Hashirama:
Önümüzdeki haftalarda Madara, resmi üzerinde dikkatle çalıştı. Onu daha önce hiç bu kadar konsantre görmemiştim. Kaşları çatıldı ve içmeyi unuttu, bu da günün sonunda büyük miktarda su içmesine neden oldu. Vay...
Ben oradayken her gün geldi ama ben gittikten sonra da hep orada kaldı. Bazen yalnız kalıyordu, bazen Eric onunla kalıyordu. O çocuktan biraz nefret etmekten kendimi alamadım. O kadar yakın görünüyorlardı ki, neredeyse bir çift... Şimdi öyleler mi diye merak ettim. Ve bunun bana Madara'yı bu kadar sahiplenici hissettirmesinden nefret ediyordum. Onunla arasını bozan bendim. Bunun doğru şey olduğunu biliyordum.
Yoksa...
Kanserimle ilgili kendimi çok daha iyi hissettim. Verdiğim kiloları geri almıştım ve doktorlar hala vücudumda olan kanserin büyümediğini söylediler. İyileşmeyecektim ama şimdilik, bana biraz daha uzun bir yaşam armağanı verilmişti.
Madara köşesinde resim yapmaya devam etti. Onu rahat bıraktım çünkü kimsenin sözünü kesmesini istemediği açıktı. Gerçekten gelişmiş bir şey çiziyor gibiydi, ne kadar uzun sürdüğünü ve neredeyse sadece bir kıl kadar olan boya fırçalarıyla ayrıntılar eklediğini görüyordu.
Bir gün Madara oradayken stüdyodan ayrıldıktan sonra kendim biraz resim yapmak için ofisime gittim. Zaman kavramını yitirdim, bu yüzden gece yarısından hemen önce bitirmedim. Araba anahtarlarımı stüdyoda unuttuğumu fark ettim ve onları almaya gittim.
Madara'nın hala orada olması beni çok şaşırttı.
Yalnız.
"Kim o?" birinin girdiğini duyunca irkildi. Sesindeki endişeyi duyabiliyordum, muhtemelen tecavüzün bir etkisiydi.
"Benim" dedim yumuşak bir sesle. "Araba anahtarlarımı unuttum."
"Oh," dedi, benimle konuşurken olduğu gibi çabukluğu azaldı.
Daha fazla bir şey söylemedi ama resim yapmayı bırakmıştı. Kapı eşiğinde durdum.
"Nasıl geliyorsun?" diye sordum, ayrıldığımızdan beri
onunla cüret ettiğim ilk küçük sohbet.
"Sanırım işim bitti" dedi, sesi biraz şaşırmış, neredeyse biraz melankolik geliyordu.
"Seni tekrar resim yapmaya muktedir kılan ne oldu?" Diye sordum.
Madara bir an için sessizleşti, düşündü, kaşları çatıldı.
"Ne görmek istediğimi anladım" dedi sonra. "Gözlerimi tekrar açarsam ne görmek istediğimi anladım."
Beni görmeye davet etmedi ama ona doğru çekingen bir adım attım, sonra bir adım daha. Görmemi istemiyorsa, beni durdurur.
Ama beni durdurmadı.
Ve ben farkına bile varmadan, yüzünü tuvaline çevirerek arkasında durdum.
Ve çenem düştü.
Karşımda hayatımda gördüğüm en zarif portre vardı. Fotogerçekçilikti, o kadar iyi yapılmıştı ki, tuvalinin önüne bir fotoğraf yapıştırmış gibiydi. Ancak resme bir yumuşaklık katan sonbahar yapraklarının fonu, belden yukarısı sonbahar paltolu kişiyi çerçeveliyor.
Ve o kişi bendim.
Birinin nasıl bu kadar gerçekçi bir portre yapabileceği beni aşıyordu. Ama Madara... her zamanki resim tarzı soyut olmakla kalmayıp aynı zamanda kördü, kahretsin. Yine de beni mükemmel bir şekilde tasvir etmişti. Elmacık kemiklerim, saçlarım, hatta sakalımın çizgisi; her şey tamamen doğruydu.
