Bitmeyen Kırıklık

47 12 24
                                    

Şarkı size eşlik etmek istedi bende kırmadım... :) Bölüm şarkımız aşağıda..

Sevgili Günlük;                                                                                                                                                                                                                               05.03.2023

Sessizlik hakimdi. Uyansam da kalkamamıştım. Belki de duvar izlemek istemişti canım.. Ama bilirsin sevgili günlük benim hayatımda buna yer yok.. Yalnız kalmak istesem de buna bile izin verilmiyor...

Bugün o kadar kötü hissediyorum ki sanki bir şey olacak ya da olacakmış gibi.. içim içimi yiyor..

Ben bunları hissederken bir bildirim geldi sevgili günlük.. :)

YouTube kalanım vardı ve bildirim oradandı.. Ben genellikle spotify kullanıyorum yani oradan şarkı dinliyorum ama bazen kanaldan da dinliyorum... Ve boş da bırakmıyorum. Ya anlık duygularımı ya da işte söz yazıyorum... 

Bildirime baktığımda, güneşe aitti.. Bende devamını getirmeyeyim. Sen oku... :)

Bu şarkının yorumlarında saklıydı 05.07.2022 :')

05.07.2022 // Bugün doğum günün sevgilim.. Aslında şuan saat tam 23.00 ama yazıyorum çünkü tam 00.00 da seni arayacağım. Bugün tam 00.00 da ben yeniden senin sesini duyacağım.. Bana o hayata tutun, yaşa ve güçlü ol diyen sesini... Sesin olmadan yaşayamam ben güneşim... Beni sesinden mahrum bırakmaman tek temennim.. Sesini ilk duyduğumda çok heyecanlanmıştım hatta öyle ki kalp atışlarım bile sessizleşmişti ama doğru ya durmuştu... :) Sen bana bu hayatta verilen en büyük mucizesin... Çok istedim biliyor musun.. Seni sen yokken bile çok istedim ama sen çıktın ya karşıma o an anladım sen benim kaderimdin ve ben sen yokken seni hissettim, istedim... Benden uzaktasın biliyorum bir gün aşacağız o mesafeleri... Sadece bir kere sarılmak sadece bir kere kokunu içime çekmek için canımı feda ederim güneşim... Seni çok seviyorum...Hatırlıyor musun 10.06.2022 beraber uyumuştuk yani aslında ben çok istemiştim çünkü o gün sevgilin olmuştum, sevgilim olmuştun. Aslında ben uyumamıştım, uyuyamamıştım. Seni dinliyordum.. Pek sesli nefes almıyordun ama arada nefes alış verişlerini duyuyordum. O kadar heyecanlı bir geceydi ki odamın her yerinde senin nefes alışlarını dinleyerek iz bıraktım. Bir ara ise yağmur yağmıştı. Yağmur sesine bile o gün aşık olmuştum. ben senden gelen her şeye çok aşığım.. Gitme olur mu sevgilim?Biliyorum bunları asla okumayacaksın ama bilmeni isterim ki senden korkmam ve ben bunu dile de defalarca getirmiştim. Benim senden korkacağım tek bir gün tek bir an vardır. O da benden gidişindir. İşte bundan çok korkarım. Gitme sevgilim nasıl olursak olalım gitme. Yeni yaşlarında birlikte olalım... Nice senli senelere sevgilim... Şuan kulağımı dolduran şarkı bugüne, sana, bana ve aşkımıza umut oluyor... Bunları sevgili günlüğe yazdığıma şahit oluyor... 'Mutlu yıllar, mutlu yıllar sevgilim'

O gün şuan geldi aklıma.. :) Çok güzeldi...

Ama gitti...

Biliyorum sevgili günlük... Şuan bana ne demek istediğini duyabiliyorum.. Seni kimse duymasa da ben duyabiliyorum.. Çünkü seni onla doldurmuştum. O giderse bana ne olurları da bir tek sen biliyordun. Ben bir tek sana anlattım sana anlatabildim...

Sonra sana, hayata ve en çok da kendime küstüm. Gitmek istedim. Her yerden herkesten... Buna kimin engel olduğunu ben iyi biliyorum.. Bir gün sana da anlatırım sevgili günlük ama o gün bugün değil.

SEVGİLİ GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin