5. Worst night in my life

51 3 0
                                    

Dneska v deset večer přijde ten týpek. Trochu se bojím ale zároveň jsem zvědav. Ve výtvarce zase byli děti, pár puberťáků a mezi nimi byla ona. Ta holka ze které jsem úplně mimo. Vždycky když se k ní přiblížím mi začíná šimrat lehce v břiše.  

,, pane učiteli ?" zeptala se na mě mile

,, ano" zbystřil jsem a podíval se na ní

,, nemohl byste mi prosím pomoci?" poprosila

,, jistě" zvedl jsem se ze židle a šel k jejímu stojanu

,,To pozadí mi nejde"

,, a jakou máš představu?"

,, No tak aby bylo takové..."

,, výrazná příroda?"

,,ano"

,, Zkus tedy zkombinovat hodně žluté se zelenou"

,, Děkuji"

,, A zkus tam ještě přidat trochu.." dodal jsem a přidal jí tam štětcem trochu khaki

,, Oh, děkuji pane učiteli" usmála se na mě a pokračovala v obraze

Byla pěkná, byl jsem z ní natolik mimo, že jsem na  všechno zapomněl .Myslel jsem jen a jen na ní. Cítil jsem jak se začínám červenat jak malá holka. Sáhnul jsem si na tváře a podíval se do mobilu. Nešlo to tolik vidět , bylo to jako kdybych si dal pudr. Po skončení výtvarky jsem zase uklízel po dětech a myslel na ten večer. Ta holka popošla ke mě a snažila se mi trochu pomoct. Uklidili jsme v úplném tichu všechen nepořádek a neustále se díval na ní.

,,Pane učiteli, mohu se na něco zeptat?"

,, Ano " řekl jsem s rychlostí v hlase

,,Mohu se zeptat  jak se jmenujete celým jménem?"

,, Park Jimin a ty?"

,, Vanessa Miki  "

Chvíli bylo ticho a Miki se na mě celou dobu dívala

,, Máte hezké jméno pane učiteli" 

,, Ty taky " a prohrábl jsem si vlasy

,, Pane učiteli, jenom že zítra tady budu znova"

,, když máš všechno hotové " a díval se jí přitom do očí

,, já vím , jenom nechci být doma"

,, Dobře Miki" 

,, Ráda jsem vás poznala pane Parku" a věnovala mi milý úsměv

Zavřela dveře a já se cítil v ráji. Přišlo mi to tak sexy když mi tak řekla. Nejraději bych jí všude líbal a dával jí něžné polibky na rty. Chtěl bych se jí tak dotknout , dal bych za to vše jen tak abych se jí mohl dotknout. Rychle jsem se napil koly a zamkl učebnu. Jel jsem domů s pocitem že dostanu peníze za to že se vyspím s týpek kterého uvidím až teď. 

Nejhorší bylo že věděl adresu mého domů , že jsem to nemohl odložit nebo to celý nejlépe zrušit. Celý jsem se klepal strachy , ale o chvíli později jsem uslyšel zaklepání na dveří.  Někdo byl za dveřmi a zřejmě to byl on, se kterým možná strávím zajímavou noc.

,,Ahoj, chci aspoň vědět jak se jmenuješ" zakoktal jsem a nedokázal se mu podívat do očí

,,Felix a baby půjdeme už? jinak nedostaneš slíbenou částku.." řekl trošku otraveně

,, jo jasně" odsouhlasil jsem ale zcela nejistě

Zavřel jsem dveře a Felix mě začal zuřivě líbat. Přitlačil mě k protější zdi a já pomalu zapomínal co se vlastně všechno stalo. Potřeboval jsem vypnout, potřeboval jsem si užít. Pamatuji si pak jenom jak jsem ležel v posteli a na nočním stolku byla nějaká krabička s láhví, nejspíše vodky. Potom si pamatuji jen bolest a moje slzy ,které se mi valily po tvářích a také i můj bolestný křik který možná také slyšeli sousedi na ulici...


𝕀'𝕞 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕌? / boyxgirl/czechKde žijí příběhy. Začni objevovat