9

54 15 0
                                    

Madara:

Bekleme odasında Hashirama'nın yanına oturdum, elini tuttum. Bütün bunların çılgınlığında, bu muhteşem adamın yanında oturuyormuşum ve sanki erkek arkadaşımmış gibi gelişigüzel bir şekilde elini tuttuğum gerçeğine kendimi kaptırmama izin verdim.

O oldu?

Adidas eşofman altı giydim ve Izuna'nın bana aldığı en sevdiğim kapüşonlu kapşonlu ( "Mor ve ayaklarını daha küçük göstersin diye büyük beden aldım!" Küçük orospu) ve saçlarım örgülüydü. Hashirama'nın ne giydiği hakkında hiçbir fikrim yoktu elbette ama dün gece ve bu sabah duş almak zorunda kaldığı aseptik kokuyordu.

Kapıyı bir hemşire açtı.

"Hashirama Senju, lütfen."

Ayağa kalktık ve girdik.

Ameliyatının tüm hazırlıkları için yanında olmama izin verildi. Hashirama'nın bana ihtiyacı yoktu; son derece sakin ve aklı başında görünüyordu. Ama onun yanında olmaya ihtiyacım vardı. Bu ameliyat beni o kadar tedirgin etti ki kusacakmışım gibi hissettim.

Anesteziyi verecekleri önce dışarı çıkmak zorunda kaldım.

Nazik bir hemşire "Uzun bir ameliyat olacak" dedi. "Eve gidip dinlenmek isteyebilirsin."

"Kalacağım!" dedim, bazen yaptığım gibi biraz fazla sert bir şekilde. "Müsaadenizle, lütfen" diye ekledim biraz daha sakince, utanarak.

Nazik hemşire gülümsedi. "Anladım."

Saatlerce koğuşun bekleme odasındaydım. Beklemek istıraptı. Bazen ağlayarak durdum, bazen yerimde  kıpırdandım. Bir podcast dinlemeye çalıştım ama hiçbir şey anlamadım. Bir süreden sonra, uyuyakalmış olmalıyım, çünkü yanı başımda lezzetli bir şeyler vardı. Top gibi kıvrılmış, uyurken ve ceketimi yastık olarak kullanmış olmalıyım. Ama şuan uyanmıştım.

KYanımda bir bardak meşrubat ve peynirli sandviç bulmak için elimi uzattım. çok şükür yedim Bu sahip olduğum iyi bir huydu; Ne hissedersem hissedeyim, hayatımda ne olursa olsun, iştahımı asla kaybetmedim.

Altı saat sonra akşam dokuzda hemşire gülümseyerek çıktı.

"Sandviçini beğendin mi?" diye sordu ve bana küçük bir tabak uzattı ve içinde personel odasından alınmış ev yapımı havuçlu kek parçası olduğunu açıkladı.

"Çok naziksiniz" dedim onu alarak.

"Herşey iyi gitti."

"Bitti mi?!" diye haykırdım.

"Evet."

"Ah, Tanrıya şükür!" diye bağırdım ve ağladım. Hemşire elini omzuma koydu.

"O nasıl?"

"Sana kızgın. Uyandığı andan itibaren seni sordu."

Kalbim çırpındı. "Onu görebilir miyim?"

"Tamamen uyanması için biraz daha beklemelisin. Böylece pastanı yemeye vaktin olur."

Memnuniyetle yaptım, kalbim huzur içindeydi ama onu tekrar görmenin heyecanıyla doluydu.










Hashirama:

Yalnız olsaydım, sakince yatağıma uzanırdım ve görünüşümün hastalığı kabullenmiş ve şimdi ameliyatından sonra iyileşen sakin, yetişkin bir adama ait olduğuna inanıyorum.

Ama yalnız değildim. Madara'nın sadece kısa bir mesafede, bekleme odasında olduğunu bilmek, bunca saat beni beklemiş olması sinir uçlarımı ürpertti. Onu görmek için sabırsızlanıyordum.

Lowlight |HashiMada|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin