Potkání

501 13 1
                                    

Tu máte večerníček bobíci❤️😭
____
_____________________________
________________

Všichni si ke mě klekli a koukali "lidi to je v pohodě nic mi není" pokoušela jsem se zvednout ale zase jsem uklouzla "ty vole, radši seď" Pope mi dal na rameno ruku "Jo, radši Jo" souhlasila jsem a JJ mě podepřel a JB taky "tak jo na 3" řekl JB a JJ přikývl.

"3....2....1" a zvedli mě ze země, JJ se koukal strašně lítostivě "JJ přestaň se na mě tak dívat a jdem někam do sucha" rozkázala jsem a tak se i stalo.

Pope mi dal přes hlavu svojí mikinu jasně že jsem mu říkala ať si jí nechá že mě nevadí že budu zmoklá ale on prostě neustoupil.

Déšť už nebyl tak prudký takže jsme mohli jít  pomalu, ale museli jsme přes šlechty město, nikoho jsme nepotkali až na jednoho.

"Abby?... co se ti stalo proboha" Rafe se k nám přiblížil. Kluci už hned couvali "Tyvole kámo drž hubu a vypadni" zařval Pope a Rafe se koukal jen na mě ale zastavil.

"Uklouzla jsem... nic to není" pokleslím hlasem jsem oznámila Rafemu odpověď "nechceš k nám abych ti to třeba ošetřit v lepším prostředí?" slušně a normálně se zeptal, kluci se na něj hned vrhli "co tím chceš jako říct kurva" JB se rozlobil že mě za ruku zatahal docela dost "přesně tak kámo drž-" JJ se na něm taky chtěl svozit ale Sára ho zastavila "hele kluci... Rafe má asi pravdu, nechci odsuzovat zlato ale prostě máme i lékarničku a ty jí máš 2 roky prošlou tak jestli by to nevadilo?" Sára se koukla na mě a na JB.

"Mě je to jedno, je to na Abby" prohlásil JB a podíval se na mě... vlastně se na mě koukali všichni "no já nevím, asi bych to neriskovala a šla bych k Sáře domů" podívala jsem se na JJ "nebude to vadit tví mu tátovi?" potichu jsem zašeptala "nějak to zakecám neboj" usmál se na mě jakoby chtěl něco dokázat.

"Dobře, tak já půjdu s Abby a vy běžte, pak vám napíšu jestli se vrátíme" popošla k Rafemu a stoupla si vedle něho.

"My tě doprovodíme" řekne JJ a popošel a JB taky k Rafemu "ne v pohodě to zvládnu i sám" popošel Rafe ke mě a opatrně mě zvedl.

Vydělá jsem jak JJ trošku žárlí nebo nevím co to mělo to zamračení být.

Time skip!! (když jakoby dorazili k domu Sáře)

Sára otevřela dveře a Rafe se mnou šel dovnitř "ani jsme nevěděla že to tu máte tak velký" do vzduchu jsem řekla ale nejspíš mě Rafe slyšel a usmál se "no to víš, šlechta se vždy pozná" usměje se a koukne mi do očí.

Šli jsme dál a přišli jsme až do domu. Rafe mě až moc podezřele pomalinku položil na gauč. Sára odešla a přišla strašná část kterou jsem fakt nepotřebovala.

Rafe a já samotní v jedné místnosti

"Kde tě to vůbec bolí?" koukl se mi na nohu. Trošku jsem se zvedla a ukázala na kotník "někde tu".

Rafe si klekl na zem k mím nohám a s kotníkem trošku hejbl a já zaječela a jednu jsem mu flákla. Rafe kotník pustil a chytl se jemně za tvář.

"Promiň, nechtěla jsem ti dát facku, jen mě to zabolelo" dala jsem nohy na zem a přisunula jsem se k němu "nebolí to?" opatrně jsem se ho zeptala.

Vím že občas má problém ovládat
vztek, není to tak že bych se ho dála
jen prostě na mě ještě nevyjel ale na Rudy
třeba ano.

"V pohodě, nic to není" dá si pryč ruku s tváře a dá mi ruku na stehno. Nejdřív jsem se na něj koukala jakože cože ale pak jsem mu tu ruku dala pryč.

"Rafe...." povzdechla jsem si, Rafe sklopil hlavu zavřel oči a usmál se "Jak se tak hezká holka může bavit s pleps, a ne ze šlechtou" pousmál se a zvedl se "Pleps více věřím na rozdíl třeba od tebe.. když ti řeknu tajemství tak máš tolik možností mě pošpinit ale pleps.... pleps by to někomu řekla ale nikdo by jí nevěřil" vysvětlila jsem mu ale on se pořád dál smál "no to možná, ale nemám důvod tě pošpinit ani nic takového puso" posadil se vedle mě a odhrnul mi vlasy na stranu.

"Bože můj... už tolikrát jsem ti řekla že puso mi nemáš říkat, a za druhé mi nemáš šahat na vlasy a za třetí prostě to nechápeš jsou hodný... takový štěňátka" opřela jsem se o sedačku a koukla na něj.

Rafe se usmál a taky se na mě koukl "já ti tich štěňátek můžu koupit i 50... puso" furt mě přesvědčoval a tak dále.

"Stejně ti neustoupím.... Rafíku" snažila jsem se ho nasrat tou přezdívkou "Rafíku?" sklesl mu úsměv na tváři a vážně se na mě koukl.

____
__________________________
__________
Juuj snad líbí❤️ a dobrou noc jestli někdo jdete spát!❤️

Nový život v Outer BanksKde žijí příběhy. Začni objevovat