Paris, Charles de Gaulle repülőtér 0:45
Idegesen becsaptam magam mögött a kocsi ajtót, nagyot sóhajtva magam elé meredtem. Az autót fűszeres férfi parfüm és bőrápoló szer illata lengte be, ahogy testemhez ért a hűvös fekete bőr, kirázott a hideg. Kézi táskámban kutatni kezdtem a telefonom után, Lunának ígéretet tettem, hogy érkezésemkor egyből írok neki. Hajamat a fülem mögé igazítottam, mikor Kaiden meleg keze kapta el a csuklóm.
- Nyugodj meg kérlek, minden rendben van.- Mosolygott.
- Te ezt nyugodtnak nevezed?- Bámultam rá. - Megvettél, mint egy zsák krumplit.
- Nem, én csak segíteni szeretnék neked.
- Máshogy is tudtál volna segíteni, nem kellett volna elrángatnod idáig, kiszakítva a megszokott környezetemből. Honnan tudjam,hogy nem vagy emberrabló?
-Valamiért mégis szimpatizálsz velem.- Dőlt hátra az ülésben.
-Sosem foglak megkedvelni Kaiden Moulin, nem volt más választásom, ezért jöttem csak.
Sosem foglak megkedvelni.
-Hogyan tudnék enyhíteni a haragodon?- A műszerfalon lévő gomb felé nyúlt,ahogy megnyomta az autó halkan járni kezdett.
- Ha fel tudnád gyorsítani az időt a diplomámig. Szeretnék már otthon lenni, megszabadulni tőled.- Figyeltem az automata váltót ahogy egyik sebességből a másikba táncol.
- Sajnos ilyen képességem nincs. Muszáj lesz megbarátkoznod a helyzettel a békés együtt élésünk érdekében.
-Igazad van, kereshetnénk nekem egy albérletet és egy másik munkahelyet.
-A munkahelyedről szóló papírok nem igaziak.- A kereszteződéshez érve megálltunk, hazug szavai hallatán fintorogni kezdtem, gyűlöltem a hazugságot és őt is.
- Mi igaz Kaiden?- Tettem keresztbe a karjaim magam előtt.
Mi igaz?
- Hogy minden pénzügyi tehertől mentesítettelek, neked már csak le kell diplomáznod.
-Ki vagy te Kaiden Moulin?- Néztem a mellettünk szélsebesen elhaladó villanyoszlopokat.
Ki vagy te?
- Az apám cégében dolgozom, ingatlanok értékesítésével foglalkozunk.- Idegesen dobolni kezdett a kormányon.
- Tehát átveritek az embereket. Abban profi vagy úgy is.
- Kérlek hagyd abba a becsmérlésem.- Szólt lágy hangon, de jelen helyzetben ez nem segített rajtunk.
- Miért tetted ezt velem?
- Meg akarlak ismerni Viviana, az első perctől megfogott benned ez a harciasság és magabiztosság.
- Akkor sem kellett volna ide rángatnod egy vadidegen országba, kihez fogok fordulni, ha bármi problémám adódik?
- Biztosítalak afelől, hogy én mindenben segíteni fogok neked.- Parkolt félre egy pislákoló villanypózna alatt.
A vibráló lámpa fénye bántotta a szemem, hunyorgásra kényszerített. Mély csend lett úrrá a kocsiban, csak Kaiden nyugtalan alakját figyeltem. Fekete szemeit hol az előttünk álló autóra hol pedig a bérház kapujára szegezte.
YOU ARE READING
Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )
FanfictionHa nem a megszokott sémára épített fanfiction-re vágysz,akkor az Ismert Ismeretlen című történetet neked találták ki. Egy makacs fiatal nő,és egy méltán híres lehengerlő focista, titkok hálójába gabalyodva ismerkedik meg a lelkük legmélyén elnyomot...