Sanırım Madara'nın gerçekte ne kadar iyi olduğunu tam olarak o zaman anladım, iyi ve gerçekten kafama dank etti. Dünya çapında ressamlar olacak öğrencilere ders verdim ama Madara muhtemelen bugün dünyada yaşayan en iyi ressamlardan biriydi.
sustum.
"Hoşuna gitti mi?" diye sordu, sesi gergin geliyordu.
Bir süre sessizce durup resme baktım. Sanki tam ruhunun içine bakıyor gibiydim. Sonra dikkatlice ona döndüm.
Ona doğru bir adım attım, kasıklarımla onu duvara bastırdım ve onu öptüm.
Madara'nın elleri başının iki yanına gitti ve kendini duvara sabitledi. Boya fırçasını düşürdü ve fırça yere yuvarlandı. Destek almak için duvarı tuttum ve bunu yaparken bir tüp boyanın yere düşmesine ve içindekilerin her yere sıçramasına neden oldum.
"Mmm..." Madara inledi, dudakları dudaklarıma masaj yaptı. Ereksiyonunu pantolonundan hissedebiliyordum.
Ve benimkini hissedebiliyordu.
Onu yere sürükledim, benimle birkaç kanvas sehpayı indirdim. Saçım yağlı boyaya bulanmıştı ama umursamadım. Onu üstüme çektim ve öptüm, saçını çektim, dilimi kullanarak onunkiyle savaştım. Üstümdeki konumundan bacaklarını belime doladı ve bu his nefis bir şekilde tanıdıktı. Çaresizce birbirimizin kıyafetlerini yırttık ve daha ne olduğunu anlamadan yerde yuvarlanan bir pislik olduk, boyaları, fırçaları ve kanvas sehpaları aşağı sürükledik, saçlarımız ve derimiz döşeme tahtalarındaki boyayı bulaştırdı.
Madara karnının uzerinde, ben de arkasında, onu iterek, döşeme tahtalarında çığlık atmasına neden olarak, akılsızca birbirimizi becerdik. Ama hemen gelmek istemedim; İçini daha uzun süre etrafımda hissetmek için onu dışarı sürüklemek istedim. Bu yüzden tam gelmek üzereyken defalarca durdum ve Madara'nın daha fazlası için yalvarmasına neden oldum.
Ona vermedim.
Bunun yerine, o ve ben her sınırda olduğumuzda, tüm irade gücümü yavaşlatmak, o zevk ve umutsuzluktan miyavlarken onu derinden ve tutkuyla öpmek için kullandım, sonra bir kez daha hızımı artırdım, içinde sertçe hareket ettim, neredeyse. tam zamanında bizi tekrar ayağa kaldırmadan önce ikimizi de uçurumun kenarına fırlattı.
Nasıl olduğunu hatırlamıyorum, ama onu duvara bastırdım, aletimin üzerine atladım ve bu sefer, sorumlu olduğu için durmak yoktu ve aşağı indim, kendimi onun içine döktüm, tohumlarım onunla karıştı. Madara'nın yumuşak baldırlarındaki boyayı ve dudaklarını yakaladım ve o da üzerime dökülene kadar onu çılgınlar gibi öptüm.
Orada kaldık, o bacaklarını bana dolamıştı, ben de onu tutmak için ellerimi kalçalarına koymuştum, hâlâ içinde ter, meni ve birbirimize duyduğumuz sevgiyle damlıyordu.
Duvardaki saat 01:15'i gösteriyordu, yani bir saatten fazla sevişmiştik.
Alnımı onunkine yasladım.
"Madara..." diye mırıldandım.
Ah, lütfen, diye inledi. "Yapamam! Dayanamıyorum! Beni reddettiğini duymaya dayanamıyorum. Lütfen izin ver..." Yutkundu. Kalbim kırıldı. "Lütfen bunun tadını çıkarmama ve rol yapmama izin ver."
ona baktım.
Sonra onu benimle birlikte yere, yattığım yere götürdüm ve kendime yakın tuttum.
Rol yapmıyorum, Madara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...