Hashirama:
Kanepeme oturduk, ben pantolon ve tişört giymiştim, o çıplaktı ama benden aldığı bir süveter o kadar büyüktü ki bir omzundan sarkıyordu, üzerimizde bir battaniye vardı. Başını yavaşça omzuma koymuştu.
Ayrıyken nasıl hissettiğimiz hakkında konuştuk. Ona onu her hafta görmenin verdiği istırabı ve Eric gibi gelip ona sarılmayı ne kadar çok istediğimi anlattım. Bana kanser tedavim hakkında hiçbir şey bilmemenin ıstırabını anlattı. O benim ne zaman öleceğim konusunda endişelenmek zorundayken, ona dokunamamak gibi bencilce bir şey için üzüldüğüm için kendimi aptal gibi hissettiğimi söyledim.
"Doğru", diye mırıldandı Madara titreyen bir sesle ama artık sesinde en ufak bir öfke belirtisi yoktu. "Doğru, seni piç kurusu."
Ona kendimi kötü hissetmeme neden olan kemoterapiden bahsettim. Ona kanserimin büyümesinin durgun göründüğünü ve kendimi o kadar da hasta hissetmediğimi söyledim.
Ve ona pişmanlığı anlattım. Ona, açıkça sevdiğim kişiyle birlikte olamayarak bunca ayı boşa harcamanın pişmanlığını anlattım.
"Ancak, Madara..." Yutkundum. "Seni ve Eric'i hissediyorsan... Önüne çıkmak istemiyorum. Onunla hayatın olabilir, biliyorsun. Benim yanımda sadece ölüm var."
"Hashi, her şeyden önce, Eric heteroseksüel." Buna şaşırdım. O çocuğun biraz vicdan muhasebesi yapması gerektiğine inandım. "İkincisi, senin yerine onunla olmak isteseydim, yapmaz mıydım sence?"
Ne kadar mantıklı olduğunu düşünerek ona baktım. İç çektim, kanepeye yaslandım, kolumu omuzlarına koydum. "Madara." ona baktım. Bana döndü, gözleri kocamandı, yüzünde çok büyük olan süveterle birlikte onu sevimli gösteren yalvaran bir ifade vardı. "Hayatımın geri kalanını benimle geçirmek ister misin?"
Bir süre yüzüme bakmaya devam etti. Sonra parmaklarını kaldırdı ve yanaklarımda gezindi. Derisini sakalımın üzerinden geçirirken kuru bir ses çıkardı.
"Evet" dedi. "Evet."
Madara:
Önümdeki büyük beyaz duvara dönük durdum. Üzerinde yeni fotogerçekçi tarzımla yapılmış iki parçam asılıydı. Onları görmemiştim tabii ama hangi tabloların hangi odalara asılacağını ben dikte etmiştim. İkisinin yanında o kadar yüksek bir meblağı gösteren fiyat etiketleri olduğunu biliyordum ki yüzüm kızardı.
"Tanınmış bir sanatçı değilim" diye açıklamaya çalışmıştım. "Kimse o kadar para ödemez."
"Aaaahhh, ama Madara, oğlum!" dostane galeri sahibi, İtalyan aksanıyla, elinin küreğiyle kürek kemiğime vurarak haykırmıştı." Tanınıyorsun! Henüz farketmedin!"
biraz gülümsedim On resmin hepsini bitirmek için sonbahar boyunca çalıştım ve iyi çıktıklarına inandım. Hashirama en büyük desteğimdi, fazla tavsiye vermiyordu ama çalışmama izin veriyordu, yine de belirli bir rolde biraz fazla hüsrana uğrarsam beni sertçe azarlıyor, beni dinlenmeye ve sabaha kadar bırakmaya ikna ediyordu. Yardım ettiği konusunda her zaman haklıydı.
Hashirama'nınkinden daha fazla portre yapmamıştım ama doğa nesnelerine odaklanmıştım. Hepsi, sanki bir yağmur fırtınasına katlanmış gibi üzerlerinde su damlacıkları olan parlak turuncular ve sarılar içindeydi. Hashirama'nın portresi, renk ve mevsim temasını belirleyen kişi olduğu için hâlâ serginin bir parçasıydı. Oraya aitmiş gibi görünüyordu. Oraya aitmiş gibi görünüyordu. Satılık olmayan tek resim buydu.
Merkez parçası, hayatım boyunca yaptığım her şeyden en çok gurur duyduğum resimdi. En büyüğüydü, 1 x 1 metrelik bir tuval üzerine boyanmıştı ve güzel, sarı- turuncu bir çiçeği tasvir ediyordu. Hashirama'nın portresinden başka tek insan unsuru olan onu tutan bir el çizmiştim ve üzerinden kalın bir polen tabakası düşüyor, rüzgarla birlikte yumuşak girdaplar halinde yayılıyordu. Çiçeğin kendisinin ince, sivri yaprakları ve sapında ince, koyu yeşil yaprakları vardı ve onu tutan el, sanki birine veriyormuş gibi ona uzanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...