1

115 17 40
                                    


Hashirama:




"Lütfen içeri gel Hashirama. Kahve?"

"Ah, lütfen."

Benim için bir fincan doldururken dekanın karanlık, odunsu ofisine girdim. Onunla ilgili bu hoşuma gitti; pozisyonunda, bunu kendisi için yapan bir asistanı olabilirdi, ancak ofisine gelenlere kendisi kahve ikram etmeyi tercih etti.

"Yulaf sütü, şekersiz mi?"

"Hala hatırlıyorsun."

O gülümsedi. "Sen yirmi beş yaşında bir velet olduğundan beri beş yıldır birlikte çalışıyoruz. Elbette hatırlıyorum."

Altmışlı yaşlarında, kalın, gri saçlı bir adamdı ve personel onun yakın zamanda emekli olmayacağından şüpheleniyordu. Buna sevindik açıkçası.

"Beni ne hakkında görmek istedin?" Ona sordum.

Adam kendi kahvesinden bir yudum aldı.

"Önümüzdeki hafta yeni döneme başlayacak yeni bir Sınıf öğrencisi olacak ve bunun hakkında sizinle konuşmam gerekiyor" dedi.

"Burslu mu?"

Bunların zor olabileceğini biliyordum; genellikle zor bir şekilde yetiştirilmiş ya da hiç yetiştirilmemiş, sanatta son derece yetenekli olan ve bu nedenle ücretli bir yer verilen genç yetişkinler. Ancak zor olsalar bile, çalışmak için her zaman bir şölen oldular, çünkü eserleri sadece bu dünyanın dışında bir şeye dönüşmekle kalmaz, aynı zamanda bizimki gibi çok saygın bir üniversitenin atmosferinde olgunlaşırdı. Ancak ilk birkaç ay, hatta birkaç yıl zor olabilir.

"Hayır. Ya da evet, burslu ama kötü bir geçmişe sahip değil, bu yüzden seninle onun hakkında konuşmama gerek yok."

"Peki, nedir?"

Diye sordum. Yemi yutup ona ne sormanı istediğini sorduğunda dekanın bundan hoşlandığını biliyordum. Sessiz kalsaydım ve sabırla cevabı bekleseydim, cevap alamama riskim vardı. Başkası olsaydı sinirlenirdim ama o olduğu için oldukça sevimli buldum.

Dekan dirseklerini koyu kiraz ağacından masasına dayadı ve parmaklarını ağzının önünde birleştirdi. Sonra bana baktı.

"O kör."

Kelimeler için kaybolduğum nadirdi, ama şimdi öyleydim. Bunu işlemem biraz zaman aldı.

"Nasıl... Bu nasıl çalışıyor?" diye sordum aptalca.

"Hiçbir fikrim yok."

Açıklamasını bekledim ama yapmadı.

"Ta...mam... Onu en iyi nasıl destekleyebileceğime dair herhangi bir önerin var mı?"

"Hiçbir fikrim yok. Onu bu hafta benimle sohbet etmesi için davet ettim ama reddetti."

Ah... Onlardan biri.

"Elimden gelenin en iyisini yapacağım. Eminim ona da herkesle aynı fırsatları sunabileceğim."

Bunu söyledim ama yine de korktum. Ya umduğu şekilde gelişemeyeceğini hissederse? Ya kendini geride kalmış hissederse? Ya da, aman Tanrım, ya ona çok fazla ilgi gösterdiğimi hissederse ?

Dekan, "Senden daha azını beklemiyorum Hashirama" dedi.

O gece, bazen yaptığım gibi, tamamen uyanık bir şekilde yatağımda yattım.

Ve bazen yaptığım gibi, o günü tekrar düşündüm.

Hayır, o anda.

Yakında iki yıl geçmiş olacaktı ama yine de düşündüm ve kendimi deli gibi hissetmeme neden oldu. Dağınık saçlarını, gözlerinin altındaki çizgileri, koyu renk, ışıltılı gözlerini hâlâ hatırlıyordum. Ama zamanla, başlangıçta hatırladığımdan çok daha fazla duyumun hafızama kazınmış olduğunu da fark ettim; ince parmaklarının ceketimin kumaşı üzerindeki yumuşak ağırlığı, vanilya ve odun kolonyasının kokusu, burnunun üzerindeki tenine doku veren küçük gözenekler...

Ve tüm kalbimle tüm duyularımı bir kez daha onunla doldurabilmeyi diledim.

