🩷
____
___________________
________Byli jsme dole na večeři a já seděla vedle Alexe a Rafeho. "Jak Vám chutná pane Camerone?" zeptala jsem se Warda který na mě furt čuměl "dobrý to máte.. tvoje mamka umí moc dobře vařit" usmál se a koukl se na matku "Jo.. tak to jsem ráda" koukla jsem se zpátky do talíře.
Všichni dojedli a Robin přikázal aby jsme šli do pokojů. Všichni jsme poslechli a šli do pokojů.
"Jdu se vysprchovat můžeš jít pak po mně" sladce jsem se na Rafe usmála a zalezla do koupelny. Vysprchovala jsem se a udělal všechno co potřebuju na přípravu jít spát. Vylezla jsem s koupelny a v pokoji byl Rafe bez trička a koukal na mě "proboha promiň.. " zabouchla jsem prudce dveře a celá jsem zčervenala.
Čekala jsem až něco řekne ale nic.. nic se neozývalo tak jsem čekala dál a najednou jsem uslyšela a ucítila jak nikdo otevírá dveře protože jsem měla ještě ruku na klice.
"Pusť tu kliku Abby" slyšela jsem hluboký hlas. Rafe. Hned jsem to poznala. Pustila jsem kliku a on vešel dovnitř už v tričku "nemusíš se omlouvat byl jsem jenom bez trička a mě nevadí že se na mě koukáš" lišácky se usmál "dobře budu to drát na vědomí" proklouzla jsem mu pod jeho ruku protože byl opření o rám dveří.Posadila jsem se na postel a otřela o čelo postele a přikryla jsem se a koukala do mobilu.
Po chvilce vylezl Rafe jen v nějakých tmavě modrých boxerkách s trošku delšími nohavicemi. Samozřejmě že jsem se na něj podívala a zase zpátky na mobil "Budu si na to asi hodně dlouho zvykat že jsi úplně nahý.... skoro" upřesnila jsem a Rafe už vklouzl do postele vedle mě. "No jo no.. snad ti to úplně až tak nevadí" usmál se a byl dost blízko mě takže jsem hned viděla jeho úsměv.
"No tak jako není mi to nějak nepříjemné ale ostatní si můžou myslet něco jiného" ironicky jsem se usmála a Rafe zajel pod deku a zmáčkl mi stehno "Au! Přestaň!" štípla jsem ho do ruky "to mělo bolet? To bylo jak od mravence" naštvala jsem se a bouchla jsem vší silou do jeho ramena až skoro spadl na zem "hm.. to bylo dobrý" lišácky se usmál a koukal na mě jako na dárek s překvapením.. celou si mě prohlížel jakoby jsem byla dárek který se právě chytá rozbalit.
"Co na mě koukáš? Chceš si dát už ty drogy?" Usmála jsem se a už jsem koukala na stoleček kde by měli ležet "ty jsi ale nějaká nedočkavá" usmála se a hrábnul pro krabičku a otevřel jí "jen se chci zeptat jak to bereš ty?" ze zajímavosti jsem se zeptala "hele asi to prostě rozdrtím a šnupnem nic víc a jestli jsi to ještě nikdy nezkoušela tak ti pomůžu" usmál se a už začal rozdrťovat "Jo prosím pomoc mi"
________________________________
Po hodině to měli oba v sobě a leželi na zemi v pokoji "jak se cítíš puso?" usmíval se jakoby právě vyhrál v loterii "SKVĚLE! mám strašnou chuť mít sex!!" docela jsem to zakřičela. "Taky.. to mám vždycky.." koukal na mě jakoby po mě něco chtěl. Zvedla jsem se a podala jsem mu ruku "zvedej se! Jdeme se projít!" Rafe přijal ruku a já s ním běžela na záchranu trošku dál od domu a lehla si do trávy a Rafe taky.
"Ty jsi si dala větší dávku předpokládám" usmál se a koukal se na nebe "nevím.. asi 5 pašku? To je jedno!" usmívala jsem se na nebe "5?! COŽE?!!" zakřičel najednou Rafe a já se na něho nechápavě koukla "co je? Udělal jsem něco" zakývala jsem hlavou a koukala dál na nebe.
Rafe pov
Když mi Abby oznámila že jsi jich dala tak pět hned jsem zareagoval a vykřikl. Ona se jen zeptala jestli něco neudělala.
Jasně že něco udělala! Vždyť si vzala pět dávek kokainu, já měl v sobě jen tři a jsem muž takže to se mnou skoro nic nedělá.
Chytil jsem Abby bradu a koukal sem se jak moc má rozšíření vzorničky
Abby pov
Rafe mi chytil bradu a koukal se mi do očí vůbec nevím proč, možná bych ho mohla políbit.
Abby Rafemu dala pusu ale furt zůstávala na jeho rtech. Rafe se hned obtáhl "kurva Abigail! Máš kluka! Vím to už hodně dávno, neměla bys.." byli jsme hodně blízko sebe a oba jsme měli rozšířený vrozničky "jak to víš?" byli už 2 hodiny po tom co jsme se oba sjeli takže to už vyprchalo "já... existují sociální sítě.. a já tam jsem taky.." postavil se Rafe a podíval se na dům a znovu na mě. "Měli bychom už jít" podal mi ruku a já se jí chytla a šli jsme k domu.
"Rafe.." chytla jsem ho jemně za ruku a on se na mě otočil. Bylo mi strašně líto že jsem byla už málo od toho že bych si sním něco začala.
"Ano?" jemně se usmál a věnoval my svůj pohled. "Je to strašně trapná situace.. mám ráda JJ... možná ho i miluju... omlouvám se ti moc hrozně moc Rafe.. neměla jsem ti dávat žádnou pusu" pustila jsem jeho ruku a dala jí podél svého těla a koukla na svoje tenisky.
"To je v pohodě.. nezlobím se a nikomu to říkat nebudu... jsi jediná osoba která si o mě nemyslí že myslím jen na to jedno" usmála se a šel trošku blíže "ale teď bys mě měli jít do vnitř" usmál se a kamarádsky mi nabídl ruku "Jo.. máš pravdu" taky jsem se usmála a chytla ho za ruku a šli jsme spolu do pokoje.
____
__________________
_________
Jak jo děcka je to tu... počítám s tím že tohle je předposlední díl tohoto příběhu. Nemusíte zoufat v hlavě mám úplně nejlespí nápad, takže bude další OBX příběh!Sice jsem to chtěla dát na Tik tok ale tady to bude lepší! Doufám že vás to bude bavit
Ahoj!❤️
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
AventuraNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...