Hashirama:
Ertesi güne kadar hastaneden çıkmama izin verilmedi. Otobüsü benim yerime geri götürdük. Koluma sonuna kadar sarıldı ve ben de yanağımı yumuşak kafasına yasladım. Araba kullanmama izin verilmedi ama Madara'ya otobüse binip benimle büyük süpermarkete gitmek ve biraz market alışverişi yapmak isteyip istemediğini sordum. Bundan hoşlandığını biliyordum. Bana en ufak bir gülümseme verdi ve kalbim eridi. Bu yüzden karanlık akşam gittik ve buna değdi, çünkü koridorlardan geçerken Madara adımlarını hafifçe atladı ve ben önümde bir alışveriş sepeti çekerken akşam yemeğini pişirmem için malzemeleri seçti.
"Yeşil elma mı kırmızı elma mı? Ben elma çıtır yapıyorum" dedim. Madara resmen ciyakladı.
Tüm bunların ortasında Madara'nın telefonu çaldı. Bakti, sonra ölüm sessizliğine büründü.
"Sorun nedir?" Diye sordum.
Bana ekranı gösterdi. Galeri sahibindendi:
"Üzgünüm, büyük, büyük, büyük gece yarıda kesildi. Umarım koca eşcinsel erkek arkadaş iyidir. Büyük tabloyu gece bitmeden çiçek ve el ile sattın. Tebrikler! Gelecekte daha da fazla birlikte çalışalım. Bir şeye ihtiyacın olursa bana söyle."
Gülümsedim. "Tebrikler!"
Evde, Madara kanepemde büyük, yumuşak bir battaniyeye gömüldü, ben mutfağımda dikilip doğrama, kızartma, dilimleme, karıştırma, baharatlama yaparken yüzü bana dönüktü. Ara sıra yanıma gelir, arkamda durur ve bana sarılır, kokumu içine çekerdi.
"Seni seviyorum" derdi. "Seni çok seviyorum."
"Ben de seni seviyorum" diye cevap verirdim, onun tanıdık vücudunu benimkine yaklaştırarak.
Karşılıklı oturabilmemiz için masayı kurdum ama Madara oturmadan önce tabağını aldı ve bütün akşam yemeği boyunca omzuyla bana dokunabilmek için tabağını benimkinin yanına koydu. Kalbim eridi. Dostane bir sessizlik içinde yemek yedik. Başlangıç için leblebili balkabağı çorbası, tatlı ve ekşi soslu pirinç üzerinde çıtır fırında tofu, ana yemek için soya sosu ve salata ve tatlı olarak ev yapımı yumurta ve sütsüz muhallebi ile elmalı gevrek yaptım. Madara büyük bir iştahla yedi, nasıl hissettiğine rağmen bunu her zaman yaptığını fark ettim. Ruhuma şarkı söyledi.
Tok ve mutlu bir şekilde, The Great Gatsby'yi izlemek için ikimiz de battaniyenin altında kanepeme kıvrıldık. Madara bilemezdi ama ben filmi zar zor izledim; gözüm sürekli ondaydı. Tanrım, bu adamı seviyordum. Onu çok ama çok sevdim. Onun için yapmayacağım şey yoktu. Bu yüzden...
"Madara, bir şey hakkında konuşmamız gerekiyor."
Bana döndü, endişeli görünüyordu. "Ne?"
Gülümsedim. "Endişelenme, söz veriyorum kötü değil, sadece..."
Madara sabırla bekledi.
"Vasiyetimi geçen hafta yazdım. Her yıl daha fazla burs verebilmek için tüm birikimimi üniversiteye bırakıyorum. Ama..." Muhteşem yüzüne düşen bir tutam saçı okşadım. "Bu daireyi sana bıraktım."
Madara yutkundu. "Hayır" dedi başını sallayarak. "Bunu yapamazsın."
"Yapabilirim" dedim sıcak bir şekilde. "Ve istiyorum ve gideceğim. Kalmak ya da başka bir yer almak için onu satmak size kalmış, ama orası sizin olacak. Yani artık bir depozito için endişelenmenize gerek yok."
Madara'nın yüzünden yaşlar akıyordu. "Ama senin daireni istemiyorum! Ölümünden faydalanmak istemiyorum! Hayatta, burada olmanı, bana sarılmanı, benimle dünyayı gezmeni ve beni düzmeni istiyorum ve-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...