20 a 21

263 28 6
                                    

20. část

" No tedy Harry..." vydechl Snape, když uviděl tu nádheru před sebou. Jeho manžel pro ně připravil oběd a dal si na tom opravdu záležet. Všechno bylo naplánované do nejmenších detailů.

" Posaď se miláčku," řekl Harry rozverně a odstrčil židli u stolu. Severus se konsternovaně usadil.

Harry poté sundal poklop zakrývající Severusovo jídlo. Byla to krémová brokolicová polévka v ní smetanou napsáno: Promiň!

" Jsi spokojený s dnešním menu?" ozval se Harry po chvilce s nadějí v hlase.

Severus nějakou dobu nic neříkal, přemýšlel. Nedokázal se na svého milovaného dlouho zlobit, ale rozhodl se ho trochu potrápit.

" To záleží na tom, co bude dál."

" Ehm... dobrá.. až dojíme polívku uvidíš," řekl Harry trochu zklamaně.

Když dojedli a Harry nechal odlevitovat hlavní chod na stůl. Když odstranil poklop byla tam vepřová pečeně s brambory. Na mase bylo tatarkou napsáno Miluji tě!

Severuse toto sdělení potěšilo avšak nedal na sobě nic znát. V klidu začal jíst a nic neřekl. Když dojedli zeptal se: " To je vše?"

" ... ne ještě desert," řekl Harry a z mrazáku vytáhl zmrzlinu. Tu dal do ozdobných kalíšků a na to šlehačku. Čokoládovým zdobením vyrobil nápis. CHCI TĚ!

Když to postavil před manžela, musel se Severus začít smát.

" Proč se směješ, dal jsem si takovou práci," řekl Harry smutně a chystal se utéct do koupelny a vybrečet se tam. Severus ho však zastavil pevně manžela objal a i přes harryho protesty ho políbil. Po chvilce se již Harry nebránil a polibky mu oplácel.

Severus ho vzal do náruče a mířil s ním do ložnice. Společně padli na postel a Severus začal Harryho ihned svlékat z přebytečného oblečení. Za chvilku již byli oba dva nazí. Harry si klekl před Severuse na všechny čtyři a nemravně mu nastavil zadek.

Severus však zavrtěl hlavou: "Ne ještě ne, musíme pomalu. Nezapomeň, že čekáš děti!"

" Severusi, mohl by ses jednou přestat ovládat za každé situace," zaprosil Harry.

" To bych potom již nebyl já," zamumlal Severus a políbil manžela.

"Ale profesor nám neřekl, že nesmíme..."

"Avšak také neřekl, že smíme."

"Mám mu kvůli tomu snad zavolat krbem? Haló profesore, můžu sexovat se svým mužem, protože tohle už vážně nepočká..." chechtal se Harry a severus prptocil oči.

"To bych ztěží uvítal. Dobrá, ale budeme opatrní, žádné divoké orgie," varoval jej Severus.  Také už se těšil, až se do Harryho těla zavrtá.

Poté se ujal přípravy Harryho na svůj pád. A tak zatímco dráždil manželovu chloubu ústy, svými prsty pomalu vjížděl do jeho vstupu.

Mladý muž sebou zmítal slastí. Ach bože ano Severusi! ano ano ano!

Když už to nebyl Severus schopen vydržet a jeho vlastní vzrušení si žádalo okamžité pomoci, roztáhl Harrymu nohy.

Vykouzlil si lubrikant a řádnou vrstvou potřel svůj pulsující penis. Poté do Harryho začal pomalu pronikat. Když byl si tak v polovině ucítil jak přejel přes nějaký hrbol. Harry na to reagoval velmi intenzivně. Poté se v něm začal pomalu pohybovat a vždy když přejel přes ten hrbol Harry vykřikl slastí. Za pár úžasných okamžiků dosáhli oba vrcholu.

Když láska zavelí, rozum odchází...Kde žijí příběhy. Začni objevovat