27/06/2015 den tarihinde
yazıldı...Evett yeni kitabımla sizlerleyim... İlk kitabım olan 'Benimle Evlenir Misin? ' acemi yazar olduğumdan sanırım biraz kötü olmuş olabilir ama onu da düzeltmeye çalışıyorum. Bu kitapta öyle acemi falan yazmayı düşünmüyorum. Kitabımı beğeneceğinizi umuyorum . Ben biraz takıntılı olduğum için kitap kapaklarını sürekli değiştirebilirim ama ama başka söyleyecek söz bulamadım. Bu arada yorumlarını ve votelerinizi unutmayalım. . ...Sizi seviyorum ...
"-" "-"
Ben Mira .
Şuan gördüğüm şu iğrenç miğde bulandırıcı görüntüyü görmenizi hiç istemem ama her an yanlarına gidip üzerlerine atlamam 1 saniyemi bile sürmez ama dişlerimi sıkıyorum. Sabır sabır sabıııırr.
Üzerinize bir şeyler almak için dışarı alışverişe çıktığınızı düşünün ve yanınızda canınızı bile verebilecek durumda olduğunuz bir sevgiliniz . Kendisi için bir şeyler almaya gider ama uzun süredir ortada görünmez. İşte ben şuan o anın şokunu yaşıyorum. Berkay' ı takip ettiğimde bir an göz önünden kaybolmuştu. Herhangi mağazaya girdiğini düşünmüştüm ama yanılmışım beni bile öpmeyen insan şuan başka bir kızı öpüyordu. Ne iğrenç !!
Dayanamayıp yanlarına hızlı ve öfkeli bir şekilde gidip elimi alkış pozisyonuna alıp bir kaç kere alay edercesine ellerimi çırptım.
"Bravo Berkay bravo bunu da yapıcaktın bana yani. "
"Bak her şeyi açıklayabilirim Mira be-"sözünü yüzüne attığım tokatla sonlandırmıştım Bunu fazlasıyla hak ediyordu . Birde bana açıklama yapcakmış ne açıklaması ya her şey ortada görüldüğü gibi ama o bunun farkında değilmiş gibi nasıl davranır.
"Lanet olsun size Allah kahretsin ya 2. kez kandırdın beni Berkay hayatımı mahvetmene asla izin vermicem . Çık hayatımdan artık.Giitt"deyip olduğum yerden uzaklaşmaya başladım.
Ama ben onu bu kadar sevmişken neden aldattı beni!! Bir daha hiç bir erkeğin yüzüne bakmıcam ,kendi kendime yemin ediyorum ki kendimi aşkın peşinden sürüklenmeme izin vermicem. Bu yaptığım saçmalık olsada zorundaydım.
Yolda yürürken sinirliydim ama sinirimi hiç kimseye belli etmemeliydim . Yanıma gelip bana 'Neyiniz var?' , 'Size yardım edebilirim.' sorularını 2 . Kez kendime izin veremezdim. Evet şu andan itibaren aşık olmayacağımı kesinleştirmem lazım hiç bir erkeğin yüzüne bakmamalıydım yoksa şu ergenlik hormanlarımla başa çıkamam. Yani ben öyle düşünüyorum.
Eve gittiğimde kimsenin olmaması beni mutlu etmişti çünkü deprasyona girme vaktim gelmişti. Benim bir diğer farklı yanım sevgilisinden ayrılan kızların çikolata yemesi evet çikolatadan bahsediyorum çok saçma ama benim yaptığım sağlık açısından iyi bir şey olmasada bu bana alışkanlık hale geldiği için vazgeçemiyordum. Vazgeçemediğim alışkanlık ne biliyor musunuz ? Gizli numaralardan erkekleri arayıp bir kaç can yakıcı sözler söylemem evet bu benim için süper bir şeydi . Eğlenceli..
Elime çantamdan çıkardığım telefonumu alıp rastgele numaralara bastım. Şimdi diyorsunuzdur nasıl bu numaralar tutuyor eee orası bana kalmış o kadar bilgiden sonra bu gizli olan şey ağır kalır sanırım.
Rastgele yazdığım telefon numarasını arama tuşuna basarak aradım. Eveeet çalıyor işte budurrr , dans edip kudur. Ne diyorum ben allah aşkına tamam sustum aldırmayın siz bana.
Bir erkek sesi"Sıkıyosa gizliden arama lan ne diye arıyorsun bu gecenin vakti."
Ben çakallığa başlayıp sesimi kalınlaştırarak bir erkek sesi çıkarmayı başlamıştım bile bu işlerde süper sayılmazdım ama karşımdaki malesef saf birş çıktı. " Kusura bakma genç sevgilin şuan yanımda ve senden ayrılmak istiyor." Ne diyorum ben umarım kanar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLIYSAN FARKLIYIM
Teen Fiction"Demek babamın katili sensin!" "Ne demek istiyorsun sen, ben senin babanı tanımıyorum."dememle elinde olan bir bez parçasını burnuma dokundurdu. Uyandığımda neler olduğundan habersizdim. Neden burdayım ve neden her bir yanımda ateş kıvılcımlar...