İntikam!

88 15 0
                                    


Merhaba dostlar yine ben. Acemi yazarınız :))) Bölümün kısa alanını Deniz'in ağzından yazmaya karar verdim. Birde Denizimizin hayatını öğrenelim dedim.

#iyiokumalar ....

:::::::::::::::2 Yıl Önce::::::::::::

"Hayır !!! bak söz veriyorum , geri kalan paranı yarın vericem."

"Ben bilmem bana şimdi hemde şuan paramı ver kaç sene oldu hala vermedin."
Şuan birbirlerini öldürecek gibi bakan iki adam ve biraz uzağında ben. Evet yanlış duymadınız .

Babam borç olarak verdiği henüz hala parasının geri kalanını vermediğinden dolay en iyi arkadaşını öldürmek üzere.Haa , birde yanımda küçük bir kız var benden birkaç yaş küçük olsada şuan ikimizde babalarımızın şu kötü görüntüsünü izliyoruz.

"Baba lütfen bizi düşün , annemi sakın yapma..!"

Yanımdaki kız"babaaaaaa nolur yanına gel ölmee bi sensiz ne yaparız."dizlerinin üzerine çöküp konuşmasına devam etti "babaa nolur ölme ."ortada ölüm gibi bir şey olmasada kız babasının bu durumundan pek hoşnut değildi.

Babam dahada sinirlendiğinde adama doğru bir ikim adım atıp silahı tam kafasının ortasına yerleştirdi. Malesef ki babamgile gücüm yetmiyecek kadar küçük olduğumdan onların işlerine karışamıyordum , yapamıyordum.

Kulağım zarar görecek şiddetinde ses duyduğumda hemen babamgile baktım.
Silah adama doğru değilde babama doğru çevrildiğinde vurulan babam olmuştu. Hala onun şokunu atlatamadığımdan olduğum yerde sadece bakakaldım. Bir süre sonra ne yaptığımı anladığımda babama doğru koşmaya başladım.

"Baba hadi uyan baba nolurr." bağırışlarım tüm odayı etkisi altına almıştı. O kadar şiddetli bağırıyordum ki karşı binadakiler beni şu uzaklıkta bile duyabilirlerdi .En sevdiğim insanı babamı kaybetmem beni yıkmıştı resmen. . .

:::::::::::::::2 Yıl Sonra:::::::::::

"Keşke oradaki silahı alıp birde o adama sıksaydım . Ne olurdu ki"

"Dostum bak eğer yapmış olsaydın şuan burada değil hapi-"

"Bahadır sus artık madem o zaman o adamı öldüremedim. Bende kızını öldürürüm."

"Denizz !! Sakın öyle bir şey yapma bak o kız hiçbir şey bilmiyor . O senden küçüktü ve şuan , o anı hatırladığı bile yoktur."

"O zaman ölümsüz yolundan deneyelim. "

"O nasıl olacak peki??"

"Kızı kendime aşık ettiricem."dediklerime şaşırmış bir şekilde büyük odanın en büyük koltuğuna oturup beni hala şaşkınlıkla elleri yanaklarına dayamış biçimde izliyordu. Babamın intikamını almalıydım. Madem o şerefsiz hala hapishanede ,kızı babamın o ölürkenki acısı çekmeli, çekmek zorunda.

"Deniz emin misin tamam yakışıklısın kızı 2 haftaya kalmaz aşık ettirirsin kendine ama ya kız sana daha çok bağlanarak seni bırakmazssa."

"Benden nefret edicek böylelikle bırakacaktır. Saten gün sonunda ona gerçek yüzümü göstericemde asıl onun için intikam yeni başlıyor olacak..."

~°~•~°~•~°~Mira'dan~•~°~•~°~•~

Dostlar burası yayınlanmamış ve nasıl olduysa silinmiş neyse siz diğer bölüme geçiş yapın her şey o zaman belirli konu altına girecek saten . . .

FARKLIYSAN FARKLIYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin