Hashirama:
Öğrenciler mavi, kırmızı, sarı, siyah ve beyaz temel renkleri kullanarak yağlı boyalarını harmanlayarak çalışmaya başladılar. Aralarından geçtim, bu birinci ders sırasında onları rahatsız etmedim ama sadece neler yapabileceklerine, benim nelerle çalışmam gerektiğine dair bir genel bakış elde ettim. Gördüklerimden çok memnun kaldım; bu iyi bir yıl olacak.
Arkasında durmak için yukarı çıktım. Standının önünde durduğu yerden arkasına dönmedi. Boyu tam hatırladığım gibiydi ve ondan fantezilerimden çok tanıdık gelen o vanilya ve odun kokusunu hissettim, yani bir, hala aynı kolonyayı kullanıyordu ve iki, kokusunu bir şeyden uyandırmamıştım. bu yoktu.
Son kısım, dürüst olmak gerekirse, bir rahatlama oldu.
"Hangi tüplerin hangi rengi içerdiğini belirtmeni istiyorum," dedi sakince. Sonra elini uzatıp tutmami ve işaret etmemi işaret etti.
Yutkundum ve bileğini tuttum. Küçük ve yumuşaktı ve şaşırtıcı derecede sıcaktı. Elini kırmızı mataraya götürürken yumuşak nefesini duyabiliyordum.
"Bu kırmızı olan..." dedim alçak bir sesle, kendimi oldukça aptal hissediyordum. "Doğru yapıyor muyum?"
"Evet, hadi artık!" sabırsızca tersledi.
Biraz gülümsedim ama bir yanım biraz incindi. Bana biraz ilgi duysaydı, acele etmemi istemezdi... Sonra kendi kendime onun kör olduğunu ve birine karşı hızlı bir ilgi duymanın muhtemelen onun için aynı şekilde geçerli olmadığını hatırlattım. diğerlerinin çoğuna yaptı. Sonra onun benim öğrencim olduğunu ve ilk etapta bana ilgi duymasını gerçekten istememem gerektiğini hatırladım ve kendimi çok kötü hissettim.
Ama beşi de işaret edilene ve isteksizce ten tene temasımızı kesmek zorunda kalana kadar elini bir şişeden diğerine yönlendirmeye devam ettim.
Bunu kaç kez hayal ettin Hashirama...
"Başka bir şey?" Diye sordum.
Sesindeki sırıtışı duyabiliyordum. "Arkanıza yaslanın ve izleyin, Profesör."
"Ee... adın ne?"
"Madara."
Madara...
Madara:
Her zamanki yumuşak açık maviler ve pastel turuncu renk paletimi elde etmek için temel renkleri bazı ahşap güvertelerde karıştırdım, ancak parlak turuncu, pembemsi parlak kırmızı ve siyah gibi daha cesur renkler de ekledim. Siyah genellikle sanatçılar için yasak bir bölgeydi ama umurumda değildi. Her birinin bir dizi nüansı vardı. Her bir temel rengin ne kadarını kullandığıma bağlı olarak renklerin tam olarak neye benzediğini biliyordum. Sonunda sekiz ahşap güverteye yayılmış otuz iki farklı rengi harmanlamıştım.
Birden arkamda bir varlık belirdi. Etrafımızı saran seslerin boğuk çıkmasından yüksekliği tanıdım. Gelen hocamız Hashirama'ydı. Gerçekten çok uzundu. Bir süre durup beni izledi.
"Yardıma ihtiyacın var?" diye sordu derin, sıcak sesiyle.
Varlığında ve sesinde tanıdık bir şeyler vardı ama ne olduğunu hayatım boyunca çözemedim. İçimde bir şeyleri yaktı; bir tanıma titreşimi. Beni korkuttu.
"Ben körüm, aptal değilim!" diye bağırdım, muhtemelen biraz fazla sert bir şekilde. Kör olduğum için sakat muamelesi görmekten çok yorulmuştum. Boya fırçamla çılgınca çalışmaya başladım, soldan ikinci ahşap güvertede, en sol köşesindeki pastel turuncu rengi seçtim. Ona diğerleriyle sadece eşit değil, aynı zamanda daha iyi olduğumu öğretirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lowlight |HashiMada|
FanfictionHala onları hayal edebiliyordum. Renkler. Geceleri gözlerimin önünde dans ettiler, bir şeyler fısıldadılar. onların yasını tuttum. Onlara çok yas tuttum. Ama sonra O geldi, benim hayatım olan tuvali boyadı. Her türlü farklı renge boyadı. Ve ona ait...