AN: Uyarı, güçlü içerik. Şiddete duyarlı okuyucuları uyarmak isterim.
Hashirama:
"Çok üzgünüm, Bay Senju."
Osteosarkom, sarkom adı verilen kötü huylu hastalığın veya kanserin bir alt grubuydu. Sarkom yumuşak dokuları veya kemikleri etkileyebilir. Kemikler çok daha az yaygındı, ama oldu. Çoğu zaman, sözde bir hasta gecikmesi ve doktorun teşhis için gecikmesi vardı, çoktan gidene kadar herhangi bir belirtiye neden olmadı, bu da genellikle sürecin geç teşhis edildiği anlamına geliyor. Ana tedavi cerrahiydi, ancak hastanın ömrünü uzatmak için adjuvan radyoterapi ve kemoterapi ile . Bununla birlikte, kanser metastaz yaptıysa, uzun süreli hayatta kalma şansım yoktu
Osteosarkomumun çoktan lenf düğümlerime ve akciğerlerime yayıldığını bulmuşlardı.
Önümüzdeki haftadan itibaren radyoterapiye başlamam planlandı.
sonra sekiz hafta içinde alt bacaklarımdaki kemiklerdeki tümörü çıkarmak için ameliyat, ardından ciğerlerimde ortaya çıkan tümörleri olabildiğince çıkarmak için başka bir ameliyat. Röntgenimden sonra yönlendirildiğim onkolog, bireysel olarak benim için kesin bir prognoz veremeyeceklerini, ancak beş yıllık hayatta kalma şansının çok düşük olduğunu söyledi.
Başımı ellerimin arasına alıp ağlamıştım.
Sonbahar esintisinin yüzümü yatıştırmasına, gözyaşlarımı kurutmasına izin verdim. Hastane bahçesinden üniversiteye doğru yürürken sarı yapraklar ayaklarımın altında çıtırdıyordu. Sonra aniden Madara'nın bana doğru yürüdüğünü gördüm. Yakasının etrafında siyah suni kürk olan yumuşak, siyah bir ceketi ve mor kaşmir bir atkısı vardı, saçları çılgınca dalgalanıyordu. Harika görünüyordu.
"İyi günler Madara" dedim yumuşak bir sesle.
Şaşırmış görünüyordu. "Profesör Senju..."
"Seni buraya ne getirdi?" Düşünmeden sordum.
Başını indirdi. "Seni ilgilendirmez" diye çıkıştı.
"Aman Tanrım, biliyorum, çok üzgünüm, aklım
başka yerde."
Bu içten özre şaşırmış göründü. Hatta biraz kızardı. Çok sevimliydi.
"Hayır, üzgünüm. Sorun değil, ben sadece... Yılda bir kez gözümü kontrol etmek için göz doktoruna giderim." Çarpık bir şekilde gülümsedi. "Sanki bir tane varmış gibi."
"Değişebileceğine inanıyorlar mı?" Merakla dikkatlice sordum.
"Olabilir, ama beş yıldır tamamen körüm, bu yüzden bana olmayacak. Olsa bile, tekrar görmekten bahsetmiyoruz. Işık parıltılarından bahsediyoruz. yine de kör olarak sınıflandırılır."
"İyi şanslar, Madara." Söyledim.
"Teşekkürler profesör."
O uzaklaştı. Karşılaşmanın bende uyandırdığı duyguyu yaşamak için biraz daha kıpırdamadan durdum.
Madara:
"O pislik..."
"Böyle konuşmayı kes!"
"Kör olduğu için, yemin ederim."
"Yargıçlar onun kör olduğunu bile bilmiyorlardı! Sanat eserleri isimsiz olarak derecelendirildi!"
Bir grup öğrencinin toplandığı duyuru panosuna gittim.
"Madara!" Sınıfımdan bir kız. "Sen kazandın! Resmin kazandı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...