🫶🏻😻
____
____________________________
___________________Chtěla jsem mu něco říct ale slyšela jsem už přicházet Sáru tak jsem se od Rafeho odtáhla a koukla na nohy.
Sára přišla ke mě a začala mi tam něco patlat a zavázala to "tak co? Cítíš se dobře? Mužem jít?" zeptala se Sára a podívala se na mě.
"hele Sáro klidně běž, jestli chceš ale já nemůžu" koukla jsem se na ní a pak na kotník "a ty tu jako budeš spát? Ne že by mi to vadilo vůbec... ale, chceš tu být sama s... Rafem?" koukla se vedle mě na Rafe "myslím si že jí to vadit nebude" usmál se na Sáru Rafe tím svojim debilním úsměvem.
Sára se na mě podívala a naznačovala "co to kurva je?!". "Sáro zvládnu to, přespím v tvojí posteli a pak se k vám vrátím" usmála jsem se na Sáru, chvilku na mě koukala a pak mávla rukou "dobře, tak zítra" otočila se a šla ven.
"Ty idiote!" otočila jsem se na Rafe "nemusel jsi to říkat! Teď to všem řekne" flákla jsem ho přes rameno. "Abby! Přestaň!" zařval Rafe, bála jsem se že se neovládne.....Ok tak teď jsem se fakt bála.
"Rafe... klid... promiň, přehnala jsem to, hodně... nechtěla jsem tě naštvat" stoupla jsem si a couvla jsem, neuvědomila jsem si že mám něco s kotníkem a spadla jsem. Rafe se zvedl začal jsem couvat na zemi "já... asi možná půjdu.. domu" chtěla jsem se zvednout ale nešlo to.
"Abby... bojíš se mě?" přišel ke mě Rafe a zvedl mě na nohy. "Já- já, měla bych jít už spát" odstrčila jsem ho a kulhala po schodech.
Ráno
Vzbudila jsem se a rychle jsem sešla dolu. Slyšela jsem něco s otevřeních dveří tak jsem pomalu otevřela dveře a viděla jsem Rafe polonahý ho (měl jen kalhoty, aby jste si nepředstavovalo třeba že má tričko a kalhoty nemá😭)."Do prdele sorry" otočila jsem se "viděla jsem otevřené dveře tak jsem si myslela že tu budeš... ale oblečení" chytla jsem si ruce a čekala co udělá.
Cítila jsem za sebou Rafeho. Rafe se ke mě sehnul a pošeptal mi do ucha "to je v pohodě, dáš si snídani?" zeptal se a šel zase ke kuchyňské lince.
"J-Jo klidně, ale pak bych měla jít za ostatníma" sedla jsem si ke stolu a čekala nervózně. Rafe přišel před stůl a položil snídani přede mě. "Děkuju.." poděkovala jsem a začal jíst a on též.
Dojedla jsem a uklidila do dřezu. "Tak já asi půjdu.." rozhodla jsem a chtěla jsem odejít ale Rafe se zvednul "Počkej Abby" odstoupil od stolu a nadechl se "Abby... to večer... omlouvám se ti-" nedořekl to protože jsem mu do toho vstoupila "hele... to nevadí... já se o tom bavit-" taky jsem to nedořekla.
Rafe se ke mě přiblížit a dal mi prst na pusu "Abigail Williams, chci se ti omluvit za to že si se asi bála že na tebe budu hnusní... na tebe bych nebyl vůbec nikdy..... hnusní a zlí..... jsi úžasná holka Abby, takže jestli jsi se bála tak se omlouvám!" dokončil proslov vlastně omluvu a koukal mi do očí.
Sáhla jsem mu na ruku abych mohla mluvit "Rafe.... všechno jsem to pochopila asi jinak... promiň já... prostě jsem tě nechtěla naštvat" usmála jsem se a koukala na něj.
Myslela jsem že už půjdu ale Rafe mě k sobě přitáhl a chvilku se mi koukal do očí a pak ani neváhal a políbil mě. Chvilku jsem ho nechala ale pak jsem se odtáhla. "Rafe, promiň ale... už budu muset, děkuju za snídani, ahoj" rychle jsem si ze stolu vzala mobil a proběhla dveřmi pryč.
Time skip!! (U chatky kde jsou všichni)
Vrazila jsem do vnitř a všichni se lekly "holka... ty mi jednou přiženeš infarkt" vzala se za hrudník Cleo. JJ ke mě přiběhl a obejmul mě "Neudělal ti nic?! Jsi v pohodě? Co ta noha? Co Rafe?!" vyklopil na mě tolik otázek JJ že jsem se ani nenadechla.
"Přestaň JJ, Abby on ani nespal furt se vedle mě vrtěl a budil jestli tě nemá zkontrolovat a takovou dálku jít za tebou aby tě jenom nakoukl do pokoje, bože" zasmál se Pope, JJ celí s červenal a koukl na Pope a projel prstem svůj krk na náznak že ho zabije.
"Klid lidi, nic mi není, Rafe a já jsem v pohodě takže nic mi neudělal hned jak Sára odešla tak jsem šla spát, ta noha už taky moc nebolí, a to je asi vše mám žízeň" v klidu jsi JJovy na otázky odpověděla a koukla jsi se na Johna B.
"Jasně čekej!" JB se zvedl a šel do kuchyně. "Můžeš na chvilku Ki?" zeptala jsem se jí a koukla na ní "jasně" usmála se a šli jsme před chatku.
"Tohle nikomu nebudeš říkat, jasný!?" ujišťovala jsem se aby to fakt nikomu neřekla "Jasně, nikomu... přísahám na.... JJe" usmála se a nedočkavě koukala co jí řeknu.
"Rafe... mě před pár minutami udělal snídani, byl milí... a to nejdůležitější je to že mě začal líbat..." vyklopila jsem jí to jakoby to bylo normální "O M-Ů-J B-O-Ž-E!!!! Cože?! On tě začal líbat!?!!" začala vyšilovat jako malí dítě.
____
________________________
__________
Tak jooo! Je tu další dílek!!! Teď jsem si uvědomila že je to strašně podobní mému dílu na tt😭😭
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
AdventureNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...