Yine ben yazarınız gerçi daha yazar olacak yaş nerdeeee?? Dediklerime bakmayın oruçlar benim kafayı bayaaaaaaaaaa(10088373737738388 - a ) bozmuş. Geçmiş bayramınız kutlu imana gelenler için mübarek olsun . :)) Elhamdüllillah müslümanız . Okuyucum yok kendi kendime konuşuyorum. :(=
Göz atma sayısı :37 mi tamam yaaa okumayın ben buraya yazıyorum. Sadece yazıyoyorum. :(((((( sjsjsjsjss
██████████████████
One club mü? Yani orası burası mı? Süperbiaa.Açılımı(süperrrrrr!)
"Vayyyyy anasını!"
"Sana demiştim Mira burasının süper bir yer olduğunu."
Ceydayı kolundan tutup "Hıııımmm woow gel şu masaya geçelim." Didim. (Reklam yapmooomm. )
"Yavaş kızım kolumu kopardın."
"Kopsun geri takarız."deyip Ceydayı sandalyeye oturttum. Bir kaç dakka sonra clübün görevlilerinden biri gelip isteğimizi söyledi.
"İki bira."ıhhhh bira mı ıyyyk. Ceyda bittin kızım sen tam ağzımı açmış başka bir şey alacağımı söyleyecektim ki görevli çoktan diğer masalara geçmişti. İçmem olur biter .
"Ceyda kızım sen mal mısın? "
"Sen mal mısın? Erkeklerin yüzünü görmemek için simsiyah gözlük takmışsın."
"Sanane."
"Nasıl sanane ya??!! Kızım sen elinde sonunda herhangi bir erkeğin yüzünü göreceksin."
"Görmicem!"
"Göriceksin-"
"Buyrun siparişiniz." Boyron soporoşonoz. Tipini görmediğim şu oğlan ne amaçla kavgamızı bozar anlamış değilim.
Acaba şu erkeklerin yüzünü görmeme konusunda iyi mi yapıyoruö.?? Evet evet iyi yapıyorum. Bazıları öyle düşünmesede.
Mekan görevlisi içecekleri masaya bırakıp herzamanki gibi diğer siparişlere yöneldi. Şimdi bunh içsem mi? içmesem mi??
"Mira bir yudum al bari. Özürlü gibi bakıp durma."
Ağzımı geveleyerek "weweweee maymun suratlı popo konuştu."dememle Ceyda 'nın eşek gibi anırması bir oldu. Tamam dediğim saçma ve komikti ama şuan rezil olan bem değil tam anlamıyla kendisi olmuştu. Bir anda mekan eşşek baskınına uğradı sandım be.
"Ceyda sus herkes sana bakıyor. Öhööö"
"Haa tamam sustum. Kızım bu lafları nerden buluyon allahaşkına.??!"
"Seni gördüğümde ilham perim artıyor olabilir mi acaba Ceydacım."
"Hımm bir düşüneyim olabilir."
Bardaktaki şeyin tadını merak ettiğimden bir yudum aldım ama ne alma karşı masadaki bir oğlanın yüzüne püskürmem ölüm sebebim olabilir mi ?? O da yüzünü dönmeseydi benden tarafı dimi yani!!.
"Yuhh ohaa ne hale geldi üstüm başım. Bula bula benim üzerimi mi buldun."
Elimle yüzündeki şeyleri temizlemeye çalıştım lakin eliyle elimi sıkıca kavrayıp kavrayıp çekti.
"Şeyyy... ben çok özür dil-"
"Özür mözür dileme ben şimdi nasıl toplantıya katılıcam. "Deyip tuvalete doğru hızlı adımlarla yürüdü.
"Ohaa bee ne tatlı şeydi bu çocuk."
"Yavşamanın sırası değil Ceyda uff ya Çocuğa rezil oldum napıcam ben şimdi.Hep senin yüzünden Ceyda hesabını vericeksin bu olayın."
"Bir dakka bir dakka sen bu çocuğun yüzünü gördün mü? Yoksa"
"Ne alaka??!!"
