Taehyung pov.
Két világban élünk , az egyik amelyik az álmaidat ábrázolja a másik pedig a csúf valóság. Mindkettőbe van valami kifogásolható. Ha elképzelsz egy gyönyörű tájat amit még nem láttál tudod ,hogy azért képzeled el azt mivel a valóság eltaszít ettől. Ha kitárom a szemem sötétebben látok mintha lehunynám azt. De amikor megláttam Jungkook kétségbeesett arcát , egy új ismeretlen világ tárult elém. Az ölelése melegében úgy éreztem felvillan egy régi láng ami oly régen kialudt már bennem.
Jungkook pov.
Alig bírom újra elképzelni a jelenetet ahogy Taehyung a karjaimba bújva könnyeket ejt vállamra. Nem mintha szép látványt nyújtana gondterhelt tekintete de mégis jól esett ,hogy érezhettem szívének lassú ütemét ahogy mellkasomnál kopogtat. Ugyan nem tudtam sírásának okát hisz mikor rákérdeztem csak annyival letudta ,hogy így reagál rá az alkohol hatása. Nem igazán hittem neki , úgy gondolom minden könnycsepp magába foglal egy fájdalmat. Ha rá így hat az alkohol , bizonyára felkavarja az érzéseit és feltárulkoznak benne minden apró sebei. Én beszeretném gyógyítani azokat a sebeket még ha hosszú időbe telik is , elérem ,hogy Tae megbízzon bennem. Örülök ,hogy ez a titokzatos Valkyrie közelebb juttatott minket egymáshoz. Hisz mindenben van valami jó is, nem igaz?
Taehyung a szokatlan történések után csak elhagyta Kai lakását és gondolom a szomszéd házba sietett. Kaial azóta nem firtatjuk ezt a témát , így úgy tettünk Taehyung előtt mintha meg sem történt volna , akár csak ő is.
-Új hírek!- dobtam le magam az udvaron lévő padba , ahol Tae és Kai ücsörgött. Túlzás lenne azt állítanom ,hogy kedvelik egymást inkább csak jó kedvüket lelik egymás
csipkelődésében. Tae mostanában többet van velünk mint Namjoonékkal amiért nem tudnék panaszkodni. Tudom ,hogy ő sose fog irántam többet érezni szimpla barátságnál de jó érzéssel tölt el ,hogy a közelemben tudhatom.- Megtudtál valamit?- emeli le tekintetét az éppen krumplit majszoló Kairól majd felém fordul.
-Felix tervez egy bulit ahol valószínű ,hogy a csajok is ott lesznek!- mosolygok perverzen a két fiúra aki furcsállva tekintenek egymásra.
-Kookie , kezdesz úgy beszélni mint egy fuckboy- nevet fel mélyen Kai miközben belemártja krumpliját egy adag ketchupba.
-Idióta vagy Kai!- dobok hozzá egy darab krumplit amit szájával el is kap erre ujjongani kezd. Tae elmosolyogja magát a kis akciónkon majd újból rám vezeti tekintetét.
- Mikor lesz ez a buli? - könyökére támaszkodva hajtja rá tenyerébe fél arcát. Sötét szőke tincseire akaszkodó izzadság cseppekben megcsillan a reggeli napfény. Biztos ma reggel is futni volt. Néhányszor meglestem őt Kai ablakán ,hogy kicsit bele lássak a hétköznapi életébe is.
- Ma este- nevetek fel kínosan. - Most tudtam meg Félixtől , csodálkozom is hogy egyáltalán meghívott.- csomagoltam ki eközben táskámból a uzsonnás dobozom. Kai evése láttán mindig megéhezem , még ha úgy is eszik mint egy kiéheztetett malac.
- Oh yeah!- kiállt fel Kai a hír hallatán annak tudatában ,hogy végre újra bevágódhat a lányoknál ezen a bulin. Számára nem igazán megterhelő ez a feladat viszont nincs tudatában azzal ,hogy nem egy éjszakás kalandot kell folytatnia velük.
-Ugye tisztában vagy azzal ,hogy nem az a feladatod ,hogy lefeküdj velük hanem ,hogy ismerd meg őket.- forgattam meg szemeimet búslakodó barátomon. Kivettem ételdobozomból a szendvicseimet miközben oldalra pillantottam a még mindig engem bámuló alakra. Láttam ,hogy semmi sincs előtte az asztalon amit elfogyaszthatna emiatt pedig megesett rajta a szívem.
-Tae , nem vagy éhes?- nyújtottam felé az egyik szendvicset. - Ha nem szereted a sonkásat , tudok adni szalámisat is.- mosolyogtam rá mire a mellettem ülő is akaratlanul elvigyorogta magát.- A sonkás jó lesz - nézett az említett szendvicsre amit át is adtam neki. Elkezdte falatozni akár egy kisgyerek amit nem igazán tudtam figyelmen kívül hagyni . Mikor rám pillantott óvatosan elbámultam a másik irányba. Azonban nem számítottam erre a látványra. Namjoon és a haverjai épp az udvar másik feléről fixíroztak fásult tekintettel. Néha szót váltottak valamiről azonban tudtam ,hogy rólunk szól a téma hisz egy pillanatra se emelték el rólunk figyelmüket. Mikor tudomásul vették ,hogy észrevettem őket , Namjoon ellökte magát a fal szélétől és elkezdett felénk haladni. Mikor ide ért volna Tae mellett elsétált miközben kiütötte kezéből a szendvicset ami a földre hullott.
-Mi a faszt képzelsz!?- álltam fel meggondolatlanul hisz semmi joga nincs Taet bántani. Namjoon csak szúrós tekintettel figyelt majd gúnyosan elnevette magát és tovább haladt mögötte a többiekkel. Taet nem túlzottan rázta meg az eset , csak maga elé bámult szigorú tekintettel.
- Ez meg mi volt?- Kai értetlenül váltogatta ránk tekintetét várva válaszainkra.
- Jól vagy? - ültem vissza Tae mellé. Szótlanul csak fel állt és elsétált. Követtem szemeimmel alakját amíg el nem tűnt a falak mögött. Féltettem ,hogy bántani fogják de ha követem őt csak még jobban felidegesíteném. Ilyenkor tudom ,hogy magányra vágyna.
- Beszélek majd vele , ne aggódj - helyezte rá kezét Kai a vállamra. Bólintottam majd egy mosolyt erőltetve arcomra ajándékoztam meg vele barátom.
- Aludhatnék ma is nálad? - emelem rá tekintetem bizakodva.
- Persze - kuncogja el magát.
Gondoltam suli kezdés előtt feldobok egy részt nektek. Remélem azért tetszett :3
Kitartást az új tanévhez!
ESTÁS LEYENDO
𝒱𝒶𝓁𝓀𝒾𝓇𝓎ℯ☁︎ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ☁︎
Fanfic-Mikor akartad ezt elmondani??- túrtam kétségbe esetten hajamba. Ezernyi kérdés fordult meg fejemben amikre túl hirtelen kaptam választ ahhoz ,hogy fel is tudjam fogni azokat. -Őszintén? Soha.- válaszolta majd jelent meg egy fájdalmas mosoly arcán...