Před osmy lety
,,Mami?" zeptala jsem se a přitulila se ke svému 2m plyšákovi. ,,ano Miki?" otočila se ke mě a já se jenom usmála. ,, co máš proti šikmookým? jednomu jsi totiž vynadala" podívala jsem se na ni smutně a sklonila jsem hlavu ke svým nohám. ,,víš jsou divní.. ale já vím že nikdy s nimi nebudeš mít nic společného.. protože jsi normální." usmála se na mě a poklepala mi na hlavu.
Současnost
Otevřel mi Jimin který si mnul oči a zíral před sebe.
Měl rozcuchané vlasy a tváře červené. ,,Ahoj Jimine jenom nastal menší problém.." ,,ahoj Miki jaký problém?" mnul si pořád oči a snažil se mi podívat do očí.
Nadechla jsem se a kousla se do rtu ,,máma mě vykopla". Jimin se probral a začal se na mě dívat, probral se tak jako kdyby ho někdo polil ledovou vodou nebo vodou plnou piraň.
,,cože!" řekl překvapeně a přitáhl si mě do objetí. ,,nevadí když u tebe zůstanu prosím?" poprosila jsem a více se kousla do rtu až mi ze rtů tekla krev. ,, jasně že můžeš přece bych tě nenechal samotnou tam někde venku, mohl by se najít dokonce i nějaký úchyl který by si tě vzal.." řekl ustaraně a pevně mě objímal.
,,máš hlad, seš unavená potřebuješ něco?" ptal se a mě to všechno zahřálo u srdce. ,,mám velký hlad děkuji" ,,a unavená nejsi?" ,,ano jsem" odpověděla jsem a usmála se na něho.
Jimin mi úsměv oplatil a vzal mi kufr a batoh mi pomohl sundat ze zad.
Jimin pov.
Pomohl jsem ji s věcmi a vše odnesl do obýváku. Z kuchyně jsem uslyšel pád, hned jsem tam zaběhl a uviděl jsem jak Miki v bezvědomí leží na zemi.
Sednul jsem si k ní a lehce s ní otřásl. Skontroval jsem ji tep a skoro ani nedýchala, zajímalo by mě co se stalo ale možná je to z nedostatku něčeho.
Mluvil jsem na ni a třásl s ní. Až po třech minutách se probrala z tranzu a já se jenom na ni starostlivě díval. ,, Miki!" řekl jsem a stiskl ji dlaň,, co se ti stalo! omdlela jsi" pokračoval jsem. Miki si sedávala a podívala se na mě ,, promiň" chytla se za hlavu a podívala se kolem sebe.
Večer
Miki si vybalila všechny svoje věci a šla se osprchovat. Lehl jsem si na postel a přemýšlel nad ni, co se stalo? proč omdlela?.
Miki přišla do pokoje a lehla si ke mě. ,,Miki?" ,,hm" ,,proč si omdlela?" zeptal jsem se opatrně a víc si jí k sobě přitáhl. ,, vzpomněla jsem si na to video" ,,na jak-" zeptal jsem se ale rychle mi to došlo.
To jak jsem si chtěl užít a tak jsem šel na stránku tam kde se to dá zařídit. Ten týpek mi napsal a potom mi tohle udělal.. ,,nemůžu uvěřit že jsem na tomhle místě kde se ti tohle stalo" pošeptala a přitulila se více. ,,hm". Vzal jsem ji za ruku a silně ji stiskl.
Hladil jsem ji po tváři a políbil ji jemně na rty. Vášnivě jsem jí líbal a nehodlal jsem přestat. ,,Jimine.." zamumlala mi do rtů a já se jenom usmál.
ČTEŠ
𝕀'𝕞 𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕌? / boyxgirl/czech
FanfictionCo byste dělali kdyby jste o všechno přišli a zbyli byste jenom vy a nikdo jiný? ................................................................. Park Jimin, který si prožil nedávno mnoha pekla a nechce ho znova zažít. Cítí se být tak ublížený a zr...