5 листопада, понеділок.
Плюшевий кролик уже догорів. Тепер його маленьке тільце було купою чорного попелу, яке лежало на підлозі. Вогняна куля, що прокотилася кухнею, миттєво перетворила світлі меблі, стіни, стелю на чорне тло і спалила все, що швидко займалося. Він лежав спиною на гострих скляних уламках, які, як дорогоцінні камені, поблискували, відбиваючи в собі осередки полум'я. Була ніч. Вогонь неохоче доїдав краї обвугленого одягу, обпалюючи мертво бліду шкіру. Груди більше не здіймалися від дихання, а гаряче серце навіки застигло, зупиняючи швидкий потік крові в жилах.
"Тук-тук... тук-тук... тук-тук..." Хлопець різко розплющив очі, жадібно вдихаючи повітря. Райдужка засяяла надзвичайно білим кольором, перетворюючи зіницю на дрібний темний острів посеред океану світла. Незабаром чорна крапка почала збільшуватися, розповзаючись по всій райдужці, а потім і по всій склері, виливаючись на щоки тонкими струмками. Здавалося, його очі повністю затопила чорна імла і, наповнивши все до країв, просто витекла, розповзаючись по синюватій шкірі. Неймовірний біль обпік його зсередини, змусивши скрикнути. Він абсолютно не розумів, що відбувається, але підсвідомо спробував піднятися. Ось тільки незграбне тіло абсолютно відмовлялося слухатися, змушуючи його знову звалитися на землю і увігнати нову порцію осколків у руки й босі ноги...
Раптом кістки всередині моторошно захрустіли. Вони виступили з-під шкіри, натягуючи її, ніби ось-ось простромлять тонку оболонку і вирвуться назовні. Але замість цього з гучним тріском ламалися і, повертаючись назад, заново зросталися, змушуючи кричати від неймовірного болю. Плечі стали ширшими. Грудна клітка роздалася, впускаючи більше палючого повітря. Ступні й кисті затріщали так, немов кожну кістку п'ястка й плесни розламували й перебирали, знову вставляючи на місце. Хлопець, задихаючись від страждань, вигинався як дуга, хапаючи руками скалки і вганяючи їх у своє горло. Він хотів звільнитися від цих тортур і готовий був рвати себе на шматки, поки не настане п'янка смерть. Але кожен поріз одразу ж заживав, пронизуючи новою агонією, і не дозволяв померти. На шиї почали вимальовуватися лінії, які пропалювали наскрізь і сочилися чорною рідиною, змушуючи кашляти, плюватися кров'ю і давитися власним криком.
Нарешті, змирившись із шаленим болем, йому вдалося встати на карачки. По тілу бігали чорні потоки димної субстанції, знову і знову стрясаючи м'язи й органи, змушуючи їх працювати. Несамовитий стукіт серця глушив так сильно, що важко було зорієнтуватися. Усе навколо двоїлося, троїлося, розмивалося, тріск і дзвін скла відбивалися далекою луною...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Prisma
ParanormalЦікаво, що станеться, якщо в один прекрасний день оживе плюшевий кролик? Здавалося б, нічого суттєвого, але...