21. Best friend

22 0 0
                                    

,,Už budu muset" řekl opilecky Jungkook a loknul si ještě jednoho panáka. Já se jen krátce zasmál a díval se jak do sebe lije další panáky. Miki byla pořád v ložnici a neviděl ji z ni vůbec odcházet, asi už možná spala. ,, nechceš odvézt dom?" nabídl jsem se. ,,proč ne?" vstal  a málem hodil docela skvělou držku. 

Odvezl jsem vysmátého Jungkooka domů a rozloučil se s ním. Byl jsem tak rád že ho znova vidím, byl to jediný můj kamarád za celý můj život. Nikdy jsem moc kamarády nehledal ale on byl ten jediný.

Vždycky jsem na něm obdivoval to že všechno uměl, já jsem byl vlastně jeho stín. Stín který byl moc nesmělý a slabý. Bohužel tohle mi zůstalo až do dneška. 

Pamatuji si jak jsem byl šikanovanými ostatními, holkami jsem byl zesměšňováný celou základku a střední. Nebyl jsem zrovna pro ně tak velký idol jako jungkook.

Stačil jen aby nahodil sladký úsměv na  holku a choval se jak největší sígr.  Možná proto byl tak populární ostatními, já byl vždy jen nesmělý a zdvořilý. 

Přijel jsem domů a v bytě bylo pořád prázdno, bylo zvláštní že jsem v kuchyni neuviděl poházené sladkosti po stole a otevřenou kolu na kuchyňské lince. Zaklepal jsem na dveře od ložnice a čekal na povel. 

Uslyšel jsem tiché popotahování a já jen pomalu a tiše otevřel dveře. Zděsil jsem se co jsem uviděl.

,,Miki.." zašeptal jsem zděšeně a sednul si k ní. Na podlaze byly střípky od malého zrcátka, všude kolem usmrkané kapesníky a zatažené závěsy. ,,tak mě nemůžeš vidět.." zašeptala a více se zahrabala do deky. ,,neblbni přece!" řekl jsem a lehce s ní zatřásl. ,, něco se děje..". Strhl jsem z ní deku a uviděl její uslzenou tvář. 

,, Co se děje?" zeptal jsem se a hřbetem ruky ji utřel slzy. ,, z-zem-řela mi.." vykoktala a mezi vzlyky řekla ,,..mamka" vylekal jsem se a přitulil se k ni. ,,pořád bude tady mezi námi" utěšoval jsem ji a hladil ji po zádech. Brečela mi na rameno a  dal ji pusu víčka. 

Hladil jsem ji po vlasech a díval se do jejích bolestných očích. ,,Jiminie.." vzlykala a pevně mě objala ,,nechci o tebe nikdy přijít! miluji tě Jiminie" zašeptala mi do ucha a pohladil ji po tváři. ,,já tebe taky Miki" řekl jsem a políbil ji. 

,, Pojď se mnou" pobídl jsem ji a navedl jsem ji do kuchyně. Bez duše si sedla na židli a já připravoval jídlo. Suši. ,, Jiminie já nemám hlad.." ,,ale máš!" byl jsem na ni přísný a Miki sklonila hlavu ke svým kolenům. Suši jsem měl hotové a připravené jídlo ji položil před ni. ,,jez!" pobídl jsem ji a podal ji hůlky, znechuceně se na mě podívala a první rolku si dala do pusy. V očích se ji objevily jiskřičky a zbystřeně se na mě podívala. ,,chutná?" zeptal jsem se ,,ano! co tam dáváš tak dobrého? když jsem dostala suši od mamky tak jsem myslela že se pozvracím". Ušklíbl jsem se a prohodil slovo ,, je to tajná přísada hádej" Zamyslela se ,, nějaké koření?" ,,úplně vedle". Miki nafoukla roztomile tváře a dala si další rolku.

,,Láska" chytl jsem ji za bradu a usmál se, Miki zrudla a neměla ani půl slova. Dívali jsme se do hloubi očí a Miki mi dala jednu rolku do pusy. ,, bez tebe prostě žít nemohu" usmála se a pohled odvrátila k jídlu.

Polkl jsem a sladce se na ni usmál, olízla si rty a propletla prsty mezi ty mé. ,,jsem s tebou.." řekla a podívala se na mě. 



𝕀'𝕞 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕌? / boyxgirl/czechKde žijí příběhy. Začni objevovat