EV ARKADAŞI •YENİ KOMŞU•

10.9K 824 1K
                                    

Selaamss!

Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim 🤍. Bölümü okurken oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Hepinize keyifli okumalar dilerim!

"Notları bana atsan olur mu Özlem?" Esnemekten ağzım yırtılacakmış gibi sınıftan çıkarken sınıftan edinmiş olduğum arkadaşım başını onaylar anlamda salladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Notları bana atsan olur mu Özlem?" Esnemekten ağzım yırtılacakmış gibi sınıftan çıkarken sınıftan edinmiş olduğum arkadaşım başını onaylar anlamda salladı. Ders boyunca sürekli esneyip durmuş ve hatta utanmadan uyumuştum. Okul ve ders işkencelerine dayanabilecek gücü kendimde bazen bulamıyordum. "Peki, görüşürüz o zaman!"

"Görüşürüz Dolunay, iyi günler!" Özlem sevecenlikle bana el salladığında ona tebessüm ettim ve yeniden esneye esneye telefonumu cebimden çıkardım. Pusat, kantinde arkadaşlarıyla ders çalıştığını belirtmişti. Bence yanına gidebilirdim.

Merdivenleri inip kafeteryaya girerken ilk işim kahve sırasına girmek oldu. Kendime ve yanına gideceğim sevgilime kahve alırken iki çikolatayı cebime sıkıştırmayı ihmal etmedim. Kahveleri alıp kantinde bakışlarımı gezindirirken cam kenarındaki masaya oturup önlerine aldıkları notlar üzerine konuşan kızlı erkekli gruba baktım. Onları ilk defa görüyordum ve Pusat onlarla birlikte oturuyordu. Usul usul yanlarına ilerlerken Pusat, beni hissetmiş gibi başını kaldırdı.

Gözleriyle denk geldiğimde tebessüm ederken masalarına oturmanın arkadaşlarını rahatsız edeceğini düşündüm ve aldığım kahveyle çikolatayı hızlıca önüne bıraktım.

"İyi çalışmalar, ben şurada oturuyorum." Masadaki bakışlar bana döndüğünde kendimi az da olsa rahatsız hissettim. Pusat, ayağa kalkıp bana bakarken "Gelsene, dersin bitmedi mi?" dedi.

"Bitti ama şurada otursam daha iyi. Arkadaşlarınla ders çalışıyorsun, seni rahatsız etmek istemiyorum."

Pusat, masada duran gruba bakarken "Bugünlük benden bu kadar." dedi. "Kütüphanede çalışırız sonra!"

"Notlarını bıraksaydın bari!" Küt saçlı kumral kız Pusat'a bakarken Pusat notlarını toplayıp dosyasının içine koydu. "Üzgünüm ama bunlar bana lazım, fotoğrafını atarım size. Görüşürüz."

Notlarını kolunun altına sıkıştırıp aldığım kahve ve çikolatayı masadan alırken kaşıyla köşede duran boş masayı gösterdi. Emrine anında uyup oraya yürürken elimdekileri masaya bırakıp bir sandalye çektim. Çantamı sandalyenin köşesine atıp kendimi bırakırken başımı anında duvara yasladım.

"Derste bayılmamak için kendimi o kadar zor tuttum ki sana anlatamam! Hoca resmen ninni söyledi bana."

Pusat'ın bakışları gözlerimden usulca aşağı doğru kayarken öksürerek boğazını temizledi. Ona anlamadığımı belli eden ifadeyle, alık alık bakarken kaşlarıyla göğsümü işaret etti. Basım aşağı doğru eğildiğinde üstüme giydiğim büstiyerin biraz kaydığını gördüm.

EV ARKADAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin