10. část
Když se Severus s Harrym přemístili z IKELu do Prasinek, nechtěl absolvovat dlouhou cestu do Bradavic pěšky. A za žádných okolností nehodlal nasednout na koště. Zadek ho pěkně bolel a při představě že by měl nasednout na úzkou násadu se mu dělalo mdlo. Přemístění mu také neudělalo dobře.
Proto Severuse přesvědčil, aby strávili alespoň dnešní noc v jednom z pokojů, které pronajímala madam Rosmeta. Harry si raději hned lehnul, potřeboval si odpočinout. Po takovém zákroku nebylo ani divu.
Severus se o něj s láskou staral a snažil se mu to co nejvíce ulehčit. Moc dobře věděl, že to všechno dělá Harry pro ně a za to si ho nesmírně vážil. Políbil manžela na rty a nechal ho spát.
Z knihovny si půjčil nějakou knihu a potom si sedlo do ušáku v blízkosti krbu a začetl se do ní.
***
V noci Harry blouznil, zdálo se mu o hadích očích Voldemorta i když už byl dávno mrtvý, tento sen se zdál tak živý. Harry už dlouho neměl noční můry a teď tohle...
Když se s křikem probudil Severus k němu rychle běžel, usnul totiž v křesle s otevřenou knihou.
" Harry, co se děje?" chytil ho za ruku, která byla nezvykle teplá. Pak mu sáhl na čelo, jen hořel. Pak si všiml, že má pyžamo celé propocené.
Merline, co se ti to stalo?
" Vydrž, přivedu pomoc!" křikl Severus a poté odešel ke krbu.
Vzal letaxový prášel a vhodil do krbu trochu. Pak do něj strčil jen svou hlavu. Za pár okamžiků uviděl profesora Bludničku, jak něco studuje za svým stolem.
" Profesore, jsem tak rád, že jsem vás zastihl," oddechl si Severus.
" Pane Snape, co se stalo?" sundal si profesor své brýle z nosu.
" Harrymu je zle, blouzní. Má horečku a je celý propocený," rychle Severus vysvětlil.
" Horečku? Ach ano jistě, to se bohužel může někdy stát. Musím si pro něco dojít, za chvilinku jsem u vás. Kam se mám přemístit?"
" Do Prasinek k Rosmetě," stačil ještě Severus říct. Pak se pracovna profesora propadla a on byl opět v pokoji s Harrym.
Okamžitě se k němu vrhl. Sundal z něj propocené oblečení a vykouzlil si malé umyvadlo s vlažnou vodou. Poté malým hadříkem omýval rozpálené tělo.
Ani ne za pět minut dorazil profesor. Sebou v brašně nesl několik lektvarů - jeden na sražení horečky a druhý s rozpuštěným imunosupresivem.
" Musíte mu to nalít do krku, zdá se, že nevnímá!" podal Bludnička lektvary Snapeovi a ten poslechl.
Po pár doušcích se Harrymu udělalo lépe, přestal tak namáhavě dýchat a jeho tep se zklidnil. Horečka pomalu ustupovala.
" Profesore, proč se Harrymu udělalo špatně, souvisí to tím dneškem?" zeptal se Severus zbytečně přestože už dávno věděl, jaká bude odpověď.
" Ano bohužel. Někdy se to stává, tělo příjemce na implantovanou dělohu reaguje jako na cizí organismus a vytvoří si protilátky. Proto jsem mu dal lektvar, aby protilát snížil. Toto se nám zatím stalo jen u jednoho procenta ze všech implantací. Asi jsem vás na to měl upozornit, omlouvám se. Nechám vám tu ještě několik lektvarů a recept. Můžete si jej připravit sami. Mladý pán ho bude muset užívat po celou dobu těhotenství, jinak by se dnešní situace opakovala. Tak nashledanou pane Snape," potřásl si profesor rukou se Severusem a pak zmizel.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...