29.| Hagyd ki ebből!

112 2 2
                                    

Kylian

2022. november 6. 21:30

Párizs, 22 Cr Albert 1er 

Ez a vasárnap sem volt másabb a többinél. Újabb győztes mérkőzésen voltam túl a majdnem utolsó Lorient csapatának otthonában. A fárasztó meccs, és a hosszú utazás miatt nem vágytam másra csak a lakásom nyugodalmára, azonban Elizabeth többszöri hívása miatt meg kellett ejtenem a nemvárt találkozónkat. Elképzelni sem tudtam, hogy miben segíthetnék neki, de az igazat megvallva, nem is érdekelt az apjával történt csúnya összeveszésünk után. Émilien pénz utáni sóvárgása már elfajulni látszott, úgy ahogy eddig, most sem érdekelte mások magánélete, a szeme előtt pörgő euró milliók teljesen elvakították. Senkit és semmit nem tartott tiszteletben, a lányai is csak a meggazdagodásához szükséges eszközök voltak számára. Azonban a gyerekei ott tettek alá ahol csak tudtak, egyikőjük sem hajtott fejet az apjuk akaratának. 

Az este sötétségében vadul csöngettem a kaputelefonban, számomra hosszúnak tűnő percek után Elizabeth végre beengedett az újgazdag negyedben lévő bérházba. Egymás után vettem a fehér csempével kirakott lépcsőket, közben a mondandómon törtem a fejemet anélkül, hogy tudtam volna megbeszélésünk tárgyát. A bejárati ajtó már résznyire nyitva várt, ahogyan Elizabeth is, egy fekete selyem köntösben. 

- Kerülj beljebb. Ne haragudj, hogy ennyiszer zaklattalak, de fontos dologról kell beszélnünk.- Vezetett az étkező asztal felé. 

- Semmi baj, de ha lehet gyorsan essünk túl rajta. Egész nap úton voltam, és mostanra eléggé elfáradtam.- Ültem le Elizabeth-el szemben. 

A lány lazított köntöse szorításán, és a borospohara után nyúlt, nagy levegőt vett, majd bele kezdett. 

- Válófélben vagyok Kylian. Aznap adtam be a papírokat amikor láttalak a kapualjban Vivianaval. 

- Nem tudom miről beszélsz.- Legyintettem. 

- Ó, dehogynem! Nagyon is tudod! Honnan ismered őt? 

- Az mindegy.- Vágtam rá.

- Na ide figyelj! Nagy szerencséd volt, hogy az apám nem szúrt ki titeket. Amióta nemet mondtál a húgomra, és én is válni készülök a férjemtől, teljesen ki van fordulva magából. Csak a pénzbeli veszteségekről tud papolni. 

- Nekem ehhez semmi közöm. Még mindig nem értem, hogy rám mi szükséged van. 

- Apám annyira dühös, hogy az összes vagyonát fel akarja tenni a francia győzelemre. Le kell beszélned róla! Talán te vagy az egyetlen ember aki hatni tud rá ez ügyben. 

- Azok után, hogy tisztességtelen volt velem, még én tegyek szívességet neki? - A hangom idegesen csendült fel, de ez Elizabeth-et cseppet sem hatotta meg. 

- Ha nem segítesz nekem, akkor ki fogom teregetni a szennyesed. Gondolom nem szeretnél pont most, újra a címlapokon tündökölni. 

Szóval így állunk.

- Csalódtam benned Liza.- Suttogtam magam elé. 

- Nem engedhetem, hogy a családom hírneve csorbát szenvedjen, ezt meg kell értened. Kedvellek téged és Vivianat is, de a családom érdekeit kell néznem. Kérlek tedd meg értem, ígérem utána eltűnök az életedből.- Átnyúlt az asztalon és megsimította a kezemet, az egész testem lúdbőrözni kezdett az érintésétől. 

- Megteszem, de csak egy feltétellel.- Néztem rá. 

- Mégpedig?

- Hagyd ki ebből Cortit. Fogalma sincs róla, hogy ki is vagyok valójában. Én szeretném elmondani neki a titkomat.

Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora