Okumadan Geçme!! Yazardan Oyunculara ;)

90 18 1
                                    


BURAYI OKUMADAN GEÇME!!!  :) (;

Yine beennn ama bu sefer oyuncuları sizlere kısa bir şekilde tanıtıcam. Oruç kafaya vurduğu için olsa gerek oyuncuları tanıtamamıştım şimdi  tanıtıyorum.

Aşağıya inn

Daha fazla inme yeter... ö_Ö  sjsjsjs

♬♪♩♬♪MİRA  DEMİR♬♪♩♬♪♩♬

17 yaşında lisede 3. Senesi .Müziğe fazla ilgi duyan ve aşık olmaktan korkan bir kişiliğe sahip. Arkadaşlarına fazla vakit ayırmasada  genellikle kitaplara zaman ayırır. Komik ve eğlencelidir.  Aşık olmaktan korktuğu içinde etrafındaki erkeklere bakmamaya özen gösterir.

Blaaa blaaa.. "-"

▓▒▓▒▓▒▓DENİZ AKAY ▓▒▓▒▓▒▓▒▓

20 yaşındadır ve  biraz acımasızdır . Bu bildiğimiz badboylara benzemez ama acıyan tarafınıda bulabilirsiniz.Mira'nın tersine müziğe fazla ilgi göstermez .  Ve babasının intikamını almak için elinden ne gelirse yapmaya hazır olan bir insan. Aşka inanmaz ve onun içinde hep öyle kalacaktır.

╰╮╰╮╰╮CEYDA  GÜZEL╰╮╰╮╰╮

17 yaşında ve espirituel biri. Mira'nın 12 senedir arkadaşı ,can dostu. Hergün birbirlerine ne yaşadıkları hakkında bilgi vermezlerse meraktan çatlayanlar arasına katılır. :))  Ceyda, her zaman  Mira'nın mutlu olmasını ister. Bazen başaramasada o işin içinden ne yapıp edip  çıkmaya çabalar. Ceyda 'da Mira gibi müzik tutkunlarından. Evin bit deposuna müzik odası yapmışlar ve bir olaya üzüldüklerinde oraya gidip üzüntülerini şarkıya dökerler..

●︿●●︿● BERKAY  SAVAŞ●︿●●︿●

17 yaşında .  Mira'nın sevgİlisi. Taki mira onu kendisini aldattığını öğrenene kadar . . Mira onu çok sevmesine rağmen hiçbir zaman onun aşkına karşılık vermezdi. Gizli gizli başkalarıyla görüşürdü. Ve hâlâ da devam ediyor olması  Mirayı ondan soğutmasına yetmiştide artmıştı bile.

□▨□▨□▨BAHADIR AKSOY□▨□▨□▨□

21 yaşında .Deniz 'in en yakın can dostu. Aralarında fazla kavgalar  , tartışmalar çıkmasına rağmen her seferinde  barışmayı başarmışlardır. Bahadır' ın bu kitaptaki diğer bir görevi ise Deniz'in yaptığı tüm suçları üzerinden kaldırmaya çalışmaktır.

◈■◈■◈■◈■ BERİL DEMİR◈■◈■◈■◈■◈

19 yaşında . Mira'nın ablası. Birbirlerinden nefret etselerde kötü günlerinde düşman değilde en iyi arkadaş gibi takılırlar. Lise 4 e gitmesine rağmen biraz çocuk gibi hareketler sergiler. Bu durum Mirayın biraz  sinirlenmesine yıl açabilir  . "+"

NOT: Kitaba yeni oyuncular ekleyebilirim. ;))

FARKLIYSAN FARKLIYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin