2 yıl önce.
Hashirama:
Şimdiye kadar yaşadığım en egzotik deneyimdi.
En azından o noktaya kadar.
O an, retinama kazınacak, beynimde bir sinir sinyalleri modeli oluşturacak ve yaşadığım sürece aziz tutulacak bir anı olmak üzere ruhuma yerleşecekti.
Anın kendisini bir pastanın üzerindeki vişne gibi tarif etmek isterim. Buzlanma değildi; an, buzlanma kadar yer kaplamak için çok kısaydı. Hayır, kirazdı; küçük ama buzlanmadan çok daha akılda kalıcı, üst kısmı parlak kırmızı olduğu için, bakanın gözüne çarpan ilk şey, yutulacak ilk şey.
İşte o an böyle hissettirdi.
Olay olmadan önce yuvarlak bir kafe masasında oturuyordum. Sonbahardı, turuncu ve sarı yapraklar dünyanın yanmasına neden oluyor, parlak mavi gökyüzüyle keskin bir tezat oluşturuyordu, ama hava hâlâ mutluluk verici derecede yumuşaktı. Önümde, esintiyle yavaş yavaş soğuyan badem kremalı bir fincan sıcak kahve, sanat günlüğümü okurken kendimi çok sofistike hissetmemi sağlıyordu. Deve rengi paltom, uzun, koyu kahverengi saçlarımın belime doğru akışıyla uyum içinde, ayak bileklerimin etrafında yumuşak bir şekilde hareket ediyordu.
Bir çarşamba öğleden sonraydı ve üniversitedeki stüdyoda sanat öğrencilerimin eserlerini işaretlemeyi yeni bitirmiştim. Hepsi harika bir iş çıkarmıştı ve birçoğunun onlara öğrettiğim şeyi yürekten alıp resimlerinde uyguladıklarını fark etmiştim. Şimdi, öğleden sonra izinliydim ve parke taşlı pitoresk bir caddede yer alan, şehirdeki en sevdiğim kafede günün tadını sonuna kadar çıkardım.
Orada iki saat oturdum, okudum, kahvemi yudumladım. Bir ara tezgahın arkasındaki sevimli ve nazik kız, her zaman yaptığı gibi, benim favorim olduğunu bilerek, evde olduğunu söyleyerek bademli kruvasanla çıktı. Ona Sıcak bir şekilde teşekkür ettim ve kendimi suçlu hissettim çünkü bir noktada ona kızlardan hoşlanmadığımı söylemem gerektiğini düşündüm. Onu bu şekilde kullanmak istemiyordum ama yine de bunu ona söylemenin yumuşak bir yolunu bulamadım.
Ayrılmak için ayağa kalktığımda oldu. Sandalyemi masanın altına ittim ve gözüm hala makalemin son kısmındaydı, bu yüzden yürümeye başladığımda düzgün görünmüyordum.
Ve birine çarptım.
İnsanlar, bir kişide ilk fark ettiğiniz şeyin yüzü veya gözleri olduğunu söyler. Ama bu kişiye çarptığımı görünce ilk fark ettiğim şey boylarıydı; yumuşak kafaları göğsüme çarptı, bu da benim alışılmadık derecede uzun olduğum için bu kişinin oldukça uzun olduğu anlamına geliyor, bu yüzden göğsüme ulaşmak yine de oldukça etkileyiciydi. Yumru yumuşaktı ve bunun bellerinden geçen yumuşak katmanlar halinde kesilmiş uzun, vahşi siyah yeleleri olduğu için olduğunu fark ettim. Vay....
Bunların hepsi içimde bir milisaniyede kaydedildi. Bundan sonra olan şey, muhtemelen bir kadın olan kişi, refleks olarak ellerini göğsüme kaldırdı ve ben de yine refleksle kişinin bileklerinden tuttum.
"Vay..." dedim yavaşça. "Çok üzgünüm, bu tamamen-" Ama kişi bana baktığında kısa kestim. Kişi kadın değildi.
Hayatım boyunca gördüğüm en muhteşem erkekti.
Cildi yumuşak, süt beyazıydı, benim bronz tenimle tezat oluşturuyordu. İnce omuzlarından dökülen saçları o kadar parlaktı ki güneş ışığında parlıyordu. Güzelce şekillendirilmiş koyu renk kaşları, iri, kara gözlerinin üzerinde bir kavis oluşturuyordu. Gözlerinin altında, yüzünün şimdiye kadar gördüğüm tüm yüzlerden çok daha ilginç görünmesine neden olan çizgiler vardı. Sadece bu satırlar bende onu hemen oturtmak ve karakalem bir portresini çizmek istememe neden oldu. Siyah bir palto giymişti, altına siyah takım elbise pantolonu ve ceketine rağmen tek omzunu gösterdiğini seçebildiğim gri bir hırka giymişti. vay...
Ama onunla ilgili başka bir şey daha vardı. Gözleri hakkında.
Gözleri koyu ve berraktı ama hiçbir şeye odaklanmıyorlardı. Sanki göğsümde ve boynumda sürükleniyorlardı.
Bunların hepsini not ettim ama bir saniye bile geçmemişti.
"...Bu tamamen benim hatamdı" diye bitirdim yumuşak bir sesle.
Elleri hâlâ göğsümdeydi ve benim de ellerim hâlâ onun bileklerindeydi, iri ellerimin arasında çok küçüktü.
Bir süre sessiz kaldı, yüzünde yumuşak bir ifade vardı. Ve orada birkaç saniye birbirimizin varlığını hissederek durduk.
Ama aniden kaşlarını çattı ve ellerini çekti.
"Oy! Dikkat et!" diye derin, müzikal bir tenor sesiyle haykırdı.
Sonra, hala benimle göz teması kurmadan yanımdan geçti ve beni yerimde bırakarak gitti, bedeni küçüldükçe sırtına baktı, yoldan geçenlerin bana attığı bakışları bile farketmedi. öylece durup bakmamdan kaynaklanıyor.
Ve bu harika gün, bu yumuşak, esintili, ılık sonbahar günü, en sevdiğim kafede bir masada oturmak için zamanım oldu, üstüne bir kiraz geldi.
İki yıl boyunca o günü düşünmeden duramazdım.
Şu ana kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...