☾︎2.2☾︎

81 6 0
                                    

A különféle hangszerek dallama egyesülve zengenek keresztül a helységben. Az alkohol és az izzadtság kevert aromája borítja be a környezetet. Taehyung mélyen szagol a levegőbe mielőtt elkezdené a következő dalt azaz a Freakin bad szövegét. A nedves hajszálak homlokára simulnak, Tae a melegre hagyatkozva húzta arcához a queen logót szimbolízáló trikójának szélét és felitatta vele a homlokán össze gyülemlett izzadság cseppeket. Ezt a darabot még Bang Chantől kapta , a huszadik születésnapjára. Ujjait egy percre se emeli le a gitár hurrjairól a zene gyors ütemével szemben. Haneul basszus gitárjának mélyre hatoló hangja zengte be az alattuk lévő színpadot. Mintha percről percre egyre jobban emelkednének fel a talajról. Jeongin lépett elő Taehyung mögül és térdeire ereszkedve emelte ölébe gitárját végig csúsztatva ujjait a hangszer vékony hurrjain. Az éles hangtól a tömeg még hangosabban üvöltött. Imádta ahogy minden szenvedélye az ujjaiba áramlik és a gitár hurrjain keresztül robban szét a közönség felett akár egy tűzijáték. Jeongin felállt a szólója befejeztével és miközben hátra lépett arrogáns mosolyt küldött a dob mögött ülő Bang Chan felé. A lenéző tekintetre feszültség áramlott karjaiba így egyre erősebben ütötte le az ütőket. A dobnak ütközött ütők felül kerekedtek az énekes hangján. Tae vészjóslóan hátra pillantott mire Bang Chan karjai megenyhűltek. A színpad előtt állók a ritmusra kezdenek el ugrálni. Felrugaszkodnak a földről hogy elérjék a démoni hangú fekete angyalt. Tae kézfeltartással jelzi a dallamot lezáró utolsó hangot. A közönség fülsértő kiabálása váltja fel a hangfalakból kiáramló morajt. Már csak a hangszerekből áradó utolsó leütött hang halványodó nesze marad a dallamból. Mintha csak a morzsáit szórná maga után.

-Köszönjük ,hogy itt voltak- Tae int az előtte állóknak és tenyerébe csókot hint amit a közönségnek hajít. Lesétál a színpadról mialatt Jeongin, Bang Chan és végül Haneul követ.

-Miért nem szólozhatok végre úgy mint Jeongin?- áll meg a dobos Tae előtt. Az énekes rá se tekint csak a pult felé sétál , maga mögött hagyva a többieket.

-Mert a legutóbbinál szemen dobtál egy nézőt az ütőddel. Mondjuk azért.- felel Tae helyett Jeongin miközben a tokjába helyezi a gitárt. Az énekes eközben a pultra készített négy soju egyikét emeli fel. Megfordulva újra a tömegen átvergődi magát mialatt két kart érez a mellkasára simulni. Lenéz és próbálja kivenni a halvány sötétségben az előtte álló arcát.

-Jó voltál a színpadon- hallja meg a sötét alak vékony kecses hangját. Az énekes felhelyezi a lány hátára kezét és lassan levezeti hátsójához. Túlságosan kerek , természet ellenes domborulatok, állapítja meg. Kezét most a lány arcára simítja és a hüvelykujját végig simítja az ajkain. Túl teltek és szárazak, jegyzi meg Tae majd ott hagyja az ismeretlen lányt. Haneul mellé helyezkedik a piros bársony kanapén.

-Mindig is érdekelt miért van ennyi elvárásod egy lány külsejét illetően.- jegyzi meg Haneul szúrósan.

-Miért ne lehetne? Te se fekszel le olyannal aki nem felel meg az elvárásaidnak.- az énekes a lányra se tekintve húzza meg sojuját. Haneul kellemetlenül előre tekint, próbálja megemészteni Tae kemény szavait. Ugyan már, Tae és az idióta elvárásai; keskeny fényes ajkak, feltűnő aranyos metszőfogak, hollófekete haj és persze a természetes kisebb domborulatok. Ő sose szabott elvárásokat , számára elég volt az ,hogy ha viszonozza valaki az érzéseit. Haneul ajkaiból észrevétlenül csúszik ki egy feldult sóhaj de mielőtt az énekes kérdőre vonná , Bang Chan közéjük vágódik.

-Figyu Tae , az a csaj akit előbb lefogdostál...- Bang Chan végig se tudja mondani , mivel Tae a mondandója közepébe vág.

-Vigyed- löki oda neki lazán, Bang Chan mosolyra derül mintha az utolsó darab süteményt épp most tálalnák fel neki. Felrugaszkodik a bársony kanapéról és eltűnik a tömegben. Taehyung a mellette ülő felé fordul, Haneul a pultot bámulja és a körülötte lézengő feltűnően csinos nőket. Felméri mindegyik ajkát, szemét, hajszínét, alakját. -Mit szólnál ahhoz a balszélsőhöz- mutat ujjaival az említett lány felé aki látszólag megfelelne az énekes elvárásainak. Taehyung felméri a helyzetet és karjait a kanapé háttámlájára teszi , közelebb csúszva a lányhoz ,hogy a fülébe suttoghassa a szavakat.

