☁︎8☁︎

112 6 0
                                    

-Ugyan már Kai, hiszen annyi csajjal voltál már. Nem volt esetleg olyan köztük aki érdeklődött a stratégiai játékok felől?- néztem bizakodva az előttem ülőre aki épp egy mustár foltot törölt le felsőjéről a szalvétája segítségével.

-Ugyan már Kook , te sem gondoltad komolyan hogy az összes csajt kifaggatom miket szeret csinálni? Na meg ne higgy már engem egy Taehyungnak, csak néhány csajom volt a suliból.- forgatta meg szemeit és figyelmét a hotdogjának szentelte.

-Ez az! Te egy zseni vagy Kai!- pattantam ki székemből és elismerően átöleltem Kai-t. Megdöbbenve fogadta reakciómat de túlzottan a végére akartam jutni ennek minthogy elkezdjek neki magyarázkodni az így is bugyuta eszű barátomnak. A kis zöld papírt az asztalra dobtam ,hogy kifizessem a saját részemet és szélsebesen rohantam az iskola felé. Kaial suli után kiültünk egyet hotdogozni így vissza kellett mennem a suliba ,hogy Taehyungal beszéljek. Néhányszor áttanulmányoztam az órarendjét így tudtommal most lyukas órája lehet. Még nem csengettek ki viszont nem igazán tudtam merre találom Taehyungot ezért átnéztem a hátsó udvart hátha ma is ellógta a napot és így lyukas óráján beosonhat észrevétlenül. Na de miért is keresem én Taehyungot? Mert ő ezerszer jobban ismerheti a suliban lévő lányokat mint az én szűz seggem. Így hát lehet az ő segítségével ki deríthetem ki is az a titokzatos Valkyrie.

Ki is értem egészen a suli hátsó kapujáig de Taehyungnak hűlt helye sem volt. A sejtésem látszólag nem igazolódott be de nem adtam fel ilyen könnyen. Kitéptem az egyik füzetemből egy lapot és ráfirkantottam egy üzenetet Taehyungnak. A papírt szépen össze hajtottam a lehető legkisebbre és megálltam a teli matricázott vas szekrénnyel szembe. Volt rajta egy kisebb horpadás ami egy kisebb rést feszített ki a zárjánál. A résen átcsúsztattam a papírt és gondosan becsömöszöltem nehogy ki essen onnan. Kifújtam az izgatottságtól felgyülemlett levegőt tüdömből és körbe tekintettem az üres folyosón. Ujjaimat végig szántottam a szekrény felületén és a matricákat kezdtem vizslatni. Sose tudtam még ilyen közelről megvizsgálni őket de mindig is vágytam rá. Az ujjaim megakadtak az egyik fegyvert és koponyát mintázó matricán. Valamiért túlzottan ismerős de nem szenteltem neki több figyelmet , haladtam tovább egy alien fejet ábrázoló rajzra , a halvány vonalak arra következtettek ,hogy ezt ő rajzolhatta vagy valamelyik hülye haverja. A többi különböző rap bandákat vagy rajzolt figurákat szemléltetett. Túlzottan elmerültem bennük ameddig ki nem zökkentett a csengő masszív zaja. Kisiettem gyorsan a suliból mielőtt egy tanár még észre venne és megindultam egy bolt felé.  A hátralevő idő annál lassabban telt minél jobban izgultam Taehyung válaszától. Féltem ,hogy adjam elő a teljes sztorit ,hogy kikerüljem azt a részét ,hogy az a bizonyos személy árulta el őt és Namjoonékat. A pár óra leforgása alatt gondosan megfogalmaztam magamban a szánt beszédem majd táskámat a vállamra kapva indultam el a boltból egyenesen a park felé.  

Taehyung pov.

Fokozatosan éreztem ,hogy a napjaim meg vannak számozva és bármikor lecsaphat valami rám ami teljesen kiűzne ebből a hétköznapi életből. Sose éreztem magam teljesen biztonságban és most még inkább. Folyamatosan féltem a tetteim következményétől. Mindent egészen az édesanyám halála óta egyedül csináltam és emiatt sose vagyok túlzottan megelégedve magammal. Folyton kérdések merülnek fel bennem ,hogy jól tettem e azt amit tettem. Félholtra vertem Seung-t aztán teljesen magára hagytam. Nem tudom mi lett vele azóta és ez megrémiszt. Megérdemelte de mégis azt érzem én vagyok a hibás. Jobb lett volna ha engedelmeskedek neki? Hisz most már a magam ura lehetek , nincs bele szólása az életemben. Azt hiszem így volt a legjobb...

Az utolsó órámról indultam ki egyenesen a szekrényem felé. Lábamhoz helyeztem táskám és mivel a szekrény zárja kicsit vacakol amióta Jin erőteljesen neki szaladt így egy erélyesebb csapódást mértem a szekrény felületére mire egy kattanással kinyílt. Hirtelen kiesett lábam elé egy kisebb cetli amit fel is vettem. Arra gondoltam biztos valamelyik csaj írt egy szerelmes üzenetet szokásosan , így unott arccal szét nyitottam a gyűrt papírt. Végig olvastam az üzenetet mire szemeim enyhén kikerekedtek.

𝒱𝒶𝓁𝓀𝒾𝓇𝓎ℯ☁︎ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ☁︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang