,, Miki!!" zaječela mamka a mlátila mě něčím tvrdým. ,,Miki!!!" ječela ještě více až mi z toho hrozil infarkt. Prosím ať je to sen a ne realita!.
Modlila jsem se ale bohužel toto byla krutá realita. ,,Ty jedna svině nevděčná já tě už opravdu zabiju!" ječela a mlátila mě po hlavě knížkou ,která má víc jak 500 stran.
,, ty holčičko až tenhle zmrd odejde tak tě čeká slast!" Zabouchla za sebou dveře a mě nezbývalo jediné to než brečet.
Jimin se rychle obléknul a já taky. ,, promiň" šel ke mě Jimin a hladil mě po tváři, smutně se na mě díval a dal mi pusu do vlasů. ,, ty za to nemůžeš Jimine" řekla jsem a popotáhla slzy v očích.
,, Byl jsi strašně skvělej" řekla jsem a hlavu zabořila do jeho ramene. Brečela jsem mu do ramene ,na tu jeho voňavou džínovou bundu která mu tak moc sluší.
,, vždycky když budeš brečet tak si říkej že to bude dobrý.." poradil mi a utřel mi slzy, pevně mě objal a políbil mě znova do vlasů.
,, už budu muset jít.." řekl chladně a hodlal se odejít z pokoje ale já ho chytla za jeho ruku a věnovala mu dlouhý polibek.
,, zvládneš to.. kdyby něco víš kde mě najdeš" řekl a díval se do mých očích. ,, mám tě moc rád ahoj" usmál se na mě a odešel.
Zhluboka jsem se nadechla a uslyšela dusivé kroky mamky ,které se jasně přibližovali k mému pokoji. ,, ty jedna mrcho co se to opovažuješ si tu přivést kluka , ještě k tomu korejce! a mít s ním sex zbláznila ses snad !? asi ano" ječela snad přes celý dům div se jí neutrhly hlasivky.
,,mami já ho miluju" řekla jsem zrádně a hlavu sklonila k zemi. ,, a to s ním hned musíš mít sex!!" zvýšila na mě hlas a já se na ni vražedně podívala.
,,mami známe se už trošku delší dobu a moc dobře ho znám, určitě mě nechtěl znásilnit nebo bůh ví co dalšího. Cítila jsem se tak šťastná když jsem byla s ním na louce a horské dráze. Prostě ho miluji a vím co dělám" řekla jsem chladně a mamka mi jenom vytáhla ze skříně kufr a hodila ho o zem.
,, když ho tak miluješ tak proč rovnou nevypadneš!" ,, mami to nemyslíš vážně!" zakřičela jsem a hlavu sklopila ke stropu.
,,Ty ještě po tomhle řveš po mě?!" chytla mě za krk až jsem nemohla dýchat hodila mě k zemi a odešla ,, ty věci budeš mít sbalené jinak ti je sama sbalím!!" zaječela ještě víc a na stůl mi hodila můj mobil a sluchátka, povýšeně odešla z mého pokoje a jediné co mi zbývalo bylo to si sbalit a odejít.
Sbalila jsem si ty nejcennější věci a důležité věci které jsem měla, rodiče jsou schopni totiž prodat mé vzácnosti.
Do batohu jsem si vzala mobil, zbylé peníze a sluchátka. Po tvářích se mi valily slzy a nemohla jsem přestat. ,, Táhni už!" zakřičela mamka, vzala kufry, batoh a hodila je před dveře. Naposledy jsem se podívala na můj pokoj a s pláčem odešla z domu.
Jediné co jsem uslyšela byla radost matky která šla beztak otevřít šampaňské protože jsem odešla z domu. Beztak to měla v plánu...
Náhle jsem našla park kde jsem si mohla konečně sednout, bloudila jsem městem asi tak tři hodiny v kuse.
Sedla jsem si na první lavičku kterou jsem uviděla a nešťastně vzdychla. Nevnímala jsem okolí a tak jsem si nevšimla že si vedle mě sedl Jungkook.
,,čau" řekl nakonec a ustaraně si mě prohlížel ,,ahoj" řekla jsem překvapeně a rozhlížela se kolem. ,, jak vidím nevypadáš zrovna šťastně" podotkl a prohrábl si vlasy, zhluboka jsem se nadechla a držela slzy v očích.
,,máma mě vykopla" ,,aha- tak to jsem nevěděl- a můžu vědět proč tě vykopla?". Mám to říct popravdě nebo to mám trošku pozměnit? nebo mu to vůbec neříct.
Vím že je nejlepší kamarád s Jiminem ale nevím jestli bych tohle měla zrovna říkat. ,, Jimin byl u mě v pokoji až do rána, však víš co- hraní celou noc videohry" nervózně jsem se zasmála a pohled sklopila do země.
,,hm vím jak to myslíš" zasmál se a podíval se na svůj telefon. ,,počkat.." ,, vím co jste dělali" promnula jsem si oči a trapně se podívala na Jungkooka.
,,ach to se mi taky jednou stalo" řekl a já hned zpozornila ,, bylo mi tehdy ještě osmnáct, na ty oslavě jsem se tak ožral že jsem se vyspal s jednou ani jsem o tom nevěděl.
Tenkrát ráno do pokoje přišli rodiče a třeštili na mě oči. Mamka mi dala přednášku o tom že se nemám hned při oslavě opít a spát s jednou holkou o které nevím ani její jméno" řekl a usmál se ,,nevím co tedy postihlo tvoje rodiče že tě musely vyhodit z domu" smutně jsem si povzdechla a řekla ,, moji rodiče nesnáší Jimina a to jim ani nic neudělal. Možná že je to proto protože rodiče nesnáší odjakživa Asiaty."
,,kéž by věděli co k němu cítím ale možná to už ví mamka ale neví jak moc" podotkla jsem a těžce si povzdechla.
,,to je hezké".. Usmál se na mě a vzal mě za ruku, podíval se na svůj mobil a posmutněle řekl ,,promin už budu muset jít ale rád jsem s tebou strávil čas tak se měj" ,,ahoj" rozloučila se s ním a bez duše seděla na lavičce.
Bylo už půl páté odpoledne, blížil se už večer a chlad. Když kolem mě projel chladný vánek tak jsem si vzpomněla na Jiminova slova když odcházel. Kdyby něco víš kde mě najdeš.
Teď by měl být doma protože dneska výtvarka není, vzala jsem si kufr a batoh.
Šla jsem dlouhou cestou přes město až jsem došla k jednomu domu. Nervózně jsem zaklepala a nadechla se.
ČTEŠ
𝕀'𝕞 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕌? / boyxgirl/czech
ФанфикCo byste dělali kdyby jste o všechno přišli a zbyli byste jenom vy a nikdo jiný? ................................................................. Park Jimin, který si prožil nedávno mnoha pekla a nechce ho znova zažít. Cítí se být tak ublížený a zr...