☁︎7☁︎

113 7 0
                                    


Taehyung pov

-Haszontalan kölyök , mi a francot keresel még itt?- éreztem ahogy a padló besüpped mögöttem és már csak a tarkomra tekeredett ujjakat érzem ami egyre erősebben szorít. Ettől öklöm összeszurult miközben álltam szilárdan a padlón ,hogy el ne essek a fájdalomtól.-Minek hagyott az anyád az én nyakamra , szerencsétlen a sírjában forog ,hogy ez lett a fiából- szavait hallva fordultam meg hirtelen kezemet felemelve az övé felett majd rákönyököltem karjára így ujjait lehámoztam magamról. Meglepetten fordult felém majd nyitotta volna ki száját ,hogy újra megalázzon szavaival ha nem verek arcába egy hatalmasat. Nem álltam meg egyetlen ütésnél , a hév elragadott és csak a düh diktálta cselekedeteimet miközben észre se vettem ,hogy az előttem lévő a földön fetreng némán. Az orrából kitörő vér teljesen elönti arcát. Szemei lehunyva , teste pedig mozdulatlan. Jesszusom.. megöltem volna?! Az ijedtségtől lábaim megeredtek és csak egyre távolodtam a helyszíntől míg elérkeztem az emlékekkel teli épülethez.

Jungkook pov

Hisztérikus módon csapódtam be az ajtón , nem hagyott a gondolat és az a kicsiny meg válaszolatlan kérdés. Ki áll e mögött a Walkyrie nevezetű játékos mögött. Talán fel kéne mennem játszani és megkérdeznem tőle. Fel is baktattam szobámba de mielőtt beléptem volna , lábaim megbotlottak így a padlóra zuhantam. 

-Jesszus Jungkook , jól vagy ??-halottam meg felettem nővérem kétségbe esett hangját. Megéreztem vállaimon kezét így fellökve magam segített talpra állítani. 

-Jól vagyok , de mégis mi ez?- emeltem fel a Bershka feliratú zacskót amitől sikerült megbotlanom. 

-A pasid hozta , Taehyung.- vigyorgott kajánul rám amitől fel állt a szőr is a hátamon. De várjunk csak...honnan tud ő Taehyungról ? És miért hiszi ,hogy a pasim? 

-Mi? Ő nem a pasim és egyáltalán honnan veszed azt ,hogy...- vágott szavaimba.

-Te beszéltél róla álmodban , mikor bejöttem hozzád. Aztán mikor elmentél a haverodhoz ő eljött hozzánk majd téged keresett, de ne aggódj megleckéztettem a fiút , ha meg mer bántani én kinyírom.- álltam sokkosan így figyelmen kívül hagytam nővérem kézmozdulatait ahogy felvázolja ,hogy végezne Taehyungal. 

-Ő nem a pasim , és miért kellett beégetned előtte. Miattad szóba se fog állni velem. Miért nem tudsz normális nővér lenni ?!-emeltem fel hangerőm az utolsó mondatra azzal felkapva a zacskót becsaptam az ajtót a meglepett arcú nővérem előtt. Megvártam míg az ajtó alatt beszűrődő cipőjére vetült árnyék eltűnik és az ajtónak dőlve lecsúsztam a padlóra. Zokogni tudtam volna a kíntól de ökleimet össze szorítva vissza tartottam azt. A francba a nagytesókkal , mindent elrontanak. Még azt a kis reményt is elvesztettem Tae iránt. Ezek után őrültnek fog hinni. 

Lábaim mellett megpihent zacskót magamhoz húztam és a kis csomót feloldottam majd szétnyitottam azt. Belekukkantottam de a látvány sokként ért, a szívem melegséggel töltötte el és arcomat elöntötte a pír. Vigyorogva húztam ki a zacskó tartalmát és szorosan magamhoz öleltem az anyagot. Az a farmer volt benne amit a boltba kinéztem magamnak. Taehyung tényleg oda figyelt rám akkor , bár biztos vagyok benne ,hogy csak vissza fizette az adóságát azáltal ,hogy segítettem leráznia róla azt a csajt. De várjunk...Taehyung azt mondta ,hogy csak a számára fontos embereknek vásárol. Ez azt jelentené ,hogy fontos vagyok neki?? Úristen , menten eldobom az agyam. 

Felugrottam a padlóról és rohamosan megközelítve az ágyam , bele dobtam magam. Magamhoz öleltem a kedvenc vasemberes plüssöm és elkezdtem azt csókokkal beborítani. 

-Szóval így érzel Oppa...Taehyung oppa, milyen jól is hangzik.- csókoltam meg oda képzelve szerelmemet. -Bárcsak megcsókolnál Oppa, és jól megkukiznál.- kuncogtam és újra magamhoz öleltem. Remélem holnap jön majd suliba , megszeretném köszönni neki a farmert amit adott. Hmm, abba is megyek csak ,hogy lássa mennyire fontos számomra ő is. 

