Celý tento týden mám záskok ve výtvarce a takhle to bude do doby než se vrátí učitelka. Zatáhl jsem si závěsy a začal smutně myslet. Cítím se sám, chovám se teď jak nějaký puberťák ale je to tak. Přišel jsem o rodiče před půl rokem a pořád se s tím nemohu smířit že tady už nejsou. Týden poté co byli mrtví tak jsem uviděl, jak si to moje bývala rozdávala s docela pohledným klukem. Měl tak vypracované tělo, byl vyšší než já . Prostě byl dokonalý. Už vím proč mě opustila, nebyl jsem zrovna pro ní ten nejlepší typ , chtěla asi nějakého chlapa který bude na obálce Vogue a bude ze slavné k-pop skupiny.
Od této doby jsem přestal věřit na pravou lásku. Neexistuje. Jsem si tím jist a jsem si také jist že si dlouho nenajdu žádnou holku. Chtěl bych zažít zase ten pocit zamilovanosti a vzrušení , chci vypnout. Proto jsem si založil na jedné stránce , být semnou na jednu noc. Vypadá to jako kdybych byl zoufalý už ze svého života. No a taky že jsem. Zveřejnil jsem tam jednu svoji fotku a čekal. Sice se trochu bojím, a moc jsem to ani nechtěl dělat ale za pokus to stojí. Stejně nebudu s holkou kterou miluji, protože ona mě milovat nebude.
Vyrazil jsem na hodinu s očekáváním že negativní myšlenky vyprchají, alespoň na tu chvíli. Když začala hodina, přišli malý děti. Hned se mi na tváři vykouzlil úsměv, jak já ten dětský smích miluji. Děti si dodělávali kresby které měli a starší měli akorát blbé kecy, že musí něco dodělat. Já jsem zase udělal docházku, a chvíli si chatoval s učitelkou. Ptala se jak to jde ostatním skupinkách které mám každý den a poslala věci které mají děti začít dělat v příštím týdnu. Na všechno jsem souhlasil a pomohl jednomu malému klukovi , který si nevěděl rady s obrázkem. Po hodině jsem uklidil učebnu a zamkl jí. Zítra tady budu zase.
ČTEŠ
𝕀'𝕞 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕌? / boyxgirl/czech
Fiksi PenggemarCo byste dělali kdyby jste o všechno přišli a zbyli byste jenom vy a nikdo jiný? ................................................................. Park Jimin, který si prožil nedávno mnoha pekla a nechce ho znova zažít. Cítí se být tak ublížený a zr...