Gözlerini açan genç adam bir an nerde olduğunu hatırlayamazken etrafına baktığında her yer karanlıktı.
"kimse yok mu burası neresi "diye bağırdı ellerini ve ayaklarını hareket ettirmeye çalıştı fakat yerde bağlı bir şekilde olduğunu anladığında bir süre çırpındı fakat bu işe yaramayınca pes ederken uzaktan bir kapı sesini duyduğunda birazdan duvarlara sabitlenmiş meşaleler yanığında ona bakan üç tane yabancı adam gördü karşısında.
"siz kimsiniz neredeyim ben burası neresi ?"diye art arda sorular sorunca üç adamdan büyük olan yaşı otuzların ortasında olan işgalci yerde yatan askere yaklaşarak diz çöktüğünde araf kaşlarını çatmış yabancı olduğu belli olan adama bakıyordu.
"sen bizimle kafa mı buluyorsun asker "dediğinde bir an türkçe bilmediklerinden şüphe eden araf karşısındaki yabancı adama baktı.
"neredeyim ben siz kimsiniz " diye sorduğunda yabancı işgalci yakaladıkları askerin yüzünü inceledi.
"burası bizim sığınağımız sende bizim esirimizsin "dediğinde arafın kaşları daha çok çatıldı.
"ne saçmalıyorsunuz siz ne esirinden bahsediyorsunuz bırakın beni """dediğinde yabancı işgalci arafa gülerek baktı.
"harp bitene kadar olmaz "dediğinde arkadaki bir adam "bence onu öldürüp kelesini şu mustafa kemal denen komutan olan adama gönderelim "dediğinde arafın gözleri irileşerek arkadaki adama baktı.
"mustafa kemal mi "dediğinde ona şüphe ile bakan adam başını salladı.
"komutanını tanımıyor musun bütün bölgelerde milli mücadele başlamış "dedi arkadaki adam liderleri olan arafanın yakınında olan işgalciye söylediğinde araf bir an affaladı.
"ne milli mücadelesi ne savaşı siz neyden bahsediyorsunuz "dedi şaşkın bir şekilde. işgalci lider ona kaşlarını çatarak baktı.
" boşuna numara yapmana gerek yok hem siz türk mehmetçikleri cesur olduğunuzu duyduk ne bu korkaklık "dediğinde araf kaşlarını çattı.
"sen kime korkak diyorsun lan "diye atağa geçtiğinde hiç bir şey yapamadı.
elli kolu bağlıydı. işgalci lider arafa yaklaşarak onun çenesini sert bir şekilde tutu.
"bana bak deli oğlan rahat dur yerinde yoksa fikrimi değiştirir seni de diğer arkadaşların gibi öldürürüm "dediğinde yabancı adamın gözlerindeki netlik arafın daha çok kaşlarını çatmasına sinirlenmesine sebep oluyordu.
"siz neyden bahsediyorsunuz biz hangi yıldayız "dediğinde arkadaki iki adam arafın söyledikleri ile gülerken işgalci kaşlarını çattı. araf bir şeyden şüpheleniyordu ama bu imkansızdı.
"1919"dediğinde arafın gözleri irileşti fakat bu imkansız diye düşündü. dışardan duyduğu ateş sesleri ve bomba sesleri bunun en büyük kanıtıydı.
"bu nasıl olur "diye konuştuğunda işgalci ona anlamayarak baktı.
BÖLÜM SONU...
**********************************************************************************
KURGU HAKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ MADEM BİR ZAMANDA YOLCULUK OLACAKTI VE BEN ŞU DÖNEMİMDE YKS HAZIRLANIYORUM NEDEN MİLLİ MÜCADE DÖNEMİNİ İŞLEMEYEYİM KJKJKJK HEM DERS HEM KURGU ÇOK ZEKİCE DEMİ AMA VARYA BU KURGU ÇOK FENA OLACAK KURGU TRABZOBN HAREKATI DÖNEMİNDE YANİ MİLLİ MÜCADE DÖNEMİNDE TRABZON HAREKATI DİYE YAZARSANIZ GOGGLE AMCAYA BULABİŞLİRSİNİZ. EVE YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN BYBİLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATANIM SENSİN-BXB
Teen Fiction1. KİTAP TAMAMLANDI. 2. KİTAP DEVAM EDİYOR. Geçmişe gidebilseniz hangi zamana gitmek isterdiniz? Araf komutan trabzonda görev yapan bir komutan iken saldıraya uğradıktan sonra bir mağraya Saklanırken kendini Birden geçmişte düşman topraklarında buld...