2022.augusztus 25. 09:18
Párizs, Carette kávézó
-Nagyon örülök Viviana, hogy a csapatunkat erősíted. Az összes beérkező pályázat közül a tiéd volt a legerősebb.- Simogatta meg vállamat Mathilde.
- Köszönöm, hogy engem választottatok.- Tétován álltam egyik lábamról a másikra a pult mögött, zavaromban le is vertem egy süteményes villát.
- Gyere, bemutatom a kollégáid.- Mosolygott.
- Julie Duval- Nyújtotta kezét egy alacsony szőke lány.
- Mila Collet, nagyon örülök.- Babrálta vörös haját.
- Yasmine Pinto, már nagyon vártalak.- Le sem tagadhatta hova tartozását, csokoládé színű kócos haja egyből elárulta.
- Lányok kérlek titeket, mutassatok meg mindent Viv-nek, nekem most el kell mennem ügyeket intézni.- Utasította őket Mathilde.
- Gyere, először egy furcsa beavatáson kell részt venned.- Vezetett a kávégép mögé Yasmine.
- Főzz magadnak egy kávét.- Szólt Mila.
- Köszönöm, már ittam egyet reggel.- Hebegtem, félve pillantottam rájuk, elképzelni sem tudtam, hogy mire készülnek.
Gyerünk! Ez a beavatás része, ne szégyenlősködj már.- Tette karba a kezeit Julie.
Köpenyemet megkötöttem a derekam körül és a kávégép mögé léptem. A lányok körbe álltak és minden mozdulatomat árgus szemekkel figyelték. Hallgattam ahogy a gép könnyedén ledarálja a fekete szemeket majd a kiválasztott funkcióra nyomtam. A masina lágyan ereszteni kezdte a fekete folyadékot, erős aromáját rögtön a lényembe szippantottam. Az apró csészét kivettem a gép alól és a szirupok közé nyúltam. Kezemet végig futtattam a mandula átlátszó üvegén és a frissen főzött nedű fölé emeltem. Nagyon erősen figyeltem a színtelen cseppeket, számoltam, nehogy egy kicsivel is többet adjak főzetemhez. Keresni kezdtem a tejhabosítót, rövid időn belül rá is leltem. A gépezet lassan kavargatni kezdte a tejet, mikor a kívánt állagot elérte az espressomba öntöttem. A puha hab elterült az ital tetején, vártam egy kicsit, nehogy a tetejére kerülő nehéz csokoládé szirup a kerámia aljára süllyedjen.
- Tessék egy mandulás espresso.- Tettem a lányok elé.
- Erre nem számítottam.- Szólt Julie miközben a többieket kémlelte.
- Mi az ítélet?- Igazítottam szoros copfomon, elégedetten pillantottam az általam főzött csodára.
-Én az elejétől tudtam.- Legyintett Yasmine.
- Szóval Viv, ez egy személyiség teszt volt.- Köszörülte meg torkát Mila.
- És mennyire vagyok menthetetlen?- Ittam bele frissen főzött kávémba.
- Az általad készített kávé határozott és összetett személyiségről árulkodik, aki hamar alkalmazkodik a kialakult helyzetekhez. Mindemellett szorgalmas,vezető egyéniség és barátságos vagy. Mennyire érzed magadénak a jellemzést?- Érdeklődött Julie.
- Lehet benne igazság.- Csodálkoztam. Összetett voltam, határozott kevésbé. - Ti mit főztetek a beavatásotokon?
- Yasmine macchiatot, nézz csak rá, nehezére esik spórolni, nagyon dinamikus személyiség, utálja ha nem ő irányít, sosem fél kockáztatni és minden napot maximális fordulatszámon él meg. - Vette ki kezemből a csészét Mila.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )
Fiksi PenggemarHa nem a megszokott sémára épített fanfiction-re vágysz,akkor az Ismert Ismeretlen című történetet neked találták ki. Egy makacs fiatal nő,és egy méltán híres lehengerlő focista, titkok hálójába gabalyodva ismerkedik meg a lelkük legmélyén elnyomot...