Az izgatottságtól kitombolva ültem fel ágyamon és visszatérve a jelenbe újra feltörtek bennem a mai nap történt dolgok. Az a titokzatos személy aki ezek szerint oda van értem. A jelek szerint lány lehet az illető ha már Valkyrienek hívják. Legalább ez leszűkíti a gyanusítottak listáját. Na de vegyük fel a kapcsolatot a valódi tettessel. 

Összecsapva tenyerem kezdtem bele a nyomozásba. Az első lépés: lépj kapcsolatba a tettessel. Azaz meglátogatjuk a gyanusítottal való első találkozási helyszínt. Bár ezek szerint az iskolába is találkozhattunk hisz ismeri Namjoonékat. Őket mindenki ismeri így ez nem nagyon segít az előre haladásban. A sok agyalás azonban csak lelassítja az előre haladást. 

Felcsatlakoztam a játékra ahol Valkyriel szoktam játszani , majd vártam mikor jelenik meg neve mellett egy zöld pötty ami azt jelezné ,hogy online van. Ez eltartott órákig , hiába ültem ott mozdulatlanul végig a nevét lesve , nem történt semmi. Még pisilni se mentem ki csak ,hogy semmi se gátoljon meg a pillanatnyi megoldástól. Ez így tartott addig amíg kénytelenül el nem fogott az álom.

----------------------------------------------

Izgatottan kapkodtam magamra polómat és ahhoz a Taehyungtól kapott farmert. Eseménydús napnak nézek elébe mivel minden áron ki fogom deríteni ki is ez a titokzatos lány. Táskámat felvéve hagytam el nagy léptekkel a házat és közelítettem meg a sulit. Az óráimat arra szenteltem ,hogy egy lapra írogassam a gyanúsítottakat , azaz az összes lány nevét akivel eddig kapcsolatba léptem a suliban. Most következik a második lépés miszerint hallgast ki a gyanúsítottakat. Így valamelyest letudom szűkíteni a lányok létszámát majd lassan kipecázni onnan azt a titokzatos Valkyriet. Abban viszont könnyebb dolgom lesz hisz nem sok lány szereti a stratégiai játékokat , főleg nem mind olyan tehetséges benne mint én. 

Mikor következett a nagyszünet , lassan körbe jártam a sulit így probáltam nem gyanúsan viselkedni hisz nem szerettem volna egyből letámadni a lányokat. Még csak felmérem őket akár a ragadozó a prédáját.

-El se hiszem ,hogy elmondtam neki.-hallottam meg az egyik barna hajú lányt aki izgatottan mesél valamit a barátnőjének. De valyon mit mondott el kinek? Cho-hee fent is vagy a gyanusítottak listáján. Húztam át a betűk sorain , pasztel kék szövegkiemelővel. Ez az én személyiség jegyem a tanárok körében.

Átsétáltam a folyosón miközben feltérképeztem az ott heverésző lányok tömegét. Kihallgattam pár beszélgetést és áthúztam a számomra gyanút keltő személyeket. Lassan elértem a végére és levezettem a halvány kék színnel borított betűkön szemeimet. Jesszus , majdnem ,hogy az összes lány gyanús számomra. Ez nem is olyan könnyű mint gondoltam.

Nagy sóhajt kiengedve magamból leülltem a suli udvar egyik padjára. Legyeztem fejem előtt a kezembe tartott lapot mivel az izgatottságtól összegyülemlettek homlokomon a gyönygyöző izzadtság cseppek. Nem jutottam semmire , talán előbb tényleg meg kellene várnom míg az a bizonyos Valkyre játékos jelentkezzen. Ehhez viszont sok türelem kell amiből nekem nem túl sok adódott.

A lapom felett megpillantottam Taehyungot ahogy a suli hátsó kapuján próbál átmászni. Gondolom elaludt reggel így bejött utolsó pár órára. Vagy csak kedve tartotta ellógni a napot. Mivel az udvaron csak ketten tartózkodtunk , úgy gondoltam nem lenne ellenére ha oda köszönnék neki. Sikeresen átmászta a kis kaput majd felette lepattant a vastag kőlapokra. A farmerén csüngő lánc , erősen neki vágódott a talajra ami kiváltott egy kis zajt. Feltápászkodott gugoló helyzetéből miközben leporolta nadrágjára tapadt növény maradványokat.

-Szia.- kapta fel fejét hirtelen köszönésem hallatán. Látszólag nem számított másra , aki rajta kívül a helyszínen tartózkodna. Rezzenéstelen arcal nézett bele szemeimbe majd felkapta hátára táskáját és enyhén súrolva vállamat az övével elhaladt mellettem. Ez meg mi volt? Már megint a régi Taehyungot játsza? Remélem tudja ,hogy én húztam ki őt a bajból , azzal hogy nem árultam be őt és a haverjait. Talán ebben a percben jöttem rá miért is nem mondtam el az igazat.

𝒱𝒶𝓁𝓀𝒾𝓇𝓎ℯ☁︎ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ☁︎Onde histórias criam vida. Descubra agora