"Bilmiyorum. Sıkıldım ben ya çıkalım mı?"
"Daha yeni gelmiştik ama."
"Sıkıldım ben diyorum anla sen ."
"Tamam bee. Azarlayıcı konuşma."deyip masadaki çantalarımızı alıp mekandan çıktık. Ama ne çıkma. Hey bu çocuk ,üzerine içki püskürttüğüm çocuk. -şimdi bazılarınız kesin bu çocuğun yüzünü görmüştür diyor ama tabikide hayır kendime verdiğim sözden caymam ben gömleğindeki lekeden tanıdım. ;)) -
Bana doğru dönüp "yine mi sen umarım bir daha karşılaşmayız şu üstğme başıma bak."
"Umarım..Gerizekalı."
Ne öküz bir şeymiş bu ya..
⇨⇨⇨Deniz'den⇦⇦⇦
Ne gıcık kızmış bu.bee .. Üzerime içki püskürtmeyle kalmayıp birde laf yetiştirmeye çalışıyor. Bunu yanına bırakır mıyım sanıyor?
Tüm olanları kafamdan silip babamın benim üzerime bıraktığı şirketin başına geçtiğim için- ee haliyle tüm toplantılara yetişmem lazım. - alelacele One Clup'ten çıktım.
Kendimi sinirli hissettiğimde genellikle böyle mekanlara gelirdim ama zamanımın çoğunu buraya ayırmazdım yapmam gereken uzun bir görev vardı babamın intikamı ama o kızı nasıl bulacağım aklımda bir ihtimal bile bulamıyordum. Evlerine gitsem acaba hala aynı semtte mi oturuyorlar.??
Aklımdaki fikirleri bir yana atıp arabaya doğru ilerledim . Arkamdaki sesle oraya döndüm. "Heyyy!! Durr ."
Benim başıma gelen kibritçi kızın başına bile gelmemiştir. Yine mi o kız!!!!?
Aldırış etmeden arabanın içine oturup camdan"Ne var ?" Arabaya doğru yaklaşıp pencereden kafasını içer soktu . Ne yapmaya çalışıyor bu kız.
"Şeyy. Ben tekrardan özür dilerim." Bir dakka kız gözlük mü takmış . Valla yeni farkettim. Yüzüme bakmadan nasıl konuşabiliyor acaba??
"Bir şey demicek misin ?"
İçimdeki saçma düşüncelerden tekrar arınıp"Tamam özrün kabul ama iki şartla."
"Herkes bir şart koyar sen 1 şart . Neyse söyle neymiş o??"
"1 o yüzündeki gözlükleri çıkarıp yüzüme bak, 2 bir daha karşıma çıkma."
Neden böyle bir şartta bulundum hiç bir fikrim yok ama asıl gerçek kızın yüzünü merak ettim yani gözleri olmadam yüzü tamamlanmıyor onu demek istedim yoksa başka bir şey için değil .
"Tamam çıkarıyorum ve bir daha karşına çıkmıcam. Söz!"
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●
Hehee çok acımasızım yada değilim.
Çok bakmayında soruları okuyun.!
₪ Sizce Mira yüzünü Deniz'e göstericek mi?
♔Deniz babasının katilinin kızınj bulabilecek mi ?
◎Acaba yazarın okuyıcuları çoğalıcak mı?
Mödödmdöddösö (☜ anlamını bilmiyorum bunun.) ツシツシツ
Sizi sev-mi-yo-ruuuuuuuummmmm. Olmayan okuyucularımı. Şakaa tabikide seviyorum.
Biliyorum ki bu kitabın okuyucuları elinde sonunda bu kitaba aşık olacaklar-yada olmayacaklar boşver- bu yazıyı okuyun**çok tatlısınız**....
muckkkk ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLIYSAN FARKLIYIM
Teen Fiction"Demek babamın katili sensin!" "Ne demek istiyorsun sen, ben senin babanı tanımıyorum."dememle elinde olan bir bez parçasını burnuma dokundurdu. Uyandığımda neler olduğundan habersizdim. Neden burdayım ve neden her bir yanımda ateş kıvılcımlar...