____
________________________
________"Mami! Kde je Alex?" bylo vidět že byla naštvaná. Přiběhli ostatní a koukali na mojí matku "ty si věděla že Alex bere drogy?!" štěkla po mně matka, do očí mi začali nahrnovat slzy "já vám to chtěla říct!.... Ale... on prostě.. nechtěla jsem aby jsme na něj byli naštvaní" kapaly mi slzy z očí.
Ucítila jsem hřejivou ruku na mojí ruce. Zvedla jsem trošku hlavu a viděla nad sebou JJ. "Ty se jí vůbec nedotýkej!" křikla matka na JJ, JJ mě pustil a chtěl jít ale já ho chytla za ruku "můžu být kamarádka skím chci! Můžeš být ráda že vůdce kamarády mám! A ještě víc můžeš být ráda že s nikým s nich nechodím!" zakřičela jsem na matku s u brečenýma očima.
"No tak Abby, klid.." uklidňoval mě JJ a snažil se vyvlíknout z mí ruky "kde je Alex!?" pustila jsem JJ a vykřikla jsem, matka si dala ruce na hrudník.
Rychlou chůzí jsem šla za hlasy. Viděla jsem 3 lidi u dveřích s kterých šli slyšet hlasy, přiběhla jsem ke dveřím "Alexi?..." klesla jsem na hlase, slyšela jsem bouchnutí "Abby... co tady děláš?" zeptal se otec.
JJ přiběhl za mnou a uvědomil si že stojí před mojim otcem "Dobrý den pane" pozdravil a koukal se na nohy "Ahoj chlapče" arogantně odpověděl, JJ se na mě koukl.
"Sakra Alexi... otevři.." za skuhrala jsem a s u brečeními očima jsem bouchla do dveřích, sesunula jsem se k zemi a otec mě chtěl zvednout ale JJ byl rychlejší a klekl si ke mě.
"Abby.. vše budu v pohodě, ano?" koukal se mi do očí ale já jsem se koukala na nohy a brečela "chlapče, zvládnu to je to moje dcera" odrazil JJ o de mě a já byla dost v šoku takže jsem to nevnímala.
Otec mě zvedl a vyvedl ven a matka šla za námi "chci... aby Alex byl v... pohodě"
Otec mě posadil do auta "Alex bude v pohodě, zůstaň v autě Abby" rozhodne a odejde zpátky do domu.
Pov JJ & Robin (Abby otec)
Rodin přišel důrazně k JJeovy "chlapče.. vlastně poslouchejte všichni.. mojí dceři tedy.. Abby řeknete že se už sní stíkat nechcete, je tu jen 2 dny a už... se už zhroutila" důrazně všem řekl a koukl na JJe.
"Je to naše kamarádka" koukal JJ na Rodina "To mi je jedno, držte se od ní dál!" rozkázal Otec Abby a nasraně odešel do domu.
Všichni stáli a mlčeli. John B chytil JJ za rameno "to bude dobrý kámo" uklidňoval ho ale JJ ho smetl a odešel.
Time skipe!
Už jsem docela ok. Rodiče mě až moc
kontrolují. Můj bratr teď přijel z léčebny
nebo jak se tomu řekne, je takový... jiní, divní, furt se stará o mě
co dělám, kam jdu, poučuje mě že bych měla u sebe nosit kondomy atd.JJ a spol mě poslali do prdele, netuším proč ale uvědomila jsem si že vlastně
mám na lepší kamarády než
na nějaký chudáci.Poznala jsem super holku Ruby, je mega
hodná, hezký styl a hezkého kluka Nick.Pak má pár kamarádek který jsou strašní krávy, ona to ví.. ale nebude pak prej populární nebo co.
Baví se i s Rafem, je to kretén ale občas je fajn. Jeho kámoši jsou kreténi, fakt hrozní mají furt nějaký úchylné narážky.
Mám konečně tu správnou partu lidí.... Doufám...Teď sedím v pokoji a koukám na film. Najednou ke mě do pokoje vešel bratr, stopla jsem film "co chceš?" otráveně jsem zamumlala "hele... nechceš jít s Rafem, Topperem, Kelce, Ruby, Nickem a se mnou ven?" zeptal se a usmál se nevině, oddychla jsem si a dala jsem notebook na stranu.
"Jasně.. jen se obleču" taky se usměje a on zavře a odejde. Obleču si zelené šaty s kytkami. Jdu dolu a obuju se. "Kam jdeš?" otočím se a za mnou stojí mamka "s Alexem a s Ruby ven" odseknu a otevřu dveře "do 11 hodin doma!" křikla po mě mamka.
_________________
_________________________________________
Trošku kratší, doufám že nevadí. Jinak se omlouvám že jsem dlouhooo nic nevydala😭🩵
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
AdventureNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...