10.Itt vagy?

140 2 2
                                    


Kylian

2022.augusztus 22. 11:22

Párizs,Parc des Princes

-Kemény volt a mai edzés is, kicsit kímélhetnének minket a világbajnokság előtt.- Vette le mellettem a pólóját Achraf.

- Kemény munka nélkül mit sem ér az egész. A legjobb akarsz lenni, nem?

- Persze, hogy a legjobb, de egy kicsit túlzásnak éreztem a mait.

- Jaj, ne legyél már puhány. Szerinted a VB-n milyen meccsek lesznek?

- Az más.

- Dehogy más, mindig csak a kifogások. Ebben a szellemben fogjátok játszani a meccseiteket is?- Achraf kislányos picsogása egy pillanat alatt húzott fel, ki nem állhattam a nyámnyilákat. 

- Ha találkozunk, el fogjuk kenni a szátokat.- Viccelődött.

- Kötve hiszem.- Mosolyogtam miközben a tusfürdőt oszlattam szét a testemen.

- És mi a helyzet a lánnyal?

-Halkabban.- Kaptam szám elé a kezem.

- Te flúgos vagy. Szóval?- Húzta fel szemöldökét.

- Ma hajnalban érkezett, szerinted mi lenne? Ugyan olyan elutasító és makacs,mint Olaszországban volt.

-Próbálsz nyitni felé?- Achraf a tusoló csapjával küzdött,a vízkőtől használhatatlanná vált. Bármennyire is volt modern a sportkomplexum, itt is akadtak megjavításra váró berendezések. 

-Igen, mikor megérkezett megmutattam neki az Eiffel tornyot, akkor valamelyest enyhült, ahogy megfigyeltem. De otthon már megint rám se hederített, párnákat hozott közénk az ágyba, reggel pedig három szót tudtam kihúzni belőle.- Sóhajtottam törölközés közben.

-Ha ennyire bejött neki a torony akkor el kellene vinned az épületben lévő Madame Brasserie étterembe. Sokat javítana a helyzeteden.

- Persze és,hogy menjek oda úgy,hogy senki ne ismerjen fel?- Húztam magamra fehér ingemet.

-Ne öltözz túl feltűnően, amíg becsekkolsz a recepción vegyél sapkát,napszemüveget, maszkot és a lehető legtávolabbi asztalhoz üljetek le.De miért kell tanácsot adnom a rejtőzködésben? 

-Tehát nézzek ki egy hipochonder ázsiai turistának.- Nevettem. 

- Ha nem akarsz lebukni akkor muszáj leszel.

-Meggondolom még, de köszi a tippet. Viszont most lépek.- Megveregettem kíváncsi csapattársam vállát és sietősen távoztam. 

- Minden jót, szurkolok.- Szólt utánam egy apró mosoly kíséretében.

Az ingem borzasztóan kényelmetlen volt a nagy hőségben, ahogy a kocsiba értem már kapcsoltam is a klímát. Soha nem szoktam utcai viseletre ünneplőt húzni, de most kénytelen voltam üzletembernek öltözni, nem bukhattam le. Még mindig nem tudtam, hogy fogom elmondani az igazságot Vi-nek, rettenetesen féltem a reakciójától. Az ügyvédem minden nap felhívott, hogy milyen ötletem van a problémánk megoldására. Ő már rengeteg teóriát gyártott,de én egyiket sem éreztem magaménak, így egy helyben toporogtunk. Minden nap attól tartottam, hogy Viviana megnyit egy cikket amiben szerepelhetek, vagy szembe jön vele egy divat cég reklámja, a paranoiám odáig fajult,hogy a TV-t is elvitettem a lakásomból, emellett a díjaimat és a magazinokat is a szüleimhez száműztem. A laptopom jelszó védett úgy,mint minden normális embernek, így az nem olyan feltűnő. Gondolkodj Kylian, lassan fel kell fedned a kiléted. Sporttáskámat a kocsiban hagytam, helyette a laptop táskámat akasztottam a vállamra és matatni kezdtem a kulcsom után. Halkan a kulcslyukba csúsztattam és óvatosan kinyitottam az ajtót.

Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora