2022.december 12. 14:10
Párizs, 1 Av. Pierre 1er de Serbie
Ne aggodalmaskodj! Már Milánóban várjuk a csatlakozást. Maximum 2 óra és találkozunk. Puszi L.
Villant fel a telefonom képernyője.
Hetek óta szerveztem Lunetta és Dario párizsi meglepetés utazását és végre eljött a nap,mikor négy hónap eltelte után találkozhattam velük. Luna már évek óta meg szerette volna nézni Franciaország fővárosát,és most a furcsa, ám annál kalandosabb életemnek köszönhetően megtehette. Amikor a karácsonyi ajándéknak szánt, postán feladott repjegyek megérkeztek hozzájuk Lunetta sírva hívott fel. Még sosem járt külföldön,ami miatt érthető volt a meghatódottsága. Persze az örömkönnyei és a fülsüketítő szipogása mellett, a számára oly fontos és megnyugtató hobbijáról áradozott, mégpedig a vásárlásról. Ahogy sorolta a divatmárkákat és a jól csengő boltok neveit, már kezdtem meggondolni magam a vendéglátásuk kapcsán, de a barátaim hiánya és a honvágy feloszlatta bennem a kétségeket. Akár napokig tartó vásárlási maratonokat is kibírok, csakhogy végre velük lehessek. Dario sem hagyhatta szó nélkül a programajánlataimat, kikötése volt, hogy december 18-án vagy velünk, vagy nélkülünk, de meg kell néznie a foci VB-t. Hiába az érdektelenségem a téma irányában, áldoztam a labdarúgás oltárán és önként kijelöltem, egy nagyszerű kocsmát Dario kikapcsolódásának. Igaz, hogy egy percet sem akartam emberek között tölteni, tudván, hogy dugig lesznek az utcák részeg és érzelmileg feltüzelt franciákkal. Egy dologgal voltam tisztában az akkori foci hírekkel kapcsolatban, hogy a francia válogatott játssza a döntőt és nem az olasz.
Indulás előtt a terasz ajtóban állva meglepődve konstatáltam a kinti időjárás viszontagságait. A rettenetesen nagy szél olyan lendülettel rántotta ki a kezemből a méretes üvegajtót, hogy a vékony dzsekimről és a tömegközlekedésről szőtt álmaim egyből szertefoszlottak. A térdig érő téli kabátomba bugyolálva tépelődtem a bejárati ajtó előtt. Hol a kezembe fogtam Kaiden autójának kulcsát, hol visszaakasztottam a helyére. Tudtam, hogy már jó ideje nem vezettem, így a reflexeim kissé be vannak rozsdásodva, ám a kényelmem és a zord időjárás miatt nem tehettem mást. Végül lekaptam a kulcsot a helyéről, gondosan háromra zártam a bejárati ajtót, úgy ahogy azt Kaiden tanította és a lépcsőn galoppozva eleresztettem pár miatyánkot. A mélygarázsba érve, azonban inába szállt a bátorságom. Remegő kézzel kapaszkodtam a fekete fenevad kilincsébe, az autó lóerőinek tudatában már közel sem voltam olyan biztos magamban. Levegő után kapkodva ültem a volán mögé, percekig tartó bénázás után nagy nehezen magamra igazítottam a kormányt és a magabiztosság teljes hiánya nélkül kigurultam az utcákra.
Soha ne csináljátok utánam!
Ahogy távolodtam az újdonsült otthonomtól és jobban hozzászoktam a kocsihoz, már nem is tűnt annyira félelmetesnek a vezetés. A magas autóból beláttam minden kereszteződésbe, egy pillanatra sem kérdőjeleztem meg magam a bonyolultabb forgalmi szituációkban. Olyannyira felbátorodtam, hogy még a telefonomat is rácsatlakoztattam az autó vezérlőjére egy kis zene reményében. A Spotify lejátszási listám szokásához híven remekelt, megérte a fáradtságot az összeválogatása. Teljesen átszellemülve gurultam be a reptér parkolójába ahol Luna és Dario már várt. A barátnőm a fehér svájci sapkájába kapaszkodva rohant a kocsi felé, Dario a méretes bőröndöket vonszolva követte Őt.
-Annyira jó, hogy soha nem tudsz időben érkezni! Már vagy fél órája ácsorgunk ebben a hatalmas szélben. Teljesen átfagyott a combom, fogd csak meg nyugodtan! - Tépte fel a kocsi ajtaját Luna.
ESTÁS LEYENDO
Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )
FanficHa nem a megszokott sémára épített fanfiction-re vágysz,akkor az Ismert Ismeretlen című történetet neked találták ki. Egy makacs fiatal nő,és egy méltán híres lehengerlő focista, titkok hálójába gabalyodva ismerkedik meg a lelkük legmélyén elnyomot...