9.fejezet

9 4 0
                                    

Szemi türelmetlenül várta hogy Szitré érte jöjjön. Nem tudott vacsorára sokat enni, olyan izgatott volt, hogy végre majdnem az egész estét Hatival töltheti. Megfürdött, leborotválta a szőrét szinte mindenhol, majd illatos olajokkal kente be a bőrét. Ruházattal nem vacakolt sokat, csak egy len kendőt tekert a derekára, amit az erszénye zsinórjával kötött át. Annyira izgult, majdnem elfelejtette az amuletteket.
Ahogy átvágtak a dajkával a palotán, szinte mindenhol lerészegedett emberek tántorogtak, sőt a szolgálatban álló örök lába is rogyadozott. Szitré altatóval kevert sört osztott nemrég  azoknak, akik az éjszaka a hálóterem közelében álltak őrt, így csak át kellett lépniük a már alvó, hortyogó testeken.
Hatsepszut frissen megmosakodva várta a férfit. Jázmintól illatozva egy vékony ruhában ült az ágy szélén, ami többet mutatott mint takart. Ahogy az építész odaért elé, leborult előtte. Hati felhúzta, majd csókban forrtak össze.
-Én legyek alul, vagy hogy lesz jobb?-kérdezte tanácstalanul. Nem sok tapasztalata volt-e téren, Thuttal ritkan hált együtt, az is inkább gyors volt, és érzelemmentes.
- Előbb te jössz. Feküdj az ágyra. -a férfi letette az ágyról a fejtámaszt*, csak a szőrméket hagyta fent, hogy kényelmesen lefeküdjenek. Lehúzta a nőről a ruháját, végigsimította a lapos hasát, kis gömbölyű melleit. Eszébe jutottak az amulettek, kivette őket az erszényéből, amire Hatinak felcsillantak a szemei. Hathor és Bastet! Lerakták az ágyra mindkettőt, hogy az istenek segítsenek a megtermékenyülésben.
-Lazulj el, és bízz bennem. Most megmutatom milyen az igazi szerelem. - Szemi végig kalandozta a szájával Hati testét, majd kezével a szeméremdombja alatt a csiklóját maszírozta. Hati csak úgy kapkodta a levegőt. Még sosem érzett ilyet. Vágyat igen, amikor a férfival csókolózott, de ez más volt. Amikor az építész ujjai behatoltak, önkéntelenül is széttárta a lábát és a csípőjét a férfi keze felé tolta. Úgy érezte menten szétrobban belülről, majd amikor lükteteve elért a csúcsra ,halkan felkiáltott. Szemi csókkal tapasztotta be a száját. Zihálva ernyedt el a karjai között. A férfi már alig bírta türtőztetni magát, behatolt szerelme testébe, aki még fel sem ocsúdott az első kéjmámorból, rögtön a következőben találta magát. Testük egy ritmust vett fel, ami egyre erősebben hullámzott, majd majdnem egyszerre érték el a tetőpontot.
Lihegve hanyatlottak az ágyra és olyan szorosan ölelkeztek, hogy testük szinte egybeforrt.
-Én nem… nem is tudtam hogy ilyen.-kapkodta a levegőt a nő. A másik csókkal borította be az arcát, a szemét.
-Most már mindig ilyen lesz, drága gyönyörű istennőm, ahányszor csak akarod.

*párnát még ebben az időben nem ismerték, helyette az ágyban egy kis nagyon alacsony ülőke szerűt használtak a fejük megtámasztására, amit valószínűleg szőrmékkel, puha takarókkal fedtek le.

Hati-egy fáraónő életeWhere stories live. Discover now