5. část
Dny plynuly a Harrymu jeho plán vydráždit Severuse na úplné maximum, zatím vycházel. Stále se na něco vymlouval, že mu není dobře, že je unavený a podobně.
Severuse tato situace doháněla k šílenství, když už to opravdu nemohl vydržet, pomohl si sám, i když to bylo pod jeho úroveň. Moc dobře věděl, co tím chce jeho vychytralý manžílek docílit, ovšem nehodlal se měl vzdát. Jednou večer na něho uhodil.
" Harry, řekni mi proč to celé děláš?"
" Nevím, o čem to mluvíš?" vymlouval se Harry.
" Ale víš a to moc dobře. Přestaň pořád předstírat, že ti něco je pokaždé, kdy s tebou chci něco mít! Vždyť už mi nedáváš ani polibek. Tohle mě nebaví, když jsem si tě bral, domníval jsem se, že po mě také toužíš jako já po tobě. Copak jsi ženská, abys sedm dní v týdnu trpěl migrénou?"
" Ne, jen bych chtěl, aby ti to konečně došlo. Víš, že tě miluju a udělal bych pro tebe všechno, ale zdá se, že ty nejsi ochotný udělat pro mě jedinou věc," zamračil se Harry.
" Harry, to co ty po mě žádáš, není maličkost. Navíc je to riskantní a i kdyby se to povedlo, tak pak už nikdy nebudeme sami. Bude tady to dítě a my se mu budeme muset podřídit. Nevím jak ty, ale já rozhodně nejsem ochotný vstávat ve tři ráno a vyměňovat pleny. Na to už jsem dost starý. Mám své zvyky a nechci je měnit."
" No jistě, pán je pohodlný. Copak ty po tom ani trochu netoužíš? Zanechat tady kousek sebe, budeš ho moct učit a podílet se na utváření jeho charakteru. Bude to část tebe a mě."
" Harry, uvažuj racionálně, co tomu dítěti pak řekneš, když se bude ptát kde má maminku? Řekneš mu, žes ho porodil ty? Víš jaký v tom bude mít zmatek?"
" Ne, tohle bych mu řekl, až by na to byl opravdu připravený! Prozatím by prostě byl jen náš. Je hodně homosexuálních párů, kteří už adoptovali děti a taky s tím nemají problém."
"Oni ty děti ovšem nestvořili!"
" To sice ne, ale na výchovu to stejně nemá vliv. Prosím přemýšlej o tom, já bych si to moc přál. Tahle myšlenka je moc krásná na to, abych to nechal jen tak plavat. Navíc kdybys mě opravdu miloval, tak jako já tebe, udělal bys to," řekl Harry smutně a se slzami v očích se podíval na manžela. Severus tak v nich mohl vidět všechnu Harryho bolest.
Pochopil, že to není jen jeho nynější rozmar, on to doopravdy myslí vážně. Chce s ním mít dítě, chce aby se narodilo z jeho těla. Je ochotný podstoupit všechna rizika a nechat si do sebe uměle vložit jejich embrio.
Severus se zoufale nadechl. Nechtěl, aby byl Harry nešťastný, chtěl aby to mezi nimi bylo jako dřív. Miloval ho a to že mu kývne na dítě bude znamenat, že Harry konečně přestane pochybovat o jeho citech k němu. Věděl že mu to moc často neříká, zato mu to dokazuje. Byl čas dokázat mu to znovu.
Ušklíbl se a pak řekl: " Co mám s tebou dělat, ty malý otravo. Dobrá souhlasím s tím, abychom měli dítě. Ale pamatuj si, že to bylo pod nátlakem a teď pojď ke mně, nebo z toho nuceného celibátu, budu mít sexuální frustraci," řekl a přitáhl si Harryho do náruče a vášnivě ho políbil.
6. část
" Tak jste se nakonec rozhodli to zkusit?" usmál se zářivě profesor Bludnička.
" Ano, sice to bylo tak trochu pod nátlakem, ale nakonec jsem Severuse přesvědčil," zazubil se Harry. Z místa, kde seděl Snape, se ozvalo jen zabručení.
