SARAN ALEV

459 36 0
                                    



Bedenlerin çekimi ruhların alevidir derler.

alevler büyüdükçe bedenler kül olmaya mahkum olur. dudakları üstündeki dudaklarım aynı ritim ile hareket ederken nefes almadan öpüşüyorduk.

elleri belimi tutuğunda kucağına çıkarak bacaklarımı beline doladığımda sırtımı duvara yaslayarak öpüşü derinleşmeye devam etti.

dudakları dudaklarımdan kayarak çeneme doğru kayarak öptüğü yerlerde birer yangın bırakıyordu.

kalbim hiç bu kadar teslim olmamıştı başka birine.

ellerim istemsizce saçlarına doğru karışarak okşarken uzun tutamları parmakları arasında kayboluyordu.

bedenim ruhumun izinde kayıp giderken dudakları boynumu istila ediyordu.

öpüşü sanki yüzyıllardır arasında kaybolan bir aşkın mührü gibiydi.

"sevgi içinde sadece sen olduğun için bu kadar değerlidir"

onun öpüşü bu cümleyi beynimde yankılanmasına sebep oluyordu. kalbim çok hızlı atıyordu.

"araf "diye boynuma doğru sıcak nefesini duyduğumda sanki adımı ilk kez duyuyordum.

"devam et "bedenim onun dokunuşları ile kalkanlarını indirmiş iken bu kadar hazırlıksız olmak çok berbat iken bir o kadar heyecanlıydı.

"çok hızlı "dediğinde elimi tutarak kalbinin olduğu göğüsüne koyduğunda çok hızlı sesler hissediyordum.

"beni ne hale getirdin türk askeri "dediğine gözlerine baktığımda bana bakıyordu. gözleri dudaklarıma kaydığında benim ki de onun dudaklarına kaydı.

vakit kaybetmeden tekrar beni öpmeye devam ettiğinde nefeslerimiz birbirine karıştı.

yavaşça bedenimi yerdeki yer yatağına bıraktığında üstümde beni öpmeye devam ediyordu.

odayı aydınlatan sadece kırmızı bir mum vardı. gölgeler ve karanlık bizi örtüyordu.

öpüşmemiz hiç kesilmeksizin devam ederken o beni soydu bende onu soydum.

bedenlerimizin arasındaki bu çekim inkar edilemezdi.

etrafımızı saran alevi bizi usul usu tüketiyordu fakat yürek bunun daha büyüğünü yapıyordu.

"bir kere onun kalbine düşmüşsen oradan kurtulamazsın "

kelimeler zihnimde cümleler kulağımda yankı yapıyor bu sözlerin nerden geldiğini hatırlamıyordum.

bedenlerimizin çıplaklığını saklayan karanlık odada yanan tek aydınlık mumun loş ışığı yüzlerimi gölgelendirirken usul usul ona karışmak onun benim bedenimde olmasını istedim.

parmakları bedenimi keşfe çıkarken dudakları dudaklarımın üstünde dans ediyordu.

dokunduğu yerler alev alev yanıyordu. ben daha önce hiç bu kadar yoğun bir duygu hissetmedim.

parmakları bacak aramdan sızarak kasıklarımdan oradan deliğimde durduğunda nefesim bir an onun ağzında son buldu fakat öpüşü buna devam etmemi sağladı.

içime giren parmakları kalbimin hızlı atmasına sebep olurken önce ilk parmağı sonra da ikinci parmağı ile deliğimi genişlettiğinde bir yandan beni öperken bir yandan beni parmaklıyordu.

sonra aletinin içime soktuğunda sırtım yay gibi gerildi fakat içimdeki bu tutku alevi bedeni onun yüzyıllık bekleyişi ile kavruluyordu.

çok uzak  fakat bir o kadar da tanıdıktı sanki.

içime giren organı ile birlikte geceyi saran alev bedenimde can buldu.

dokunuşlarımız bizi zirveye çıkartı sonra da en aşağılar doğru birlikte düşmeye devam ettik.

içimde gelgitleri medcezir gibiydi. haz noktalarıma değiyor beni haz ile sınıyor zevkten çıldırmama sebep oluyordu.

bedenlerimiz aynı ritim ile sevişti. yandım, yandık, küle dönüşen ruhlarımızın yanında bedenlerimiz hazın doruklarında geceyi tamamladı.

gözlerim yavaşça kapandığında onun çıplak göğüsüne başımı koydum. en huzurlu yere onun kalp atışı ile gözlerimi yumdum.


sabah gözlerimi açtığımda başım robertin göğüsündeydi. birden kapı çaldığında hemen ayağa kalkarak üstümü giyindiğimde "kim o "dedim robert yavaş yavaş kendine gelerek bana baktığında "benim ahmet komutanım müsaitseniz bir haber var "dediğinde üstümü tamamen giyindiğimde robertte üstünü giymiş duvara doğru yaklaştığında kapıyı az bir aralıkla açıp "haber ne "dediğinde ahmet denen askerin gözleri dolu doluydu.

"cephelerde bir sürü mehmetçik kardeşimizi kaybettik Çanakkale düşman içinde "dediğinde gözlerim bana bakan askerin gözlerinde donup kaldı.

********************************************************

ASIL AKİYON BURADA BAŞLIYOR BAKALIM FİNALE 5BÖLÜM KALDI MİLLET KISA DA OLABİLİR KURGUNUN GİDİŞİNE BAĞLI BAKALIM YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.



VATANIM SENSİN-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin