SELAM BEBEKLERİMM!!
Okunmalar yükseldi ve keyfim yerine geldi. Size çok teşekkür ediyorum. 🫶🏻🥹
Oy vermeyi unutmayın, iyi okumalarr
________________
"Özgür? Sabahtan beri çok moralsizsin. Odama gelip benimle uğraşmadın bile. Noluyo kızım?" Banaa kızım deme. "Birdaha söylemicem, kapımı kapat ve git Ömer!" Yaklaşık on dakikadır benimle konuşmaya çalışıyordu ama ben istemiyordum. "Ohooo! Abi yerine Ömer demeye başladıysan ben hapı yuttum." Kendine acır gibi bir surat ifadesiyle vahlayıp odadan çıktı. Bende yine battaniyenin altına girip İnadına Aşk izlemeye başladım.
En fazla bir saat geçmişti ki abim odama daldı. Hiçbir zaman kapımı tıklamadan girmezdi, ne bu şiddet bu celal! "Çocuğu niye engelledin?" Ne? Ciddi mi bu?! Demek ki ben üzgün olunca gidip ona sormuştu ve o da dün akşam olan konuşmamızdan bahsetmişti. "Ne saçmalıyosun ya! Kızgınım zaten aptal aptal konuşma başımda. Tek kelime etme defol git buradan." Derin bir nefes verip sandalyeme oturdu, ellerini dizine koyup biraz öne doğru geldi ve konuşmaya başladı; "Sinirlenmişsin, anlıyorum ama engellemen çok çocukça bir hareket Özgür. Önce benle konuşabilirsin veya onunla sakin bir şekilde konuşmalısın. Anlık sinirle hareket etmeyi bırak, neredeyse koca kız oluyosun hala kontrolsüz davranıyorsun." Söyledikleriyle daha da sinirlenirken gözlerimi kapatıp ne söylemem gerektiğini düşündüm. "Bak gerçekten kafam fazlasıyla karıştı. Yıllardır beni sevdiğini söyleyen biri var ve bunu sen biliyorsun. Nasıl bana kim olduğunu söylemeden onu sevmemi bekleyebilir ki?"
"Neden konuşuyosun o zaman Özgür, ilk yazdığında engellemek çok mu zordu? Bunca zaman kim olduğunu bilmeden konuşmuşsun şimdi neden seni gerdi benim biliyor olmam?" Düşündüm; neden? Sanırım ona istemeden umut vermiştim. "Ben... bilmiyorum. Lütfen sende bu konuda üstüme gelme, belki biraz daha mantıklı düşünmem gerekirdi ama engelledim işte. Yazıcam ona ve sakince konuşucaz, tamam?" Yerimde huysuzca kıpırdanıp suratına baktım, başını ağır ağır salladı. "Tamamdır. Ben karışmak istemezdim ama anlık şey oldu işte... Hadi toparlan, yarın okul var." Son cümlesinide söyleyip odamdan çıktı. Önümdeki laptopumu kapatıp masamın üstüne koydum ve şarjdaki telefonumu aldım. Ona yazıcaktım.
***
Özgür: Dantelli (21:42)
Özgür: Of cidden artık dantelli demek istemiyorum
Özgür: Ciddi bir konudayız ama ben sana dantelli diye hitap ediyorum
Dantelli çevrimiçi
(Yazıyor...)
Dantelli: Altuğ
Özgür: Ne?
Dantelli: Eğer bir isim kullanmak istiyosan Altuğ diyebilirsin
Dantelli: Önce adımı Altuğ koymak istemişler ama o dönem dedem vefat edince onun adını almışım
Dantelli: Yinede annem Altuğ derdi
Dantelli: Sende diyebilirsin
Özgür: Derim.
Özgür: O anın şokuyla seni engelledim çünkü ikinizede kızdım
Dantelli: Bir suçum olduğunu düşünmüyorum
Dantelli: Arkadaşımın kız kardeşinden hoşlanıyorum ve bunu ona söylemeliymişim gibi hissettim
Özgür: Banada söylemelisin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Yağıyor (Yarı Texting)
ChickLitLütfen yorumlarda kendi kitabınızın reklamını yapmayın, gördüğüm an siliyorum. 7 yaşında taşındığı bu mahallede hayatının aşkını bulucağını nerden bilebilirdi ki? Özgür kızımız sessiz sakin (!) biri olduğu için oturduğu mahalleyi pek tanımazdı, hali...