" Tak tedy, sice jsem vám to minule zhruba všechno vysvětlil, ale pokud je něco na co byste se chtěli zeptat, tak směle do toho. Od toho tu jsem."
" Ale teď stejně ještě nebudete nic dělat, ne?" zeptal se Harry.
" Ne zatím ne, jen vám dáme každému lektvary na podporu spermiogeneze, ty budete pít každý den po celý týden. Měli byste to brát ve stejnou dobu. Pak přijdete a provedeme odběr. Poté vám přesně popíši, co se budeme dělat dál," vysvětlil Bludnička pak mávl hůlkou a před nimi se objevilo několik flakónků s lektvary, byly popsané číslicemi.
"V každé lahvičce se každým dnem zvyšuje množství folikulostimulačního hormonu a testosteronu. Tato kombinace zajišťuje, že Sertoliho buňky v nadvarletech začnou se zvýšenou spermiocytogenezí - vznik "předspermie" ty dozrají až ve varlatech. Musíte se také vyvarovat některým věcem, abyste nepůsobili proti lektvarům. Takže nenoste těsné spodní prádlo, nepijte alkohol, ani kapku. Navíc byste měli jíst hodně ovoce a zeleniny, kvůli vitamínům A a E, ty nám napomáhají také. Ale hlavně za ten týden nesmíte mít pohlavní styk, aby se spermie uchovaly a bylo jich co nejvíce," kladl jim profesor na srdce.
" Děkujeme vám, že jste nám to vysvětlil. Budeme se tím řídit," řekl Harry za oba. Severus si jen znepokojeně odfrkl.
" Takže za týden pánové. Moc se těším na naší spolupráci," potřásl si profesor rukou s oběma a pak je vyprovodil z kanceláře.
***
Harry si chtěl lektvaru napít hned jak dorazili domů. Severus ho však zarazil.
"Ne Harry ještě ne nezapomeň, že když už si ho vezmeš nebude celý týden nic. A garantuji ti, že já ani ty to nevydržíme. Budeme nadopovaní hormony a bude to velmi těžké. Proto navrhuji společnou koupel a milovaní dřív než se toho napiješ," zašeptal mu posední slova do ucha. Pak vzal Harryho ušní lalůček, začal ho sát a jemně kousat. To už Harry nevydržel. Přitáhl si manžela k rtům a spojil je v polibek.
" No dobrá, Severusi, myslím že jsi mě přesvědčil. Jdu napustit vanu..." zasmál se Harry a zmizel v koupelně.
Severus mezitím uklidil lahvičky s lektvary na poličku. Když uslyšel, jak ho Harry volá neváhal a šel za ním...
To co uviděl by ho ani ve snu nenapadlo. Harry seděl v jejich velké vaně a v ní bylo neuvěřitelné množství kouzlem upravených bublinek různých barev. Úplně se tam ztrácel.
" Abych tě tam vůbec našel. Cos to proboha vyváděl? Moc dobře víš, že já si bublinky do koupele nedávám," zavrčel Severus nespokojeně. Harryho rozčepýřená hlava vykoukla z pod nánosu bublin.
" No to je ten problém, nevíš o co přicházíš. Pojď za mnou, tohle jsem udělal pro tebe. Tyhle nepálí v očích."
" No, nevím jestli je to dobrý nápad..." vymlouval se Severus. Opravdu bubliny nesnášel. Pak si však Harry stoupl a Severus tak mohl spatřit jeho znatelnou erekci.
" Pojď ke mně, nebudeš toho litovat..." lákal ho Harry škádlivě.
" No myslím že pro tentokrát nějaké bubliny přežiji," řekl Severus a tak jak byl, plně oblečen, skočil za Harrym do velké vany.
" Víš že jsi blázen? Ale proto tě taky miluju!" smál se chlapec.
" Vážně?" provokoval ho Severus.
" Hele nech toho! A pojď ke mně!" přitáhl si Harry manžela k sobě. Zatímco líbal jeho rty, Harryho pravá ruka zbloudila pod vodu a rozepnula Severusovo kalhoty.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...