Mustafa ceceli-simsiyahgözleri ile etrafı tarayan genç adam elindeki silahını ileri doğrultuyor kimse var mı diye etrafı kontrol ediyordu.
çünkü son zamanlarda trabzon da son zamanlarda halkın söylediğine göre yabancı kişiler etrafta dolaşıyordu.
ihbarları alan trabzon emniyet ve jandarma teşkilatı bölgeyi tarıyordu fakat hiç bir şey bulamıyordu. çünkü görünürdü yabancı kimse yoktu.
hatta kaçak evlere bile baskın yapılmıştı fakat halkın söylediği gibi yabancı uyruklu kişileri bulamamıştılar.
gece çökünce etrafı kontrol sırası araf komutanındı. araf 24 yaşında bir komutandı. yaşına göre zeki çalışkan ve yetenekli bir adamdı. arafın bir ailesi yoktu, onun ailesi vatanıydı. yetimhanede büyümüştü. annesini tanımıyordu babasını tanımıyordu.
derin bir nefes alan genç adam çalılıkların orada bir hareketlenme gördüğünde gözlerini kıstığında bir çift göz gördüğünde hemen yanındaki ağaca saklandığında ormanın içinde silah sesleri yükselttiğinde şansına tükürmek istedi araf.
yalnız gelmişti hemen telsisini çıkarıp "saldırıya uğradım hemen destek ekip yollayın "dedi ve silahının emniyetini açarak o da ateş etmeye başladı.
saydığına göre 10 kişilerdi araf daha fazla dayanamayacaktı bu yüzden geri giderek ateş etmeye ve kendini korumaya çalıştı.
ağaçların arkasına saklanarak ateş etmeye devam ederken bir kaç tane terörist vurmuştu. mermisi bitince arkasına yaslanarak jarjörünü doldurup tekrar ateş etmeye başladı.
kalan teröristler geri çekilirken araf hırslandı. ateş etmeye devam ederken bir yandan ileri giderek onların peşinden gidiyordu. fakat yaptığı şey onu bozguna uğrattı çünkü arkadan daha çok terörist geliyordu.
yardım ekibi hala gelmemişti. görünüşe göre araf geri çekilmesi gerekiyordu. bu yüzden de geri çekilerek kendini korumaya çalıştığında teröristler üstüne geliyordu bu yüzden ateş ederek bir yandan da geri geri koşuyordu
içinden ulaş komutana küfürler ederek izini kaybetmek için bir mağaraya girdiğinde teröristler gülerek mağaraya yaklaştığında kapana kısılmıştı.
içinden şansına küfürler ederek etrafına bakarak bir çıkış yolu aramaya çalıştığında teröristlerin mağaraya yaklaşma seslerini duyuyordu.
mağaranın kuytu köşesinde bir oyuk gördüğünde içinden şükür ederek oyuğa yaklaşarak oyuktan geçecek kadar yeri olduğunu gördüğünde yavaşça önce ayaklarını sonra gövdesini en sonunda başını oyuktan geçirdiğinde birden aşağı doğru düşerken bilinci kararmaya başlamıştı.
"ne oluyor lan "dediğinde gözleri karadı ve birden bilincini kaybettiğinde dünya durdu ve kendi ekseninde geriye doğru saymaya başladı.
******************************************************************************************
SİZİ BOMBA BÖLÜMLER BEKLİYOR OF OF YA BAKALIM NELER OLACAK YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATANIM SENSİN-BXB
Teen Fiction1. KİTAP TAMAMLANDI. 2. KİTAP DEVAM EDİYOR. Geçmişe gidebilseniz hangi zamana gitmek isterdiniz? Araf komutan trabzonda görev yapan bir komutan iken saldıraya uğradıktan sonra bir mağraya Saklanırken kendini Birden geçmişte düşman topraklarında buld...