Nasılsa çıkacaksın oradan seni gidi küçük pis yaratık.!
"Mira bırak şu oyunu artık sabahtan beri tabletinib başındasın bir gün o tableti senin kadanda kırıcam ama ne zaman?"
"Anneeee ! Daha tabletin başına geçeli 4 saat 46 dakika oldu. "
"Ne halt yersen ye karışmıyorum!"
Annemin dediğine aldırmayıp my name is küçük kokarca oyununu oynamaya koyuldum.
Gülmeyin be çok güzel oyun oynadınız mı bırakasınız gelmiyor vallahi.
~Gerçekte öyle bir oyun yok sakın googla yazmayı denemeyin haa eğer varsa haberdar edin bende oynayayım . Sjssfscsg~
Elimdeki tableti bırakıp biraz hava almak için teras kata çıktım. Orası ne kadar bildiğimiz minik balkonlara benzemesede hava almak için iyi bir idealdi.
Dışarı ılımsı ve bir o kadarda karanlıktı. Araba sesleri beynimin içinde ötsede, aldırış etmeden derin bir nefes aldım ki terastta bulunan koltukların arkasından gelen ağlama sesini duydum.
Ne olduğunu öğrenmek için yavaş adımlarla sesin olduğu tarafa yöneldim.
Muhtemelen ağlayan ablamdı ve öyleydide. Bende onun gibi koltuklarının arkasına geçip yanina oturup onu izledim.
"Beril sana ne oldu 2 gündür yüzün asık ve okula sabahları kahvaltı yapmadan gidiyorsun. Hâlbuki kahvaltı senin vazgeçilmezin .."
"Mira git başımdan uğraşamam seninle ve bu gördüklerini katiyen anneme anlatmıyorsun."
"Beril ,senin birine derdini anlatman gerek yoksa daha kötü olur hem ben senin kardeşin değil miyim?"
"Uff tamam. ... sevdiğim oğlan benle birlikte tam tamına 12 kişiyle birlikte çıkıyormuş."
"Oha beee yaZık lan size acıdım bak !" Deyince Beril daha da hüngürdemeye başladı. O ne be justin biebermida okadar kişiyi idare ediyor. Daha justinin kac kişiyle çıktığı hakkında bilgi sahibi edinememişim ne diyorum ben !?. :((
"Yaa ben öyle demek istemedim Beril valla bak sadece biraz öküzlüğüm tuttu."
"Sırf sana bu yüzden bir şey anlatmak istemiyorum Mira."
Umursamayarak ayağa kalkıp "Uff tamam be naparsan yap anlatmazssanda anlatma çokta fifiii."dedim.
"Ergence tavırlarından arınmaya ne zaman başlıcaksın kardeşim."
"18 yaşımı bitirdikten sonra desem kardeşim." Deyip terasın merdivenlerine yöneldim. Ahh aşk acısı iğrenç birşey bunu yaşadım ama bir daha yaşamak istemiyorum yaşamıyacağım da bu olmamalıydı ben bunu haketmiyorum!!.
. . . . .
Yine gözümü açtığımda pofuduk pofi görmem beni biraz neşelendirdi. Yoksa siz pofuduk pofimle tanistirmadim mı?? Aa tabi tanıştırmadım kendisi ilk doğum günü hediyem .
Tatlı ve hala 17 seneye aşkın pofuduk kalması cimcimeden , pofuduk pofiye geçmeme yardımcı oldu.!! :')
Odamda duran gitarın başına geçip en sevdiğim Model grubundan bir şarkı mırıldandım.
~ Değmezsin ellerimiz buluşmasın bu gözler ..~
Aşağıdan annemin sesi duyuldu."Mira kalk hadi kahvaltı hazır!!."
"Tamam kraliçem geliyorum.."deyip banyoya yöneldim. Elimi ve yüzümü yıkayıp koşar adımlarla mutfağa gidip annemin sırtına çıktım.
"Oyy miram benim güzel kızlarım iyiki varsınız!"
Berille birlikte "Asıl sen iyiki varsın annemmm!"deyip bir yanağından ben diğer yanağındanda Beril öptü.
Babamız uzun süredir hapiste olsada annem onun yerini almıştı. Ve yapabiliyordu. Güçlü bir kadındı ve ne isterse onu başarmak için elinden geleni yapardı .
Galiba onun azim ve kararlılığı da doktor olmasına yettide arttı bile...
. . . . . . . .
............2 kez çalan telefonumun yanına gidip arayanı cevapladım.
Arayan kişi ^ Cecoooo^
"Efendim Ceyda!"
"Dışarı bi baksana şok olacaksın. Ben ağaçların arasındayım ve sesimi yükseltemiyorun eee hadi baksana !?? "
Odamın camına doğru koşar adımlarla gittim. Ve buda neydi böyle bir çeşit oyun mu bu? Niye ben niye hayır yani o kim oluyorda bizim evin önüne ne cürretle gelebilir.
Ve neden şuan bizim evin önünde ??
Evet işler gerçekten karmakarışık.! Gelen kişi Berkaydı. Ne işi olabilirdi ki benimle.?
Onun ,beni hiç düşünmediğini farzediyordum lakin onun o sözleri beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı.
"Mira özür dilerim. Ben seni gerçekten sevdim lakin ben onu öpmek istemedim sen karşımıza çıkınca ilkokul arkadaşım Pelin ,beni öptü. Sen benim tek sevdiğim kızsın lütfen anla beni !" Ama onu affetmicektim. Ben artık yeni bir hayat kurma planlarım vardı önceliklede yeni bir dünyaya ihtiyacım vardı!#... :()
BÖLÜM SONU. . . . . .
Vote sınır # 6
Yorum#3
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLIYSAN FARKLIYIM
Teen Fiction"Demek babamın katili sensin!" "Ne demek istiyorsun sen, ben senin babanı tanımıyorum."dememle elinde olan bir bez parçasını burnuma dokundurdu. Uyandığımda neler olduğundan habersizdim. Neden burdayım ve neden her bir yanımda ateş kıvılcımlar...