2022.szeptember 1. 15:23
Párizs, Galerie des Champs
- Yasmine, hova sietünk?- Loholtam utána.
- Most jött ki egy új kollekció a Valentinoban. Muszáj megnéznünk.
- Remek.- Morogtam. A zsúfolt plázákat világ életemben messziről kerültem, nekem teljesen megfeleltek a csendes butikok egy-egy bérház aljában, de most alkalmazkodnom kellett Yasmine sznob életviteléhez.
- Úgy látom nem vagy hozzászokva az efféle plázákhoz.- Nevetett.
- Jól látod.-A hangosan búgó telefonomat kezdtem keresni táskám alján.
Bejövő hívás: Luna
Ma már vagy ezredjére hívott. Mi lehet ennyire fontos?
- Figyelj Yasmine, fel kell vennem. Menj be nyugodtan.
- Rendben, bent várlak. - Beszaladt kedvenc boltjába és hosszú percekre eltűnt a szemem elől.
- Luna!- Vettem fel ingerülten.
- Szerinted viccből hívogatlak egész álló nap?- Kiabálása miatt kénytelen voltam eltartani fülemtől a készüléket.
- Ne haragudj, egész nap programom volt.- Lágy hangon esedeztem bocsánatáért, de ő csak mondta és mondta.
- Mostanában csak a programjaid és a kifogásaid. Az apádról van szó Viviana!
- Mi történt?- Döbbenten szorongatni kezdtem a telefont.
- Az drága barátnőm, hogy megoldást találtam a problémádra.
- És pedig?
- Elhitettem apáddal, hogy térre van szükséged és ki akarsz szakadni Catania egyhangúságából.
- Folytasd.
- Innentől kezdve Dario nagyanyjánál tartózkodsz Toszkánában. Értve vagyok?
- Nem teljesen.
- Az apád tegnap délután bejött a kávézóba és torka szakadtából ordított velem. A gólya táboros történetem megbukott, mivel az csak 1 hét távolmaradásodat fedte le. Nyilván az apádnak van kulcsa a saját lakásához és amikor nem talált otthon, hát hogy is mondjam elég rendesen kibukott. Majd jött egy Isteni szikra és persze Dario remek ötlete. Felhívta a nagyanyját és megkérte, hogy falazzon nekünk. Mivel a mama Firenzében lakik így hétfőtől te is ott élsz. Az apádnak beadagoltam, hogy térre és időre van szükséged a beadandód megírásához.Ihlet hiányában arra a döntésre jutottál, hogy elhagyod Cataniát és Firenzében szellőzteted ki a fejed. Nagyon sokkal jössz nekem Viviana Romia Corti!
- Egy életre az adósod maradok Lu. Zsenik vagytok Darioval. Köszönöm szépen.
- Az biztos, na de ne hálálkodj. Hogy megy a sorod a híres Párizsban?
- A 23 éves pályafutásom alatt nem kerültem bele ennyi szarságba, mint most.
- Ezt már szeretem Vi. Végre élsz egy kicsit. Mi van Kaidennel?
- Fogadtam vele, pont egy órával ezelőtt.
- Remélem egy eljegyzési gyűrűben.
Persze Luna, már az első jöttmenthez hozzáadnál.
- Nem igazán.
- Bökd már ki!
Lelki szemeim előtt már láttam, ahogy Luna képzeletben megszervezi az esküvőnket, felsorolja a csodálatos három gyerekünk nevét, két fiú egy lány felállásban, de sajnos le kellett taszítanom illúziói trónjáról.
YOU ARE READING
Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )
FanfictionHa nem a megszokott sémára épített fanfiction-re vágysz,akkor az Ismert Ismeretlen című történetet neked találták ki. Egy makacs fiatal nő,és egy méltán híres lehengerlő focista, titkok hálójába gabalyodva ismerkedik meg a lelkük legmélyén elnyomot...