UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE BENNNN!
FAZLA TUTMUYUM SİZİ SDFGSHSJ
♡Mira ve Denizin söylediği ♡ SaNcAk - VuR
=======================Çalışma masanın üzerinde duran telefon titrediginin farkına varmamla koşarak elime kim olduğuna bakmadan açtım.
"Her şey yeni başlıyor küçük cadı !!!."
?????
Bu nedemek oluyor yani ne yeni basliyor olabilirki . Kafamdaki saçma sorulara ara verip telefonu arayanın kim olduğunu umursamayarak yüzüne kapattım.
★˙★˙★˙★˙★˙★˙★˙★
" Ben bittim şimdi gözünü yalnızlığıma diktin
Bi rahat ver ki gönlüm kendi rahatlığına gitsin
Ama ne mümkün tam da keşke bitmeseydi demişken
Sen sahnelerde ter döktüğüm kardeşlerime gittin. ""Dilinden düşürmediğin o meşhur namus bu mu?
Paramparça sırtımda birkaç tane delik durur
'Beni tanıştır ' deyişin hala gözümde
Ne hayal ettin kim bilir ,umduğun kadar oldu mu? " **"Heyy sen nasıl buldun burayı ?"
"Wayy bu kadar güzel rap söyleyebildiğini bilmiyordum?"
"Bende senin rap söylediğini bilmiyordum?"
Elimle kapıyı işaret ederek " Çık yoksa.."
"Yoksa??"
"Yoksa ...ben çıkarırım seni."
"Seni yalnız bırakacağımı mı zannettin?"
"Sanane benden yaa çık diyorum sanaaa"
Yanıma bir kaç adımda gelip gözlerini üzerime dikti.
Neler oluyordu burada burayı sadece ben ve Ceydadan başka kimse bilmiyordu ve tek bir ihtimalle bu çocuk beni takip etmişti ki burayı bulmuştu .
"Bak mavi gözlü olabilirsin ama beni burdan kovamazsın."
"Mavi gözlü olmak ayrıcalıktır yakışıklı!" Deyip karnına hızlıca tekmeyi geçirdim . Bir dakika yakışıklı mı yakışıklı ohaa ben demedim onu.
"Ooo bizim küçük, tekme atmayıda bilirmiş
"
Onu oyalıyorum zannederken birden beni kollarıyla vücudu ve duvar arasina aldı."Bak yaramazlık yapma yoksa senin için hiç iyi olmaz."
"Haa yaramazlık yapan ben miyim yani ben. Burda müzik söylerken gelip karışan sensin yaramazlık yapan benim yani ."
"Yakışıklı?"
"Yakışıklı mı sen bikere tipsizin tekisin . O ağzımdan yanlışlıkla çıktı bikeree."
Kafasını alay edercesine salladı. "Hıhıım öyledir."
"Öyle inanmazssan inanma."
"Ahh canım tabikide inanmıyorum."
"Tipsiz çekil önümden eve gidicem."
"Tipsiz öyle mi ??!" Deyip birden dudaklarıma doğru eğildi ki eğilemedi . Masadan elime gelenin ne olduğunu bilmeyerek kafasına geçirdim.
Ahh hayır,olamaz bu benim 2 yıl hiç harcamadan biriktirerek aldığım Iphonumdu.
Uzun zamandır gördüğüm fakat hala adını bilmediğim şahıs yerde yığılı kalmıştı galiba birazcık hızlı vurmuştum kafasına , bayılmıştı.
İnanamıyorum bayılmış .!!
Ne yapacağımı bilemeyerek ayakta bir sağa ,bir sola koşuşturmaya başladım .
Aklıma gelen fikirle arkamı döndüm. Bir adet bayılmamış öküzle karşılaştım. Ayakta duvara yaslanmış ve rahat vaziyette benim davranışlarımı izliyordu.
"Bu kadar meraklanmana gerek yoktu güzelim."
"Bana güzelim demee."
"Ne diyeyim peki ?"
"Hiç bir şey deme bana gerizekalı."
Yanıma gelip elini sıkmam için uzattı
"Peki öyle olsun. Bu arada ben Deniz , nedense birbirimizin adlarını öğrenmek için zamanımız olmadı."Sert bir şekilde elini sıkıp "Olmasında zaten bende Mira ,Mira Uygur."
"Tanıştığıma memnun oldum Mira Uygur.."
"Ama ben olmadım . Şimdii hemen gider misin buradannnn!!!"
"Tamam , tamam sakin ol çıkıyorum hemen "
Korkak tilki gibi çıkmıştı. O gittikten sonra yerde duran telefonumu alıp açma tuşuna bastım. Nihayetki telefon bozulmamıştı.
*2 Yeni Mesaj*
-BENDEN KURTULDUN SANMA-
-BUGÜN AKŞAM ONE CLUB' TE OLUCAM KESİNLİKLE GELMELİSİN SANA SÜRPRİZİM VAR!-
A h bu ergence konuşan yakışıklı çocuk tabikide gelmicem mal mısın? Off yine yakışıklı dedim.
Gerçekleri söylemek gerekirse Deniz denilen tipsizin kesinlikle gideri vardı mı olamaz yaa ben bu çocuğun yüzüne bakmıştım hayir kesinlikle hayır olamaz böyle bir şey....
★˙★˙★˙★˙★˙★˙★˙★
"Neyin var senin kaç saatir konuşmuyorsun ?"
"........"
Yüzüme gelen sert tokatla irkildim."Miraaaaaaa kendine gel artık "
"Şey...ee.. efendim kusura bakma dalmışım biraz."
"Dalmış mısın ?? 2 saatir öyleee kapıya bakıp durdun nasıl biraz daldın Mira? "
"Ya off tamam abartma yok bir şey?"
Sıkılmış bir tavır alarak oturduğum koltuktan kalkıp açık olan balkona doğru yöneldim.
Yok Artık bu bir halüsinasyon mu yoksa bu ....
bu gördüğüm sadece bir çeşit şaka mı?
Ağzımın şaşkınlık derecesinin fazla olma derecesiyle açıldı.Ceyda beni öyle görünce o da yerinden kalkıp yanıma geldi. Tabii ben ona bu görüntüyü gösterir miyim ? Hayır tabikide.
"Yine ne oldu? Ya çekilsene "
"Hayır, bakamazsın."
"Ya neden ne oldu , uff bi çekil be şurdan!"
Beni itip penceden o görüntüyü görmesii benim yüzümün ifadesinden, kesinlikle farksızdı...
"Mira bu... bu...!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLIYSAN FARKLIYIM
Fiksi Remaja"Demek babamın katili sensin!" "Ne demek istiyorsun sen, ben senin babanı tanımıyorum."dememle elinde olan bir bez parçasını burnuma dokundurdu. Uyandığımda neler olduğundan habersizdim. Neden burdayım ve neden her bir yanımda ateş kıvılcımlar...