Kendimi dengesiz hissetmeme neden oldu, hissetmeye alışık olmadığım bir şey. Bunun aptalca olduğuna inandığım için insanlara kolayca bağlanmadım, tıpkı bunun gibi. Bu yüzden kendimi azarladım, kendime bu adamla gerçek olmayan bir fantezi kurduğumu söyledim.

Ama yine de, sağ elimi çift kişilik yatağımda, ağır yorganımın altında yattığım çıplak göğsümden aşağı sarkıtarak boyumu kavrarken buldum. Onu yakaladığımda inledim, beklentimle çoktan yağlanmıştım ve bu da üzerine dökülmesine neden oluyordu.

Ve elimi yukarı ve aşağı, yukarı ve aşağı hareket ettirmeye başladım.

"Ha...ha..ha..."

Daha şimdiden alnımdan ter fışkırdı. Hızımı artırdım, hızla yaklaştıkça kalçalarımın gerildiğini hissettim. Ve bunu yaparken onu düşündüm; ağzını sikimin etrafında, ikimiz de dizlerimizin üzerindeyken ona arkadan yaptığım gibi sırtını benimkine bastırdı, dilim ağzında.

Ve sol elimin iki parmağını alıp kendi ağzıma koydum, bu duyguyu sevdiğim için kendimi öğürdüm ve orgazm olurken üzerime ve yeni yıkanmış çarşaflarıma dökerek yuvarlandım, uzun saçlarım vücuduma yapışmıştı. terimle.

Nefes nefese, uyuyana kadar küçük nefesler halinde dışarı çıktım.










Stüdyodaki masalardan birine oturmuş, kollarımı ve bacaklarımı kavuşturmuş, birinci sınıf öğrencilerimin içeri girmesini bekliyordum. Onları hemen işe başlayacaktım, bu yüzden derslerimi verdiğim çatı katının karşısındaki stantlara çoktan yirmi tuval yerleştirmiştim. Üniversite eğitiminin güzelliği buydu, diye düşündüm; bir hafta boyunca tanışma yok, oyun oynamak yok, hemen işe koyuluyorsun.

Ama buna bayılacaklardı. Her zaman bunu yaptılar. Bu, sanatı için tutkuyla yanan ülkenin seçkin yirmisiydi. Üçü üniversitenin verdiği bursla burada olacaktı ama hepsi de en yüksek notlar, zorlu mülakatlar ve en iyi eserlerinden örneklerle yerlerini alacaklardı. Ben onların resim öğretmeniydim ama onlara aynı zamanda teorik dersler ve diğer sanat biçimlerinde dersler verilecekti. Hepsinin ana sanat formları vardı, ancak diğerlerine de katılmaları ve onlar hakkında temel bilgilere sahip olmaları bekleniyordu. Beşi benim sınıfım olan resim, beşi heykel, beşi fotoğraf ve beşi dijital üç boyutlu sanatta uzmanlaşacaktı.

Görme engelli öğrencinin asıl işinin resim olduğunu öğrenmek beni hem heyecanlandırmış hem de korkutmuştu.

Ve birer birer geldiler. Bazıları henüz gençti, en yaşlıları benim otuzlu gibi  yaşlarında örünüyordu. Fincanımdan bir yudum kahve aldım.



Ve sonra geldi.







Kahve kupamı düşürdüm.





Yere düştü ve bin parçaya ayrıldı.









Ve sadece baktım.








Saçları geçen seferkinden bile daha uzundu, kuyruk kemiğine kadar geliyordu ama tertemizdi, beni çok pahalı bir kuaföre gittiğine inandırıyordu. Köprücük kemiklerini gösteren büyük beden siyah bir süveterin üzerine bol, siyah bir kot pantolon giymişti. Boynunda zarif bir zümrüt bulunan ince bir gümüş zincir vardı. Turuncu göz farı ve kirpiklerinde siyah bir şey vardı, gözlerinin altındaki çizgileri vurguluyordu.

Hatırladığımdan milyon kat daha güzel görünüyordu.





Ama oydu. Hiç şüphesiz oydu.







Kupamın kırıldığını duyunca durdu ve kaşlarını çatarak etrafına baktı. Bir o yana bir bu yana baktı, bakışları bir türlü sabitlenmiyordu.







Ve sonra aklıma geldi.







O kör öğrenciydi.

Lowlight |HashiMada|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin