3 a 4

384 31 14
                                    

3.část

Harry netrpělivě čekal na pondělí. Musel přetrpět nekonečné hodiny, kdy Severus učil a pak teprve mohli vyrazit do IKELu.

Zatímco Severus učil, Harry nelenil. Pomocí krbové komunikace se domluvil schůzku s jedním z léčitelů, který se na onom experimentu podílel. S profesorem Horaciem Bludničkou, špičkou ve svém oboru.

Harry byl velmi šťastný, když mu jeho osobní asistentka řekla, že má překvapivě hodinu volno a že by ho mohl přijmout. Doufal, že jeho mažel bude sdílet jeho nadšení.

***

Severus se vláčel mudlovskou čtvrtí. Před ním asi sto metrů utíkal Harry. Snape rozhodně nechápal jeho nadšení. Byl vyčerpaný a potřeboval si odpočinout, dnes byl opravdu náročný den. Nějakému trollovi z druhého ročníku se povedlo rozmetat třídu lektvarů na cucky.

" Harry nemohl bys počkat?" zvolal najednou Severus, kterého už to celé přestávalo bavit.

" Myslím, že už to vidím, je to tu dobře schované, před kýmkoli kdo by jim chtěl nějak zabránit v jejich výzkumech."

Mladík se zastavil a počkal až ho jeho manžel dojde. Když viděl jeho ztrápený výraz zarazil se.

" Co je ti?"

" Co asi Pottere! Jsem unavený po celém dni a ty mě tu necháš trmácet bůhví proč do mudlovské části Londýna, kde nic není a nedovolíš mi použít kouzla! Jestli čekáš, že budu po tom všem skákat radostí metr vysoko, že ses rozhodl pro tuto šaškárnu, tak to se mýlíš," zavrčel Snape.

" Neříkej mi Pottere! Přece sis mě vzal, už jsem taky Snape!" vyjel Harry podrážděně. Vždy když mu takto Severus řekl, mohl tak poznat, že je Snape naštvaný.

" Teď vážně uvažuji o tom že jsem si měl promyslet víc, než jsem ti své jméno, tak neuváženě dal," řekl Severus ironicky.

" Ha, to je velmi vtipné! Přestaň být starý morous a dej se do pořádku. Jsme na místě," mávl Harry nad jeho chováním rukou.

" Tak teď jsem starý? Bezvadné, co se ještě nedozvím..." zavrčel Snape.

" Už toho nech, bručoune!" řekl mladík a pevně si svého manžela přitáhl k sobě. Pak se jejich rty spojili ve velmi vášnivý polibek.

" Je ti líp?" zkusil Harry.

" O něco, teď tam můžeme jít," zašklebil se Severus tajně doufal, že si to Harry rozmyslí. Že až to všechno uvidí na vlastní oči nebude chtít do takového nesmyslu jít.

***

" Vítám vás tady, pánové. Je to pro mne velká čest, mít vás tu," řekl léčitel profesor Bludnička.

" Naopak, to my jsem velice rádi, že jste si na nás udělal čas. Víme že jste zaneprázdněný," řekl Harry.

" To máte pravdu, ale když jsem slyšel, že jste se ozval vy pane Pottere..."

" Teď už se jmenuji Snape, vzali jsme se se Severusem minulý rok," skočil mu do řeči Harry.

" Ach tak jistě, omlouvám se, netušil jsem. Asi už vím, co vás ke mně tedy přivádí," pousmál se Bludnička vědoucně.

" Je to váš nový výzkum, četl jsem o tom nějaký článek. Ale rád bych věděl kolik na tom je pravdy," řekl Harry nadšeně a Severus si pohrdavě odfrkl. Neušlo to jak Harrymu, který ho za to pod stolem neurvale kopl, tak profesorovi.

" Mám dojem, že váš manžel není touto myšlenkou zrovna nadšený," poznamenal Bludnička směrem k Harrymu.

" No..."

Když láska zavelí, rozum odchází...Kde žijí příběhy. Začni objevovat