KAÇIŞ

643 52 3
                                    


BU KURGUNUN TARİHTEKİ OLAYLAR İLEHİÇ BİR İLGİSİ YOKTUR. HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.KISMEN.

*FLORENCE+THEMACHİNE-BREATH OF LİFE


Ellerimdeki ipleri biraz daha genişleterek serbest bıraktığımda şuan sığınakta kimse yoktu. tek başımaydım.

buradan hemen gitmeliydim. biraz daha ipi gerdiğimde bileğimden hafif çıkarken fazla zamanım yoktu.

birazdan geleceklerdi. onlar plan yaparken ben uyuma numarası yaparak onları dinlemiştim. büyük bir taruz ile tepenin diğer tarafında limanı ele geçireceklerdi.

limanda mustafa kemalin silah arkadaşı ali fuat cebesoy vardı. mustafa kemale katılmak için vapura binecek yurdun hatta kongrenin genel durumunu bildirecekti.

eğer yetişemezsem onu öldüreceklerdi. başımı iki yana sallayarak bütün gücüm ile ipleri çözdüğümde hemen ayağa kalkarak kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi. bir bu eksikti.

ama bu beni yıldıramazdı. kapıya art arda tekmeler savurduğumda büyük bir gürültü ile kapı açıldığında dışarı çıktığımda ileride uzakta bomba sesleri geliyordu.

yan tarafta kişneyen at sesini duyduğumda hemen atın yanına gittiğimde "hey sen nasıl çıktın "işgalci askerlerden biri beni fark ettiğinde atın üstüne binerek "hooo"diyerek atın hareket etmesini sağladığımda arkamdan ,işgalci askerin "komutanım kaçıyor "diye bağırdığını duyduğumda atın eğerini biraz daha kamçıladım.


Ha oh
I was looking for a breath of life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang no
To get a dream of life again
A little of vision of the start and the end
But all the choirs in my head sang noBut I only needed one more touch
Another taste of heavenly rush
And I believe, I believe it so
And I only needed one more touch
Another taste of devouring rush
And I believe, I believe it soWhose side am I on, whose side am I?
Whose side am I on, whose side am I


ormanın içinden geçerek büyük kurak araziden geçerken bomba sesleri daha yakın geliyordu.

"dur "diye arkamdan gelen işgalci komutanın sesi ile daha hızlandım. beni yakalamaması lazım şimdi olmaz. "dur dedim sana"diye bağırdığında daha da asıldım eğere.


And the fever began to spread
From my heart down to my legs
But the room was so quiet oh
And although I wasn't losing my mind
It was a chorus so sublime
But the room is too quiet (oh, the fever)I was looking for a breath of life,
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang no (I believe it)
To get a dream of life again
A little vision of the start and the end
But all the choirs in my head sang no


patlayan bombaların içine girdiğimde mayın tarlasının arasına kurdukları bombalar şansıma arkamdan patlarken kulaklarım sesten dolayı aşınmaya başlamıştı ama duramazdım. bu benim vatanımdı. yüz yıl öncesi olsa bile ben bu vatanın bir parçası bir askeriydim.


Ha oh
Ha oh
It's a harder way
And it's come to claim her
And I always say
We should be together
I can see below
'Cause there's something in here
And if you are gone
I will not belong hereAnd I started to hear it again
But this time it wasn't the end
And the room was so quiet, oh
And my heart is a hollow plain
For the devil to dance again
And the room was too quiet, oh


I was looking for a breath of life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in 

patlayan bombaların ardından tepeyi geçtiğimde peşimdeki işgalci komutanı kaybetmiştim. limana doğru geldiğimde ali fuat paşanın vapura bindiğini gördüm.

sonra vapura yakın bir fıçıların arkasına saklanan bir kaç grup işgalci askerin elindeki bomba ile vapura baktığını gördüğümde attan öyle ani inmiştim ki ne ara vapura koştuğumu hatırlamıyordum.

ali fuat paşa vapura bindiğinde bende vapura atladığımda bomba vapura atılmıştı. hemen bombayı alarak işgalci askerlerin olduğu tarafa attığımda büyük bir patlama ile halk kaçıştığında vapurdaki iskeleden indiğimde ali fuat paşa bana bakıyordu gülümsedi.,

"sağol evlat"dediğinde asker selamı verdim."  gidin paşam bu vatanı onlara bırakmayın "dedim vapur limandan uzaklaştığında gözümden bir damla yaş düşerken biri tarafından bayıltıldığımı hatırlıyordum. sonra bilincim kararmıştı.

**************************************************************************************

KURGUYU YAZARKEN İÇİMDE TUHAF BİR HİS OLUŞUYOR . UMARIM SİZDE SEVERSİNİZ BU ARADA EKLEDİĞİM ŞARKIYI DİNLEMELİSİNİZ ÇOK UYUMLU OLUYOR BÖLÜMLE BEN HAYAL EDEREK YAZDIM EFSO.

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

VATANIM SENSİN-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin