Okumaya devam...
"Yavrum hadi uyansana!??!"
Dürtüklenerek uyanmak sizce nasıl bir şey evet siz kesinlikle bu olaya şahit oldunuz aynen benim bu olaya tanık olduğum gibi.
Annemin beni uyandırması fazla uzun sürmemişti.
Saat şuan 6.59 ve Ceydanin gelmesine sadece 5 dakika 12 sn 23 halise şaka dimi bu ya, ya da rüya falan mı ?
Gerçek oluo olmadığına gözlerimi kapatıp 10 a kadar saymamla bitirdim .
Evet inanamicaksiniz ama bu rüya değil yüzde yüz gerçek!: hocam bi snye 2 dkliğina bayılıp geliyorum!?
Aklımdaki düşünceleri bir tarafa savurup yattığım yataktan hizla doğruldum. Annem bu hızlı davranışıma şaşırmış olacak ki tek kelime etmeden odadan ayrıldı.
Bende annemin taktiğini yani hızlı hareket konumunu tamamlayarak banyoya hücum ettim ki birde kiminle karşılaşayım. Kendini bir şey sanan Berilcik.
Hala surati somurtuktu okuldan geldikten sonra kesinlikle odasına gidip abla kardeş ilişkilerini uygulamam gerek yoksa ona ne olduğunu öğrenemeyip
şizofren hastalığına yakalanmaktan korkuyorum malum meraktan patlamak diye bişi var kızlar arasında dimi yani !!!#
Elimi yüzümü bir çırpıda yıkayıp tekrar odama çekildim .
Uzerime sade boz mavi bir elbiseyi giyindikten sonra sacimida bir topuzla tamamladim.
Aşağıya inip annemin nefis kahvaltısından bir kaç atıştırıp ayakkabılarımı giydiğim gibi dışarı fırladım.
Ceyda evimizin karşı tarafındaki bankta sıkılmış bir halde oturduğunu görüp yanına doğru yürümeye basladim.
[][] Ben sanki evde almadığım çok önemli bir sey unuttum gibimsi geliyor ama neyse!!![][]
"Ceyda günaydın!"
"Günaydın günaydın olmasınada sende bir şeyler eksik falan mı?"
Bak benim farkedemedigim ayrıntıyı hanımefendi farketti bile canım ya!
Hem konuşup hem okula gitmek bana biraz sıkıcı geliyor ama napalm karlanicaz birkac dakikalığına.."Senin gözlüklerin nerede ? Yoks-"
"Tabikide hayır düşündüğün şey değil bırakmadım o oyunu hala gözlük hani geçen üzerine içki püskürttüğüm dandik var ya o kırdı."
"Peki nasıl oldu o iş."
Sırıtmasını yüzünde hissettiğimde olanlari başka bir zamana bırakmayı kararlaştırdım. Böylesi daha iyi kim anlatacak. O kadar olayı!!!?
"Boşver sonra anlatırım."diyerek lafı geciştirdim.
Okula kadar hep havadan sudan konuşmuştuk. Sizin binanın orada havalar nasıl sulariniz nasıl akıyor falan ::@))
Sınıfa girdiğimde herkesin başka bir işle meşgul olması beni sevindirmişti. Sessiz ortam ve yapılmayan şu ödevler..
Tüm ders boyunca uyuya kalmam benim sınıfta kalmamın habercisi mi yoksa bu gece geç yatmamdan kaynaklanan bir durum mu?! Her neyse uyku bekle ben geliyorum!!!!!
Demeye kalmadan sınıf kapısı hızlı ve gür bir sesle caliverdi.
Sınıfa gelen bir erkekti ama kimdi. Ceydayi durtup gelen kişinin kim olduğunu sordum gelen cevap şuydu tereddütlü bir şekilde konuştu ; "Üzerine içki püskürttüğün oğlan desem?!"
Şaka dimi bu bir çeşit eşşek şakası ya doğruysa hem bu öküz yavrusu nereden buldu benim sınıfımı ~~ Yoksa ...............-
... . . . ..... . ...
BÖLÜM SONU <=>
BB. ÖPTÜM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLIYSAN FARKLIYIM
Teen Fiction"Demek babamın katili sensin!" "Ne demek istiyorsun sen, ben senin babanı tanımıyorum."dememle elinde olan bir bez parçasını burnuma dokundurdu. Uyandığımda neler olduğundan habersizdim. Neden burdayım ve neden her bir yanımda ateş kıvılcımlar...