Hashirama:
Kulakları sağır eden bir çığlıkla uyandım.
Gözlerim yukarı fırladı ve tamamen karanlık olduğu için nerede olduğumu anlamam biraz zaman aldı. Oturma odam...
MADARA!!
Uyuduğu yatak odama koştum ve ışığı yaktım ve sırt üstü yattığını gördüm ama nefes nefeseydi, cildi terden parlıyordu, çığlıklar atıyordu. Zavallı şey hareket edemiyordu, koruyucu bir özellik ya da REM uykusu rüyalarınızı gerçekleştirmenizi engelliyordu.
"Hayır, hayır... Lütfen yapma... Ha-Ha- Hashi..."
Çocuk az önce UYKUSUNDA bana bir takma ad mi verdi????
"Madara, şşş..." Onu yatıştırdım ve yanına gittim, yatağına oturdum ve bir elimi başının altına koydum. Gözlerini ani bir hareketle açtı ve daha çok çığlık attı, dimdik oturdu ve panik içinde geri çekildi. Hiç kimsenin gözlerinde böyle bir korku görmemiştim.
O zamandan beri değil...
Korkunçtu. Bir tuvaletten boğuk çığlıklar duymuştum ve biraz gülmüştüm ve orada seksin iyi bir fikir olduğunu düşünen öğrencileri korkutacağımı düşünmüştüm. Bu yüzden kilidi açmak için bir anahtarın arka tarafını kullandım ve hayatımın şokunu yaşadım.
Ayakta duran, uzun boylu ve yakışıklı öğrencinin yüzü, tüm özdenetimini kaybetmiş birinin yüzüydü. Ağzının köşelerinde köpükler vardı ve gözleri şişmişti. Önünde banyo karolarına bastırılmış Madara vardı ve siyaha boyanmış tırnaklarından ve arkasından kan damlaları düşüyordu. Gözleri kapalıydı ve vücudu gevşekti.
İki öğrencinin seks yapması değildi.
Tecavüzdü.
Ve onu kaybetmiştim.
Şimdi pek bir şey hatırlamıyordum ama çocuğu fena halde dövdüğümü hatırladım. Daha önce hiç ama hiç birine el sürmemiştim. Ben durumu anlatırken polis beni yanına bırakmıştı ve bu Madara tarafından da doğrulandı. Ama yine de derinden değer verdiğim biri için bu kadar muazzam bir gücü toplayabilmem garip geldi.
Eğer orada olmasaydım... O yoldan gitmemeye çalıştım.
Ama bu Madara başka bir şeydi. Gözleri örtülü değildi, tam bir savaş ya da kaç modundaydı ve görmeden bana bakmaya başladı.
"Madara, sus bebeğim, benim. Benim. Hashi." Elimden geldiğince yumuşak konuştum.
Yavaş yavaş nefes alıp verme hızı azaldı ve ben onunla konuşmaya devam ederken, yumuşak bir sesle cıvıldayarak kendine geldi. Elini tuttum ve henüz tamamen orada olmasa bile parmaklarımızı birbirine doladığını hissettim. Kalbime bir mutluluk dalgası gönderdi. Mutluluk, ama aynı zamanda başka bir şey.
Arzu...
"Hashi..." diye fısıldadı ve yanıma geldi.
Yanıma geldi ve başını göğsüme yasladı.
"Madara..."
"Burada olmana çok sevindim," diye ciyakladı. Yürek burkucuydu.
Ve o anda, geri dönüş yoktu. İşaret parmağımı alıp Madara'nın çenesinin altına koydum. Sonra kafasını benimkine doğru kaldırdım.
Ve eğilip onu öptüm.
Bu sadece dudak dudağa bir temas değildi, tam gelişmiş, müstehcen bir öpücüktü. Dudaklarına masaj yaptım ve alt dudağını yaladım, içeri girmesi için izin verdim ve inleyerek izin verdi, ben de bu çılgın durumun sarmal hissine uyan dilimi ağzında döndürdüm. Ağzının içini keşfederken uzunlamasına yaladı ve elimi yanağına koydum ve yüzünü lezzetli bir şekilde benimkine yaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...