-Hmm nem rossz de a mellette ülő sokkal szinpatikusabb.- a Haneul által mutatott lány melletti alakra mutat. Arcát intenzív színek borítják, a hajára vetült fény vissza verődéséből árulkodik ,hogy parókát hord. Testére simult szűk fekete ruhája pedig erősen kiemeli férfias testalkatát. Gyakran látni itt transzvesztitákat de mégis túlzottan kivehetők a tömegből. Haneulból kitőr a nevetés amibe Taehyung is becsatlakozik.

-Fogadni merek ,hogy a szerszáma jóval nagyobb mint hármunké összemérve.- Jeongin helyezkedik el kényelmesen Haneul mellé. A mellette ülők újjabb nevetésbe kezdenek. A soló gitáros úgy csatlakozik be közéjük mintha eddig is itt ült volna. Vizslatni kezdi a táncoló tömeget ahol rögtön kiszúrja Bang Chant.

-Nézd meg azt az idiótát, azt hiszi a csaj segge nagyobb az egójánál.- mutat Jeongin a dobos felé aki az előbb említett lány hátsójába kapaszkodva táncol egy lassú Oasis számra.

-Figyeld, a ritmusra markolgatja a csaj seggét- mondja Haneul miután a fiúkból kitőr a nevetés hisz valóban látni lehet ahogy a dobos ritmusosan markolja a nő altáját. Bang Chan a távolból feléjük néz és le is esik neki a helyzet így rögtön a lány hátára simítja kezeit mialatt válla felett szúrós tekintettel ajándékozza meg csapattársait.

-------------------------------------------------

-Dupla csók!- kiáltja fel Bang Chan és a dákót leemeli a billiárd asztalról. A helység kiürült, csak Jeongin szájába lógó cigaretta tűzének papír tépkedő hangja és a billiárd golyók egymáshoz súrlódásának finom nesze árasztja el a csendet. Tae Haneul kezébe adja a dákót mire ő vészes tekintettel térképezi fel a golyók állását. A dákó végét a fehér golyóra helyezi. Derékszögbe állítja könyökét ,hogy megtudjon támaszkodni a zöld falapon. Egyenes lökéssel döfi meg mire az a piros golyónak ütközik. Haneul mosolyogva lesi szemeivel ahogy az szépen lassan begurul a hálóba. Jeongin tapsolni kezd de rögtön abba hagyja mikor Bang Chan feldúlt tekintetére pillant. Mindig két-két csapat áll egymással szemben, ez esetben Bang Chan és Jeongin, Taehyung és Haneul ellen.

-Tessék- Haneul átnyújtja csapattársának a dákót de az visszautasítja.

-Nem, látom úgyis bele jöttél.- Haneul zavartan lesüti szemeit Tae szavaira. Hisz ő tanította meg milyen szögből üssön az adott irányt megilletően. Vissza emlékezik a pillanatra ahogy Tae kezei az övére simulnak mialatt az ajkait elhagyott szavak után forró lehellete simogatja arcát. Vissza áll a homlokmezőbe gurult fehér golyóhoz. Már csak a fekete golyó maradt hátra amire a balszéső lyuk helyezkedik a leközelebb. A könyökét most kicsit oldalra billenti, az oldallal ellentétes szögbe állítja a dákó végét ,hogy az a bal irányba guruljon. Enyhe lökést mér a golyóra ami rögtön elindul a fekete golyó irányába. Félre ment. Haneul ajkait káromkodás hagyja el. Tae kizökkentette. Mindig ilyen hatással van rá.

Jeongin magához ragadja a sarokba állított dákót. Gondolkozás nélkül lök egyet vele mire a fehér golyó egy fél méterre távol gurul a fekete golyótól. Bang Chan homlokára csapja tenyerét mialatt a történteket próbálja feldolgozni de először csak bosszúsan tekint a soló gitárosra. Bang Chan hatalmasra tárt szemekkel lesi ahogy Tae át veszi Haneul kezéből a dákót és egy pillanat alatt belöki a megfelelő golyót a bal felső lyukba ezzel megnyerve egy újjabb kört a két fiú ellen.

-Miért hozzám rakjátok mindig ezt az agyi fogyatékost!?- mutogat Bang Chan hisztérikusan Jeongin felé mire Taeból és Haneulból kitör a nevetés. Jeongin sértődve a dobos felé hajítja a dákót. Ezzel egy újjabb szokványos nap végeztével ami újjabb emlékekkel rögzül az énekes tudatába.

1:40-Jeongin soloja ✨☝🏻

𝒱𝒶𝓁𝓀𝒾𝓇𝓎ℯ☁︎ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ☁︎Место, где живут истории. Откройте их для себя