8

54 14 26
                                    

Hashirama:

İki hafta daha benimle temasa geçmedi. Onunla konuşmayı denediğim tek zaman, bir öğleden sonra dersten sonra ayağa kalkıp henüz boş olan tuvaline baktığı zamandı, stüdyo boştu. Arkasında beni hissedebildiğini biliyordum ama hiçbir şey yapmadı. Bu iyi mi kötü mü bilemedim.

"Madara..."

"Geri bas!" diye tısladı.

Akşam ilk kez kan öksürdüm.

Madara:

Noel ışıkları şehrin etrafına yeni konmuştu. Onları göremiyordum elbette ama yayaların onlara hayretle baktığını duyabiliyordum. Gülümsedim; Yılın bu zamanını severdim. Ruhum, bir Hashirama'nın aletini boğazıma soktuğu günden beri hissetmediği bir huzurla doluydu.

Soğuk esintide yürüdüm, ilk birkaç kar tanesi burnumu gıdıklıyordu. Yürürken asla kör bir sopa kullanmadım ki bunun gülünç olduğunu biliyordum. Ama özgürlüğün tadını çıkardım. Mutlaka bir sopa tutmamak değil, ama kör olduğumu fark etmeyen insanlar.

En azından birine çarpana kadar.

Ne olacağı buydu.

Arnavut kaldırımlı bir sokağın köşesini döndüm ve aşağı doğru yürümeye başladım. Zencefilli kurabiye ve kahvenin sıcak kokusunu alabiliyordum. Süslü lattelerden pek hoşlanmazdım ama belki bugün, ben...

Ve enfes kokuların geldiği kafenin hemen dışında birine çarptım.

En az iki metre boyunda ve genişti ve keskin bir karamel kokusu kokuyordu. Sıcaktı ve saf refleksle ellerimi göğsüne kaldırdığımda, bileklerimi yumuşakça tuttu.

Ve daha önce burada olduğumu fark ettim.

İki yıl önce sonbaharda bu kafenin önünde durduğumu ve tamamen aynı kişiye çarptığımı fark ettim.

Ve o kişi Hashirama'ydi.

Ve o her yakınımdayken hissettiğim o yakınlık birdenbire anlam kazandı. Beni içine aldı, güvende hissettirdi, bütün hissettirdi.

Bir süre orada durduk, ellerim göğsünde, onunkiler bileklerime dolanmış, onları yumuşakça sarmıştı. Başımı ona doğru eğmedim, var olmayan bakışlarımı göğsünde tuttum. Sıcak nefesini başımın üzerinde hissedebiliyordum ama ondan yayılan başka bir şeyi de hissedebiliyordum; bir tedirginlik, bir umut, bir yalvarış.

"Merhaba" dedi sıcak bir şekilde.

"Merhaba" diye yanıtladım, sesim neredeyse fısıltı gibiydi. "Hashi, hatırlıyorum... Bunu hatırlıyorum!" Birden başımın döndüğünü hissettim.

Ve Hashirama kollarını açtı ve beni hayatımın en sıcak kucağına aldı.

"Madara, üzgünüm. Çok çok üzgünüm. Bir gün bile-"

Yutkundu. "Düşünmediğim bir gün bile yok-"

"Şşt bebeğim..." Onu susturdum. "Seni affediyorum.

Yani..." Başımı ona doğru çevirdim ve sırıttım. "Bana zencefilli latte alırsan."

Bunun üzerine bana daha da sıkı sarıldı.

Ve kollarımı sırtına doladım.










Hashirama:

Oturduk, o zencefilli lattesini içiyordu, ben de yulaf kremalı çayla ve bademli kruvasanı paylaştık (bu sefer parasını ödemiştim).

Ve çok tatlı krem bıyığı vardı ama ben bir şey demedim; o kadar sevimli görünüyordu ki, bugün yumuşak bir topuz yapmış olduğu siyah kıyafeti ve saçıyla vahşi bir tezat oluşturuyordu. Bu topuz ona harika göründü.

O zaman olanları etraflıca konuştuk.

Ve ona her şeyi anlattım.

Ona bacaklarımdaki ağrıdan bahsettim.

Ona Mito'dan, ilişkimizden ve onunla yaptığım telefon görüşmesinden bahsettim.

Ona doktor randevularımdan bahsettim.

Ve ona osteosarkomdan bahsettim.

"Ölüyorum, Madara."

Hayatımda hiç bu kadar derin bir umutsuzluğun sergilendiğini görmemiştim.

Titremeye başladı ve saniyeler içinde tam bir panik atak geçirdi, çığlık attı, hiperventilasyon yaptı. Onunla kafe katında oturdum ve onu tuttum.

Yeterince tutunursa ölmemi engelleyebilirmiş gibi tüm gücüyle bana sarıldı, nefes nefese kaldı, görmeyen gözlerinden yaşlar akıyordu. Ben de ağlamadan edemedim, ona sımsıkı sarılarak, saçlarını okşayarak, Cıvıldayarak, teselli ederek, oturduğumuz ve tüm bunların ihtişamına kapılırken kalbimi tamamen ona açarak; aşkımızın, çaresizliğimizin, kaçınılmaz ölümümü tutacak birlikte geleceğimizin.

Tüm varlığıyla kalbime sarıldı.

Onu arabamla eve götürdüm. Sürekli gitmeme izin vermedi, vites değiştirmediğim zamanlarda elimi, elim meşgulken kolumdan tuttu.

Dairemde kucağıma atladı, bacaklarını etrafıma dolayarak ve bastırarak kasıklarını benimkine bastırdı. Beni defalarca öptü, ben de onu öptüm. Gözyaşlarımız bir kokteyle karıştı ikisi de içmek istemedi çünkü bu kokteyl benim hastalığım ve ölümümle ilgili gerçeği anlatıyordu. Nefesi arttı, buharlaştı, ağzı benimkine aç kaldı.

"Madara, yapamam..."

"Hayır... Ama yapabilirim."

Ve gömleğimin düğmelerini açtı ve kendi kazağını kafasına geçirmeden önce yere düşmesine izin verdi. Düğümünü çözdü ve saçlarının kendisinin ve benim omuzlarımdan aşağı düşmesine izin verdi. Üzerimden indi ve pantolonumu indirdi ve birden ne yapmak üzere olduğunu anladım.

"Madara, yapma!" Bağırdım. "Artık kendime güvenmiyorum!"

"Ama ben yaparım."

Ve ben daha itiraz edemeden, beni ağzına aldı, yavaşça, dikkatli ve ustaca kuyuya kadar gırtlağa sokmaya başladı. Ve o kadar korkmuştum ki hareket etmeye cesaret edemedim ama ağzıyla beni becerdiğinde homurdanmaların veya zevkin benden kaçmasına engel olamadım. Tanrım, yetenekliydi.

"Seni seviyorum Hashirama" diye fısıldadı. "Seni çok seviyorum."

Ve hareket etmeye, yalamaya, emmeye, derin boğazlamaya, sevimli küçük miyavlamalar ondan kaçmaya devam etti ve ben yardım edemedim ama orgazm oldum, ağzını doldurdu, ben duvara yaslanıp nefes nefese, tükenene kadar bunu kabul etti.

Ve onu yukarı çekip muhteşem, unutulmaz yüzüne baktım, ellerime aldım, defalarca öptüm, ara sıra ona hayret etmek için molalar verdim, beni sevdiğini söyleyen ve benim de sevdiğim bu güzel varlık. ilave olarak.

Beni yuttu.

"Aferin oğlum" diye mırıldandım. "Aferin oğlum."

Lowlight |HashiMada|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin