Yiğit'in kim olduğu ortaya çıktıktan sonra bir grup kurmuş ve tamamen tanışmıştık. Hala Barın'ın bilmediği gerçekler vardı ve söylemeye hazır da değildim.
Barın ve Yiğit iyi anlaşmışlardı. Ara sora sohbet ediyorlarmış öyle duydum. Batın görevdeydi ve 2. Haftasına girmeye yakındık. Dönmesine 3 gün vardı. Döndüğünde tam 2 hafta 1 gün geçmiş olacaktı. Özlemiştim onu. Onunla konuşmayı. Onu kızdırmayı, ona alakasız şeyler atıp onu dumura uğratmayı... Ona dair her şeyi...3 Gün Sonra:
Yiğidim: Döndük.Bela Savcı; Nihayet. İyi misin?
Yiğidim: İyiyim Mehru. Merak etme. Şimdi duş alıp uyuyacağım. Yazarım sonra.
Bela Savcı; Beraber?
Yiğidim: Ne beraber?
Bela Savcı; Duş.
Yiğidim: Bana bak küçük kadın. Ben günlerdir yoktum ve yeni döndüm. Lütfen rahat dur. Beni zorlama.
Bela Savcı; Tamam tamam şaka yaptım.
Şimdiden sıhhatler olsun ve iyi uykular. Rüyanda evlendiğimizi gör.Yiğidim: O da olur güzelim.
Bela Savcı; Ağğğ. Aşığım sana.
Yiğidim: :)
Görüldü.
Ertesi Gün:
Dünden beri Barın uyuyordu. Kaldırırdım arayıp. Ama kıyamamıştım. Onun yazmasını beklemek en mantıklısı idi.Yiğidim: Bakıyorum da hiç rahatsız etmemişsin. (14.43)
Bela Savcı; İyi niyetim işte. Düşünceliyim.
Yiğidim: Sağ ol. Şimdi gelelim Eslim ile iş birlikçi olmana.
Bela Savcı; Daha yeni uyandın, nefes al.
Yiğidim: İyiyim ben. Soruma cevap ver.
Bela Savcı; Şans eseri tanıştık. Lojmanda oturuyordum kadınlarla ve o geldi. İşte sonrası malum, bazen evini temizledik, bazen yemek yapıp bıraktım ve en son da yemek yolladım. Bu kadar.
Yiğidim: Derim tanıyor mu seni?
Bela Savcı; Elbette hayır. Bunu riske alamazdım. Sana söyler falan uğraş dur sonra.
Yiğidim: Pek de zeki. Yüz yüze konuşma vakti geliyor. Her şeyi netleştirelim bakalım.
Bela Savcı; Olmaz.
Yiğidim: Sebep?
Bela Savcı; Yeteri kadar bela olmadım sana.
Yiğidim: Sabır diliyorum, sadece sabır.
Bela Savcı; Dile tabi. Ben hamileyken çok uğraşacaksın sonuçta.
Yiğidim: Derken?
Bela Savcı; Aşk olsun. (Olsun) Çocuklarımın babası evimin direği olmayacak mısın??
Yiğidim: Olacak mıyım?
Bela Savcı; Elbette olacaksın. Hele bi olma mumyalarım seni.
Yiğidim: Çok mu film izliyorsun?
Bela Savcı; İzleriz beraber.
Yiğidim: Bakarız. Şimdi hep beraber bir konuşalım bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEKPARE ~ Texting~
Teen FictionÖylesine ona yazdığımı düşünen Yüzbaşı Barın Âgah... Ve ben ona umutsuzca gönlünü kaptırmış, savcı Liyan Mehru Atay...